Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
eerste wat ik doe als ik uit bed kom. Zat er gelukkig snel genoeg in haha 

Super!
Ik verhuis echt heel dichtbij dus ideaal!
PowerReiner schreef:Ik heb 2 weken geleden de sleutel gekregen voor mijn apartment. Zit er nu sinds afgelopen zaterdag in. Ik had de mazzel dat er direct niet zo veel hoefde te gebeuren. Heb alleen een vloer moeten leggen en 1 muur moeten schilderen. Doordat ik niet zo veel spaargeld heb kan ik het huis niet inrichten zoals ik wil, maar dat komt wel mettertijd.
Inrichten hoeft inderdaad relatief niet veel te kosten, maar heb je toch echt wel behoorlijk wat voor nodig. Ik ben al heel goedkoop bezig en ben toch al 600,- lichter. Hierbij komt natuurlijk wel dat ik alles opnieuw aan moet schaffen, van lepels tot aan tv meubel. Per saldo heb ik van die 600,- maar een paar dingen kunnen doen en moet ik nog een heel eind.

_Marinke_ schreef:PowerReiner schreef:Ik heb 2 weken geleden de sleutel gekregen voor mijn apartment. Zit er nu sinds afgelopen zaterdag in. Ik had de mazzel dat er direct niet zo veel hoefde te gebeuren. Heb alleen een vloer moeten leggen en 1 muur moeten schilderen. Doordat ik niet zo veel spaargeld heb kan ik het huis niet inrichten zoals ik wil, maar dat komt wel mettertijd.
Inrichten hoeft inderdaad relatief niet veel te kosten, maar heb je toch echt wel behoorlijk wat voor nodig. Ik ben al heel goedkoop bezig en ben toch al 600,- lichter. Hierbij komt natuurlijk wel dat ik alles opnieuw aan moet schaffen, van lepels tot aan tv meubel. Per saldo heb ik van die 600,- maar een paar dingen kunnen doen en moet ik nog een heel eind.
Wat het vooral is, is dat het 1 grote uitgave in 1 keer is. Bekijk goed wat je echt direct nodig bent en wat evt. ook wat later aangeschaft kan worden. Zo kun je ook wat meer rondkijken en aanbiedingen en koopjes in de gaten houden...
Een bed is wel handig bv., maar van bv. kratjes kun je ook een tijdelijke salontafel maken.

Ik heb daarbij ook de weggeefhoeken in de buurt op Facebook in de gaten gehouden, staan vaak erg leuke spulletjes op!
deed ik ook al toen ik nog thuis woonde._Jessie schreef:Die rekeningen op die manier werken echt heel fijndeed ik ook al toen ik nog thuis woonde.
Je weet precies wat je te besteden hebt en je hebt ook altijd geld voor je vaste dingen. Nooit gezeur.
Net als iedere maand wat opzij zetten voor je waterschap/riool etc etc. Dan krijg je dat niet in 1 klap.
is 1 x €300,- dus fijn als je het al apart hebt staan.
Na 2 jaar samen te hebben gewoond en daarna terug een jaar en half opnieuw thuis, is dit een hele verademing!
Moet er veel gebeuren? Heb je hulp van handige mannen?
Heerlijke zomeravonden met een wijntje en lekker hapje
Eerst lekker zelf in het huis wonen, daarna de tuin opknappen. We hebben al wel beton gestort voor de veranda!
WiskyBokjes schreef:De tuin gaan wij ongeveer als laatste aanpakken.Eerst lekker zelf in het huis wonen, daarna de tuin opknappen. We hebben al wel beton gestort voor de veranda!
Zijn er nog mensen die zelf een keuken moeten aanschaffen?

We hebben 2 overvolle containers weggevoerd en nog verschillende keren met onze grote remorque naar het containerpark gegaan.... Te schandalig voor woorden. Ik zal binnenkort eens foto's nemen van hoe het er nu uit ziet!