Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Cowgirl schreef:Ik denk eerlijk gezegd ook dat mijn ouders zoiets hebben van: stop gewoon per direct. Maar ik wil wel graag op stal blijven en dan heb ik liever dat ze niet tegen stalgenoten kan gaan zeuren dat ze me wel betaald had en ik de maand niet heb afgemaakt.
sta je toch boven? Over een maand l*llen ze wel over een ander hoor! zijn ze dit weer vergeten. En anders kun je altijd jouw kant van het verhaal vertellen.
enne ik denk wel dat dit je niet weer gaat overkomen in ieder geval
je hebt ervan geleerd!
Je moet lekker aan jezelf denken, als je zo behandeld word is het voor jou ook niet leuk. Spijtig voor de pony's dat zij het minder goed hebben zodra jij stopt, maar wat dan nog... heel veel gaat fout op de wereld, je kunt niet iedereen redden, al helemaal niet als het ten koste van je zelf gaat. Dat is de belangrijkste les die je moet leren (ooit), helpen is goed, maar niet ten koste van jezelf! _Cowgirl schreef:Ik ga vanavond even met m'n ouders overleggen.Tries_en_Faf schreef:WOw jammer dat je zo ver weg woont haha. Hier zou je zo mogen komen. Hoef je niet te betalen hoor.
Meteen stoppen, ze gebruikt je enorm. Asosociaal dat soort mensen!
Ik betaal niet hoor, ik word betaald.
Tries_en_Faf schreef:oja, 1,50 per dag..... nou voor t werk wat je doet... valt dat ook in t niks.