Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
SAKKIA schreef:Je zou ook kunnen vragen wie zijn behandeld arts en vervolgens eens bij het ziekenhuis checken of je vriend bekend is in het ziekenhuis.
Je zou bij de balie kunnen vragen waar hij ligt tijdens zijn chemo en dat je hem wilt verrassen oid. Als hij niet bekend is bij het ziekenhuis weet je ook genoeg
lrtj_ schreef:Een collega van mijn moeder heeft borstkanker verzonnen.
Maar deed het zo goed dat het allemaal waar leek. Tot de vriend van een andere collega haar op moest halen bij het ZH en naar gaar vroeg. En toen was zij daar helemaal niet bekend en de arts bestond daar ook niet.
er werd me vriendelijk verteld waar ik hem wel kon vinden
SAKKIA schreef:lrtj_ schreef:Een collega van mijn moeder heeft borstkanker verzonnen.
Maar deed het zo goed dat het allemaal waar leek. Tot de vriend van een andere collega haar op moest halen bij het ZH en naar gaar vroeg. En toen was zij daar helemaal niet bekend en de arts bestond daar ook niet.
@vuurneon: blijkbaar kan het dus wel.
Zo liep ik laatst zelf op helemaal de verkeerde afdeling rond opzoek naar mijn vaderer werd me vriendelijk verteld waar ik hem wel kon vinden
SAKKIA schreef:@vuurneon: blijkbaar kan het dus wel.
Zo liep ik laatst zelf op helemaal de verkeerde afdeling rond opzoek naar mijn vaderer werd me vriendelijk verteld waar ik hem wel kon vinden
ze mogen het niet doen (uitzondering contactpersoon), maar vanuit menselijk oogpunt zullen velen je het wel vertellen ook al zegt het protocol dat het niet mag. Stond een heel stuk over in een intern blad van een ziekenhuis, dat die receptionisten dan vanuit hun gevoel het dan maar wel vertellen waar bv opa ligt terwijl het papier zegt; nee.
maar dat is ook weer te prive eigenlijk. Maar aangezien jullie alle twee twijfelen kunnen jullie wel wat samen werken vraag allebei dezelfde vragen en kijk of hij ook hetzelfde antwoord geeft
jacolien schreef:Longkanker krijg je niet op deze leeftijd...