Iedereen bedankt voor de tips!
Depende schreef:Ik woon in de buurt(bij Leek) en wil wel voor je kijken of ik hem zie, hoe zag je fiets eruit, kleur, opvallende dingen e.d.? Waarschijnlijk levert het niet veel op, maar een extra paar ogen kan geen kwaad.
Mijn fiets beschrijven.. Oei! Dat gaat moeilijk worden, maar ik ga het proberen.
Op het fiets stuur is een ligsteun bevestigd. Een zwarte. Aan de linkerstaaf van de ligsteun is een stukje zwarte verf af. Ook de foam die om de ligsteun bevestigd zou moeten zijn, is er half af en veel gescheurd.
Als je op de fiets zit zit aan de rechterachterkant van de ligsteun een beschadiging. Dat houdt in dat de zwarte verf van de ligsteun daar af is en daar redelijk diepe krassen in zitten.
Dan heeft een ligsteun vaak half ronde armsteunen, zodat je armen daar in kunnen rusten. Mijn armsteunen zijn alleen niet halfrond. Ik heb van die rechthoekige harde blokjes, wel zwart, met aan de uiteinden een stukje wat iets omhoog buigt, zodat je armen er niet afglijden.
Die ligsteun herken ik uit duizenden.
Dan hebben we het stuur.
Het stuur is, in tegenstelling tot de meeste fietsen, matzilver. Aan elke uiteinde zit nog een handvat. Aan het linkeruiteinde voor het handvat zit onder het armblokje voor de ligsteun, de fietsbel.
Aan het rechteruiteinde zitten 3 versnellingen.
Dan het frame. Het frame is oorspronkelijk oranje van kleur, wat halverwege overgaat in een creme kleur. Dus de achterkant van de fiets heeft een oranje/bronze kleur en de voorkant van de fiets heeft een creme kleur.
Op het frame staat aan elke kant in blauwe letters, oranje omlijnd, het merk (wat ik natuurlijk ben vergeten).
Dan krijgen we de donkerblauwe kettingkast. De kettingkast zit vast met schroefjes. Het stuk van de kettingkast wat om de trapper zit, is lichtblauw van kleur.
Zowel de voor- als achterband is nog redelijk nieuw.
Het zadel is zwart met oranje letters. Het is een zadel die wel meer fietsen hebben. Dit zadel zit er al 7 jaar op en dat is te zien ook. Er zitten allerlei scheuren in. Dat is de reden dat ik er maandagochtend een zwarte plastic zak van de boekhandel erom heb gebonden. Die heb ik vastgemaakt met de donkerblauwe snelbinders, waar het elastiek nog erg goed van is.
Het voorlicht van de fiets zit er een beetje scheef op. Het voorlicht gaat aan door een schakeltje om te zetten die aan de achterkant van het voorlicht zit.
Het achter licht doet het niet. Het achterlicht zou normaal gesproken aan kunnen door het schakeltje aan de onderkant van het achterlicht om te zetten.
De bagagedrager is verdeeld in 12 of 15 vierkantjes.
Ik hoop dat je zo voldoende informatie hebt.
Ik zal ongetwijfeld nog wat zijn vergeten en de zak zal wel niet meer om het zadel zitten, evenals de ligsteun, maar ik hoop dat ik hem ooit terugvind 
In ieder geval bedankt voor het meekijken