ik geef licht in het donker

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Summerly_

Re: ik geef licht in het donker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 18:14

Ik heb de fantastische huidskleur van mijn Engelse oma geërfd en ben dus ook vrij wit. Ik word wel (tergend langzaam) bruin, maar wat voor mij "omg, I've got a tan, a proper tan!"-bruin is, is voor de meeste van mijn vrienden hun "winterwit". :')

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 18:19

Inderdaad Summerly. Ik ben al trots als ik na de vakantie 'off white' ben. Mij is wel eens gevraagd na 2 weken vakantie in een warm land of ik al op vakantie was geweest, want ik was zo wit :D
Ik heb gisteravond voor het eerst een nepkleurtje gecreëerd op m'n melkflessen, ik ben er happy mee, het knalwitte is eraf. Denk dat ik nog een laagje doe deze week.

Gothico

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 18:20

Ik ben ook spierwit. Dit komt omdat ik niet tegen de zon kan. Binnen 10 minuten ben ik al een kreeft. Als ik me insmeer houd ik het vijf minuten langer vol. Loop dus door weer en wint, winter of zomer met een T-shirt en een vest. En altijd een hoed of pet op.

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 18:21

pepermunt14 schreef:
Ik draag wanneer de zon maar een beetje schijnt al korte broeken. Een zonnebank hebben wij ook maar nog steeds wit.
Je hebt ook zonnebrand zoals australian gold (?) werkt dat?

Even iets: Australian Gold is GEEN zonnebrand! Dit is een creme speciaal voor de zonnebank, waar dus totaal geen factor in zit.
Ik denk dat je Byron Bay bedoeld? Dit is een soort olie met factor waardoor je dus sneller bruin wordt. :) Ik gebruik deze ook altijd (en ga naar de zonnebank) dus ik ben al maanden heerlijk bruin!

pepermunt14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 18:35

topsylover schreef:
pepermunt14 schreef:
Ik draag wanneer de zon maar een beetje schijnt al korte broeken. Een zonnebank hebben wij ook maar nog steeds wit.
Je hebt ook zonnebrand zoals australian gold (?) werkt dat?

Even iets: Australian Gold is GEEN zonnebrand! Dit is een creme speciaal voor de zonnebank, waar dus totaal geen factor in zit.
Ik denk dat je Byron Bay bedoeld? Dit is een soort olie met factor waardoor je dus sneller bruin wordt. Ik gebruik deze ook altijd (en ga naar de zonnebank) dus ik ben al maanden heerlijk bruin!

Als ik byron bay intyp krijg ik een strand te zien haha.

Nee ik bedoel echt australian gold. Op de verpakking staat dat er spf in zit.
Maar maakt je dit extra bruin? Als een zelfbruiner? Of zonnebrand dat je sneller bruin maakt?

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 18:46

Ik ben ook zo wit. Een wit A4 is er niets bij. Zelfs de zon heeft z'n zonnebril op wanneer ik mijn benen
bloot geef....

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 18:48

Nee geen last van, daar heb je een zonnebank voor! Waarom ga je daar gewoon niet eerst een paar keer heen? Ik ga iedere 1/2 maanden en zo hou je toch mooi kleurtje :)

Juulxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 18:52

Deze melkfles meld zich..

Ik ben zo wit al wit maar zijn kan, en als ik een uurtje in de zon lig wordt ik letterlijk zo rood als een tomaat.
En die dag erna ga ik weer vervellen en ben ik weer helemaal wit :')

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 18:56

Het zal misschien aan mij liggen, maar ik snap echt niet wat er zo erg is aan 'wit' zijn. :+
Ben zelf ook niet een van de bruinste (mijn benen weerkaatsen letterlijk het zonlicht :') ) en ik wil ook niet bruiner worden, zit gewoon lekker in de shadow als het warm is.
Vind een witte huidskleur bij sommige ook heel mooi staan. :j

Gothico

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 18:59

Ik zeg altijd dat ik half vampier ben. Ik kan dus serieus niet tegen de zon. Maar ik zie het positief. Ik zal nooit bruin worden. Alleen rood en verbranden.

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 19:02

Afbeelding

Een beetje dit idee? Herkenbaar.

Stefaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 19:04

Zoveel mensen in dit topic al en toch voel ik me steeds de enige :')

Oeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 19:08

DezeNaam schreef:
Het zal misschien aan mij liggen, maar ik snap echt niet wat er zo erg is aan 'wit' zijn. :+
Ben zelf ook niet een van de bruinste (mijn benen weerkaatsen letterlijk het zonlicht :') ) en ik wil ook niet bruiner worden, zit gewoon lekker in de shadow als het warm is.
Vind een witte huidskleur bij sommige ook heel mooi staan. :j

Ja, ik kan er ook niet wakker van liggen hoor.
Nederland staat 2e van Europa als het gaat om hoe vaak mensen huidkanker krijgen, denk daar ook eens over na als je met je gevoelige huid in de zon gaat zitten. O en heb je wel eens iemand die heel bruin is van het zonnen goed van dichtbij bekeken? Rimpels! :=
Ik verbrand heel snel, wordt niet snel bruin en factor 50 is mijn beste vriend als ik op een mooie dag iets buiten ga doen. Ik ben namelijk zuinig op mijn huid.

Enne... ik heb gewoon een (meer dan) fulltime baan. Inclusief heel veel klagende stagaires dat het zo vervelend is altijd binnen te moeten zitten als de zon schijnt en dat ze zo nooit bruin worden. Tja, wij gaan alleen voor de 'workers tan' in de pauze :D (zo'n t-shirtje) en met mij waarschijnlijk de hele werkende bevolking. Wen er maar aan ;)

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 19:09

Ah TS ik heb medelijden met je!
Maar een zonnebank kuurtje werkt ook niet?
Ik word enorm snel bruin ondanks mijn rossige haren en sproetjes :)

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 19:12

Ik wou dat ik mooi wit bleef maar nee, mijn halfbloed kleur laat dat niet gebeuren.
Ik verbrand nooit maar ik ben direct een tint donkerder bij iedere ontmoeting met de zon ;(

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 19:13

workers tan _O-
Australian Gold heeft ook gewone zonnebrand creme, dus met beschermingsfactor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 19:17

_San87_ schreef:
[ Afbeelding ]

Een beetje dit idee? Herkenbaar.

Dat plaatje :') :')

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 19:22

XRosalieee schreef:
pepermunt14 schreef:
Hier ook!
Ik blijf altijd wit, vooral mijn benen.
En als ik verkleur is het rood.

mijn leven

Dit heb ik dus ook.. en dan krijg ik van mensen te horen dat ik meer in de zon moet. Uhh ja dat doe ik, maar ik word of een kreeft of er gebeurt niks :+

LvdO

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 19:22

Hahaha ik moest serieus even zoeken op dat plaatje hahaha

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 19:27

Ah heerlijk zoveel lotgenoten :')
Mijn armen gaan nog wel, maar die benen willen echt niets hebben van pigment.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 19:29

Ik moet eerst verbranden daarna wordt ik pas bruin haha :P
Een gedeelte op mijn onderbenen aan de achterkant ben ik verbrand daar is het nu wat bruinig de rest is gewoon wit het ziet er niet uit haha

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 19:31

blijven hopen meiden, echt doen
ik ben sinds jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren eindelijk tuinbruin!!!!!!! tot net onder me knie! Ook zo fijn. Had me ingesmeert met bodylotion en was lekker gaan zitten ( ingedut) en zwaar verknettert wakker geworden. Maar na een paar dagen was het rood weg en het heeft een soort van bruin tintje *\o/* Alleen de achter kant he :')

LvdO

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 19:40

Nou ja ik werd eerst ook nooit bruin op mijn benen, maar een stage op tenerife heeft daar verandering in gebracht! !

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 19:45

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 21:30

Inderdaad, op MWS loopt een topic hierover: [MWS] Mijn benen worden maar niet bruin!

Dat telt inmiddels bijna 7 pagina's - en is recent weer actief geworden - waarin jullie ongetwijfeld tips etc. kunnen vinden. Omdat dit topic dus eigenlijk een dubbeltopic is, en daarnaast ook niet op LZP thuishoort, plaats ik hier een slotje en nodig jullie van harte uit om in het MWS-topic verder te posten. :)