Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ginger18 schreef:Oeps, dat ging snel.
Werd een beetje overdonderd.
Maar hij is verkocht. Belde iemand die 150 bood. Ik zei 200, hij zei dan 175. Toen ik zei dat ik daar even over na moest denken ging hij akkoord met 200 en komt hem vrijdag ophalen en neemt gelijk een vrijwaringsbewijs mee.
Misschien had ik er meer voor kunnen krijgen, maar nu heb ik geen gezeik, word hij thuis opgehaald en klaar. Nu wel hopen dat ik deze week een andere vind.
Maar dit maakt m'n budget weer hoger en kan ik hopelijk nog wat korting krijgen op een nieuwe.
Essxan schreef:Autobedrijven/handelaren kunnen ter plekke een auto van naam af halen, dus die hoeven niet naar een postkantoor, sterker nog die mogen niet eens meer vrijwaren op een postkantoor, ze kunnen via internet of telefonisch de auto vrijwaren.
Of je hebt natuurlijk een zware rechtervoet, dat kan ook heel goed
kiwiwitje schreef:Oké.. Net heeeeel verhaal getyped en hoppa ineens weg. Zucht.
Als je opzoek bent naar een hatchback is een Peugeot 307 ook aan te raden deze zijn zuiniger dan de Skoda die je net liet zien. En daarbij , mocht je een diesel niet gelijk willen weigeren.. Is de 307. 2.0 hdi (90pk) ook aan te raden. Onwijs sterk blok ligt daar in. Die beginnen pas echt bij de 3 ton en zulke auto's met 5 ton op de teller zijn niet zeldzaam. Voordeel is dat ze rond de 2 tot 3 ton ook in de zelfde prijsklasse vallen als de Skoda die je liet zien.