Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Billy schreef:Dat betekent volgens mij dat je een deel van de aanmaningskosten gewoon zult moeten betalen... Kop in het zand is nooit de goede manier om dit soort dingen op te lossen...
romyloverrr schreef:bah belachelijk zeg!
1 pakketje kwijtzaken zou kunnen, maar op deze mannier geld willen verdienen
Sanne9489 schreef:romyloverrr schreef:bah belachelijk zeg!
1 pakketje kwijtzaken zou kunnen, maar op deze mannier geld willen verdienen
Dit is wel een beetje kort door de bocht.
Ik heb ook een pakket retour gestuurd naar Nelly en had hier ook geen geld voor retour gehad.
Ik heb navraag gedaan bij het bedrijf die mijn pakket hadden opgestuurd (had het zelf retour gestuurd) en die konden het pakket telkens niet vinden. Toen ik contact had opgenomen met Nelly en het track and trace nummer doorgaf, kreeg ik gelijk mijn geld terug gestort. Echter is het pakket nog steeds niet bij hun binnen en is het verzendbedrijf nog steeds aan het 'zoeken'.
Ik denk niet dat hun geld willen verdienen door te zeggen dat pakketjes zoek zijn, ik denk dat ze het geld crediteren zodra jij bewijs hebt dat jij het artikel opgestuurd hebt. Logisch toch, anders kan ik ook wel zeggen dat ik artikelen terug heb gestuurd die ik nog thuis heb.
TS: ik hoop voor je dat ze pakket kunnen traceren. Zoals ik het nu lees krijg jij het bedrag voor het geretourneerde artikel gecrediteerd. Toch netjes opgelost lijkt me zo

AmoorM schreef:Misschien een hele domme vraag,
Maar wat is gecrediteerd.
Ik heb overigens nog niks betaald, betaal altijd met acceptgiro na dat de bestelling er is
Shirley schreef:Nee hoor, ik vind het ook een raar berichtje, als het afkomstig is van een bedrijf helemaal
Vind het overigens ook niet erg netjes om de gehele betaling op te schorten, waarom heb je het gedeelte van de zending die je hebt gehouden niet gewoon betaald, TS ?
Babsiej schreef:Je hoeft slechts 1x een 14 dagen brief te sturen (herinnering met nog 14 dagen de tijd om nog kosteloos te voldoen ) en daarna zijn de incassokosten verschuldigd.
http://www.das.nl/wik2012
Sammie schreef:Het is wel opvallend dat hetzelfde bedrijf 3 pakketen niet kan vinden. Dat klinkt eerder alsof dat bedrijf zijn administratie niet goed op orde heeft.
Dan gaat er sowieso iets niet goed
Ik weet niet hoe groot Nelly precies is, maar eigenlijk zou het kwijtraken van pakketten bij een postorderbedrijf gewoon nihil zijn. Het zou nl. je specialiteit moeten zijn. En omdat fouten maken nu eenmaal menselijk is, hooguit 1 per zoveel tijd.