Zag deze bij de HEMA en vond hem zó toepasselijk!http://www.hema.nl/winkel/school-en-kan ... -(14140117)
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Zag deze bij de HEMA en vond hem zó toepasselijk!
Ik wil elke dag minimaal 1 ding opschrijven, maar ik stel geen maximum

Niet voor het hele sociale media-gebeuren, 

eilleen333 schreef:ik snap eigenlijk niet wat dit als meerwaarde heeft om je gelukkiger te voelen. Stel dat het een regenachtige dag is en ik zit binnen of ik moet de hele dag werken en ik kan geen leuke foto maken. Heb ik dan een rotleven?
Een waarom moet het online gedeeld worden?
Nah, ik maak mijn eigen geluk en wil er dan niet bij nadenken dat ik een selfie moet scoren zodat die online kan. Gewoon lekker genieten van mijn perenijsje, zonder 'social media', maar met vrienden... Volgens mij is dat geluk ipv in je eentje achter een scherm geplakt zitten.

). Geen zin om facebook ermee vol te spammen. Blijheid schreef:eilleen333 schreef:ik snap eigenlijk niet wat dit als meerwaarde heeft om je gelukkiger te voelen. Stel dat het een regenachtige dag is en ik zit binnen of ik moet de hele dag werken en ik kan geen leuke foto maken. Heb ik dan een rotleven?
Een waarom moet het online gedeeld worden?
Nah, ik maak mijn eigen geluk en wil er dan niet bij nadenken dat ik een selfie moet scoren zodat die online kan. Gewoon lekker genieten van mijn perenijsje, zonder 'social media', maar met vrienden... Volgens mij is dat geluk ipv in je eentje achter een scherm geplakt zitten.
Helemaal mee eens
Daarom maak ik geen foto's maar schrijf ik voor mezelf in een schriftje wat ik voor leuks gedaan heb. Zo kan ik gewoon doen wat ik leuk vind, genieten van het moment zónder dan aan foto's te hoeven denken, en nog even nagenieten als ik het voor het slapen ga opschrijf
En nee, je hebt helemaal geen rotleven als je op een regenachtige dag binnen zit! Maar soms is het wel goed om je te blijven realiseren wat voor leuks de dag gebracht heeft, zelfs een saaie regenachtige dag heeft leuke momenten. Ik merk zelf dat ik die de laatste tijd soms niet zie, en dit project is voor mij een manier om daar bewuster mee bezig te zijn
Ik kwam 2 dagen geleden dit topic tegen en toen dacht ik ohh leuk! Even aanstippen! Voor zulke dingen moet je echt even tijd maken! En nu 2 dagen later heb ik nog steeds die link niet weer geopend om ermee te beginnen. Wat een ramp