Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Zelf vind ik rokjes/jurkjes nog net iets fijner, lucht allemaal nog net iets beter door
als mensen met dikkere benen in een korte(re) broek durven lopen. Dat vind ik mensen die comfort/genieten van het leven belangrijker vinden dan wat anderen denken over hun figuur. Kun je niet kiezen voor een model ergens tussen short en driekwartsbroek in? Gewoon afknippen op een handige lengte, net onder je knieën bij voorbeeld, net wat je goed vindt staan.
in voelt!
). Als ik een short aantrek tot op mijn knieën, dan ben ik echt een klein dikkertje met heel erg korte benen. Ideaal bij mij is een korte short (1/3de van mijn bovenbeen, dus net geen hotpants), maar daar onder een pump van 6/7cm..... Urielle schreef:want zelfvertrouwen geeft het mooiste beeld uiteindelijk.
dus wellicht een idee ook voor jou
Ik kies meestal maar voor de eerste, want zoals hier al werd geschreven straal je het ook echt uit als je je wel of juist niet prettig voelt in je kleding.
Meestal gewoon een afgeknipte legging
Je kan op een bepaalde plek je spieren wel sterker maken, maar dan nog wil dat niet zeggen dat je op die plaats afvalt.