Stel dat.....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 20:36

Resistance schreef:
Merileth schreef:
Duidelijk, als ik ooit naar Zweden ga wil ik bij jullie langs!

Kan al! :) We hebben appartementen en B&B kamers. Staat allemaal op de site. :)

Ik heb het gezien en dit houd ik zeker in mijn achterhoofd voor volgend jaar :)

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 20:37

Leuk groot, schattig huisje midden in de bossen. Met grote stallen, land voor de paarden.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 20:37

Een redelijk groot vrijstaand huisje met een enorme lap grond erachter op fietsafstand van het dorp. En natuurlijk paardjes op de wei :j

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 20:39

Gewoon een normaal vrijstaande boerderij met een grote tuin, heel veel weilanden, mooie grote stallen en alle luxe voor paarden die je je kan bedenken(plus uiteraard binnen + buitenbak, roundpen, springweide etc) :D
Ik hoef geen luxe huizen, als ik al het bovenstaande heb ben ik bijna niet in het huis te vinden _O-

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 20:49

[quote="Merileth"]Oh, wauw, als je van je huidige huis kunt zeggen dat het eigenlijk praktisch je droomhuis al is.... Lijkt me echt heerlijk!

Ik geef niet om luxe, woon gewoon in een rijtjes huurhuis met mijn kinderen en dieren.
1 of 2 kamers extra zou fijn zijn en evt een gewone trap ipv. een flisotrap.
Het enige wat ik graag zou willen is wat meer geld te besteden.
verder vind ik het prima zo.

Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 20:54

Een appartement (groot appartement verdiep, in California <3 ) met 3 slaapkamers 2 badkamers (niet te groot, niet te klein) Een tuin (ookal gaat dat niet bij een appartement :') ) met een weide 3 stalletjes en een zadelkamer :) Eigenlijk nog best realistisch :)

Merileth

Re: Stel dat.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-14 20:56

Ik heb trouwens ooit in het openluchtmuseum in Arnhem in een van de huizen een zitkuil gezien. Ik denk dat als ik een huisje met een zitkuil zou hebben ik al heeeel gelukkig ben.

jumerenik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 20:58

mijn eigen huis :+

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 20:59

Als het maar veel ramen, een erker en een balkon heeft! En een grote zolder en kelder, zodat je in je 'mooie' kamers niet teveel spullen hoeft op te bergen.
En dan graag een beetje goed gezelschap erbij (ik heb al wel iemand op het oog... O:)) en ik ben tevreden. :)

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 21:03

Oooh.. Ergens boven in de bergen, koudheid maakt niet uit. Dan wel een berg met een vlak ''plateau'' en daar een villa op, bak met spierwitte hekjes, wei met spierwitte hekjes, stallen van goudbruin hout etc, en veel wit. En goudbruin. En en en :') Met uitzicht op een dorpje. Ergens in zwitserland ofzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 21:06

Resistance schreef:
Merileth schreef:
Duidelijk, als ik ooit naar Zweden ga wil ik bij jullie langs!

Kan al! :) We hebben appartementen en B&B kamers. Staat allemaal op de site. :)

Ik denk, ik denk dat ik weet waat ik op vakantie wil!

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 21:11

Een bescheiden vrijstaand huisje met ruimte voor mijn 2 shetjes, een kleine paddock en een klein stukje land. Niet te groot maar gewoon behapbaar.

Ryomieko

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 21:12

Een huis wat gewoon als "thuis" voelt, hoeft niet mega groot te zijn. Als het maar niet in Nederland is vind ik het prima.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 21:13

Het 'hoerenhuis' in D.oetinchem. Prachtige woning, in de buurt van het centrum, naast een Joodse begraafplaats

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 21:17

Ik woon in mijn droomhuis.
het huis van mijn oma!
Midden in het dorp
monument gebouwd begin 18de eeuw
grote woonkamer en keuken
nog een groot hok aan het huis vast(was vroeger een smederij)
boven 5 slaapkamers....
wij huren het nu nog maar als het straks van ons is maken we er helemaal ons droomhuis van

Fenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 21:25

mijn droomhuis is een grote ranch met modern huis maar wel in de wat westernstijl zoals je wel in films zien, met veel land en stallen. Met paddocks&bakken. :)

mzara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 21:34

mooi landschap, veel natuur (niet helemaal in the middle of nowhere) niet al te groot gezellig landhuis wat echt als thuis voelt ( als ik nou met meer mensen samen woon mag het huis wel wat groter) liefst in het buitenland. geen idee waar er zijn zoveel mooie landen) mooie praktisch ingedeelde stallen met hout betimmerd. (Het gebouw) en het liefst stallen waar ze met hun hoofd naar buiten kunnen kijken aan de andere kant. genoeg weide. met een vijver en een paar bomen. grote binnen en buitenbak. crosterrein. of vlakbij op vrij gebied. een plek waar mensen graag komen en waar mensen misschien kleinschalig ook hun paard kunnen stallen.
oh, en ik wil weer een waskoker. hebben we nu ook en dat is zo makkelijk. (behalve als je shirtje blijft hangen en die dan een half jaar kwijt bent _O- )

eponine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 21:35

Een hutje op de hei met grond en schuren, en voldoende centjes om het te onderhouden. Zou ik er een opvang voor honden en paardjes beginnen. O ja, wel graag in west canada, met uitzicht op de voorbijzwemmende orca's...

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 21:42

Mijn droomhuis is een typisch Amerikaans huis met zo'n mooie grote hal <3

x_Nadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 22:07

Dit is mijn droomhuis <3
Afbeelding
En dat zal ook wel voor altijd mijn droomhuis blijven ;(

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 22:09

Fijn huis, niet al te groot (is alleen maar extra poetsen :') ) maar met hele uitgebreide mogelijkheden voor het houden van paarden. Liefst gelegen nabij een mooi natuurgebied.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 01:54

fourseasons schreef:
Een villa met heel veel luxe stallen, weides, rijbakken, stapmolens, longeercirkels, paddocka et cetera natuurlijk. :+ En als het kan ook een paar goede paarden er bij. :Y)

Ja, dan zou ik al snel klaar zijn met een huis zoeken haha

LoveChamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 02:04

Een echte boerderij met veel grond een mooie stallen voor de paardjes. Het boerderij'te moet er ookwel mooi uitzien en het moet wel bij elkaar passen.

DJZ
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 03:07

Mijn droomplekje: Het huisje wat ik nu heb, maar dan met heeeeel veeeeel grond erom heen, overdekte rijbak, roundpen en wat stallen :)
* gaat weer verder dromen in dromenland * :')

xLIESSSx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 03:49

Mijn droomhuis:

een gerenoveerde, maar toch nog klassieke vierkantshoeve met (luxe) paardenstallen en al wat je bij paardenhouderij kan gebruiken (binnenbak, longeercirkel, stapmolen, douche,...). En als het nog even kan mag dit in een erg mooie omgeving liggen (kreken ed vind ik super) met liefst nog een mooi aantal hectaren land :Y) Deel voor weides en crossterrein, deel voor mijn vriend om gewassen op te telen ed ;) Want ook aan hem moet gedacht worden uiteraard ;)