Bedankt allemaal voor de ontzettend lieve reacties! Het lukt me nu niet om iedereen persoonlijk langs te gaan, maar ik ben blij met de steun.
Ik had inderdaad die telefoon moeten laten rinkelen... het was gewoon stom om op te willen nemen. De pijn is echt behoorlijk heftig en ik kan niks zelf, voel me echt ellendig. Natuurlijk hoop ik met heel mijn hart dat het meevalt, maar mijn verstand weet dat dit niet zo is. Je kunt het vergelijken met het breken van iets; zodra je valt en bijv. je arm of been breekt, weet je dat het mis is, dat weet je gewoon. Deze week zal lastig worden, maar het gaat wel lukken.
japielover
Geplaatst: 15-05-14 10:39
Jemig meis ik snap dat je dit oneerlijk vind..
En dat is het ook! Ik hoop dat je heel snel op knapt en je weer lekker naar je knappe paardje kan.
a men dat is echt balen. Jeetje kun je nagaan nooit pak je de telefoon, nu doe je dat en gebeurd er dit..gatver. Je maakt echt veel mee, kan me voorstellen dat je er een keer klaar mee bent: wanneer houd het op. Dapper dat je even een topic hebt aan gemaakt, en huilen mag he...juist lekker even laten gaan, kom je straks sterker weer terug. Hoop dat je jezelf weer kan herpakken als deze klap is bezonken. Hoop dat de uitslag echt gaat meevallen..sterkte!
Anoniem
Geplaatst: 15-05-14 11:25
Pff de telefoon het huis maar uit , wat een pech steeds
miekel92
Geplaatst: 15-05-14 11:30
Wat een pech weer zeg.. Ik hoop dat het 'meevalt' (zover dat kan) en dat je dit jaar toch de dingen kunt gaan doen die je wilde doen want dat verdien je! Heel veel sterkte gewenst in ieder geval!
Fred_Kroket
Geplaatst: 15-05-14 12:31
Sjongejonge! Wat een enorme pech! Neus breken en je knie aan gort! Kop op laat je niet kisten! Heel veel sterkte!!
Ah nee lieverd wat klöte... En wat een pech.. Je hebt het nu wel even helemaal gehad, dat snap ik! Nu lijkt het alsof het niet goed komt maar jij, JIJ kan dit straks weer aan en gaat ervoor om weer beter te worden, dat weet ik zeker! Heel veel sterkte en beterschap!! Ik dacht:"Zal ik je even bellen" maar dat durf ik nu niet meer!
Echt superlief dat er zoveel steunende reacties zijn.
Ik weet op dit moment niet precies hoe ik hier doorheen ga komen, zo is het leven allesbehalve leuk. Het vooruitzicht om weer een hele tijd met pijn te moeten leven en mijn bed amper uit te kunnen, trek ik gewoon niet.
Gelukkig heb ik een lief harig verpleegstertje die mijn kusjes komt brengen en naast me ligt om me gezelschap te houden. En natuurlijk mijn vriend (voor wie ik het heel erg vind, want we deden juist steeds leuke dingen!) en een paar andere lieve mensen om me heen. Maar het blijft slikken en het liefst zou ik de hele dag slapen in mijn eentje.
Miranda, je komt wel een keertje op ziekenbezoek toch?
Nou ja, nu dit weer. Da's echt balen, je was goed op weg.
Is wel fijn dat nu zowel je neus als je knie rustig kunnen helen zonder dat je voor gek loopt . Ik hoop dat het goed gaat komen en dat je deze zomer toch nog een deel van alle geplande leuke dingen kunt gaan doen.