Hoe vaak snoep/snack jij?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 22:25

Ligt eraan wat je snoepen noemt.. Chocola/chips heel weinig, alleen als ik 'n keer mijzelf in de winkel niet in kan houden. Wel heb ik 'n zwak voor kaas, dus daar gaan af en toe wat plakjes van naar binnen. Scheelt dat kaas prijzig is :P

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 23:21

In het weekend mag ik snaaien (met mate) van mezelf. Maar doordeweeks neem ik wel gewoon een koekje bij de thee 's avonds. Of twee..

of drie. :')
Laatst bijgewerkt door Pasamba op 16-05-14 23:24, in het totaal 1 keer bewerkt

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 23:23

Meer/vaker dan ik zou willen... :D

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 18:38

Nou ik at vaak 's avonds nootjes of chips.
En chocola. En dropjes.

Maar een paar weken geleden is de knop omgegaan.
Ik zei tegen mezelf: Desiré, als je af wil vallen kap je nú met dat gesnoep. Klaar.

En nu, als ik trek heb eet ik een banaan, een appel of een paar dadels.
En kakifruit is ook zo lekker <3
Of een handje hazelnootjes van de markt.

En ik ben elke keer heel trots als ik nee weet te zeggen tegen de chips of nootjes van m'n vriend of schoonmoeder :D ach en af en toe eet ik op verjaardagen wel eens een gebakje, maar op gewone dagen eet ik fruit of noten.
En ik ben mooi al 5 kilo en een boel centimeters kwijt <<)

Anoniem

Re: Hoe vaak snoep/snack jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 18:42

Te. Veel. :')
Gelukkig kom ik niet aan, dus kom maar hier met die dingen! :Y)

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 20:53

Veel te veel. En dan voornamelijk koekjes & cake. En chips ook wel maar als ik dat eet is dan wel de halve zak leeg dus na twee keer is ie op en is er geen meer in huis. Dus dat eet ik gewoon minder vaak :+ Heel jammer wel dat ik vroeger geen grammetje bijkwam, maar nu toch wat heup- en buikvetjes heb. Dus heb met mezelf afgesproken dat ik nog één koek per dag mag! :)

Ryomieko

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 20:56

Ik heb een tijd gehad dat ik echt teveel snoepte, denk een aantal jaar terug, niet dat ik wat van gemerkt heb. Ik eet eigenlijk haast alleen koekjes,
soms is een dropje. Chips eet ik amper tot nooit meer, behalve als ik naar de bioscoop ga of ergens bij een verjaardag ben.

Maar hoeveel ik ook eet, er komt niks bij tot nu toe :')

ElineR

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 20:57

Veel te vaak :')
na school vreet ik de hele kast leeg.... ik moet daar echt mee stoppen
chips eigenlijk alleen maar :p verder niet

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 20:58

Veel teveel helaas :')
Maarr haha *hier komt een goed voornemen*, na volgende week gooi ik het roer helemaal om. Ik ga vanaf eind mei glutenvrij eten, naast soja en zuivelvrij. Dat betekent dus ook dat alle koekjes eruit gaan en alles qua snacks overgaat op fruit, groentes en noten. Ik kijk er niet naar uit, maar ik hoop er gezonder door te worden :)
Het vaak snoepen en snacken gaat dus niet stoppen denk ik haha, maar dan wél gezonder!

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 21:01

Ik probeer het in te perken maar snack toch vaker dan ik zou willen :))

Op werkdagen eet ik vrijwel alleen gezonde dingen maar ik zal zelden een traktatie afslaan :). in het weekend zijn de dagen vaak wat rommelig en snoep ik ook veel sneller :)). Wijntje hier, chippies daar...

lucaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 21:15

Ik snack en snoep heel erg veel, omdat ik heb nodig heb naast mijn normale eetpatroon :)
Ik fiets iedere dag 30km voor school, en ik loop 2X in de week 7km. Verder ben ik volop in de groei en heb ik absoluut geen aanleg om aan te komen, oftewel, als ik geen pak koekjes per dag leeg eet val ik af. :')

Dus om een lang verhaal kort te maken: Ik snoep iedere dag (meestal na school) en dan gaat er zo een berg zelfgemaakte koekjes of een cake doorheen O:) :+

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 21:17

LZP -> VT

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 12:41

Ik snoep 2 of 3 tussendoortjes op een dag. Meestal om een uur of 10 s'morgens een appel of twee kiwi's en rond 15.30 uur een eierkoek, cherrytomaatjes, paprikareepjes of een stuk fruit. Als ik rond 20.00 uur nog trek heb pak ik meestal wat magere kwark met geweekte abrikoosjes of ongezouten noten en wat honing :9 Vrij verantwoord snoepen dus :)

Maar uiteraard neem ik heel soms ook wel eens een stukje taart, wat blokjes chocolade of een lekkere koek, maximaal 1 keer per week.