Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

pepermunt14 schreef:Ik draag wanneer de zon maar een beetje schijnt al korte broeken. Een zonnebank hebben wij ook maar nog steeds wit.
Je hebt ook zonnebrand zoals australian gold (?) werkt dat?
Ik gebruik deze ook altijd (en ga naar de zonnebank) dus ik ben al maanden heerlijk bruin! topsylover schreef:pepermunt14 schreef:Ik draag wanneer de zon maar een beetje schijnt al korte broeken. Een zonnebank hebben wij ook maar nog steeds wit.
Je hebt ook zonnebrand zoals australian gold (?) werkt dat?
Even iets: Australian Gold is GEEN zonnebrand! Dit is een creme speciaal voor de zonnebank, waar dus totaal geen factor in zit.
Ik denk dat je Byron Bay bedoeld? Dit is een soort olie met factor waardoor je dus sneller bruin wordt. Ik gebruik deze ook altijd (en ga naar de zonnebank) dus ik ben al maanden heerlijk bruin!

) en ik wil ook niet bruiner worden, zit gewoon lekker in de shadow als het warm is.
DezeNaam schreef:Het zal misschien aan mij liggen, maar ik snap echt niet wat er zo erg is aan 'wit' zijn.
Ben zelf ook niet een van de bruinste (mijn benen weerkaatsen letterlijk het zonlicht) en ik wil ook niet bruiner worden, zit gewoon lekker in de shadow als het warm is.
Vind een witte huidskleur bij sommige ook heel mooi staan.
(zo'n t-shirtje) en met mij waarschijnlijk de hele werkende bevolking. Wen er maar aan
Alleen de achter kant he