Wie heeft er nog meer een partner die veel van huis is?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 23:47

Niet zoals bij jou TS, maar mijn vriend is zelden thuis! Werkt overdag als dakdekker en is vanaf 5 of half 6 van huis weg, soms eerder. En is als het mee zit om 5 uur thuis!

Ik werk van half 9 tot half 6. Eten elke avond samen en om half 7 vertrekt hij richting zijn garage 15 km verderop. Hij wil graag voor zichzelf beginnen als automonteur dus is in de avonduren altijd tot half 11 a 11 uur weg!

We zien elkaar eigenlijk dus alleen met avondeten en als hij weer thuis is :)

Maargoed auto's is van ons beide hobby dus in het weekend zijn we ook vaak samen op pad!

Voordeel is wel dat ik veel tijd heb voor mezelf, vrienden en familie!

Maar een avond bankhangen met vriendlief heb ik zelden haha!

En zijn toekomst is natuurlijk ook mijn toekomst, dus ik heb er geen moeite mee! Vermaak mezelf prima dat scheelt natuurlijk ook! Ook omdat we elkaar in elkaars waarde laten, ben ik weer begonnen met paardrijden!

Door mijn ex helaas gestopt, maar mijn vriend moedigde mij juist aan! En vindt het leuk dat ik weer lekker naar de paarden kan! Hij merkt ook dat me dat enorm goed doet!

Dusja vriend is veel van huis af :)

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 23:55

hahahaha ik lees zoveel bekende dingen hier :') het aanpassen als hij thuis is. Jep mijn schema ziet er een heeeeeeel stuk anders uit als hij weg is :D Dan kan ik lekker mijn gang gaan, en al wil ik om 2 uur snachts stofzuigen dan doe ik dat gewoon :P (en nee mijn buren hebben daar geen last van).
Die van mij heeft een redelijk strak schema, maar die zit dus ook al langer in de offshore en heeft een wat hogere functie. Hij is zover ik het weet Maintenance supervisor. Ik hou al die titels die hij gehad heeft niet meer bij :o Daar moet er altijd 1 van aan boord zijn, en omdat er 2 van die functie zijn wordt het schema van op en af een stuk strakker. Maar hij is ook als pijpfitter begonnen, en had in het begin ook van die ze kunnen je zo oproepen schema's. Enigste nadeel voor hun was dat wij dus niet in Noord Holland woonden en hij een reistijd heeft die sowieso een dag in beslag nam. Hij heeft nl geen rijbewijs :+ Hij reist altijd met de bus en trein naar Den Helder. En als je een dag de tijd hebt viel het wel goed te plannen. Ik heb er zelfs tegenwoordig de pleuris aan als hij zijn schema weer eens omgooit en een week vroeger thuiskomt dan normaal :o Ik ben aan die routine gewend en hou niet zo van die wisselingen.
Marinke ik gooi mijn schema om als hij thuis is. Maar als ik een keer wat geplant heb, zoals komende zaterdag dan rijd ik een Enjoy the ride rit, tja dan heeft ie toch echt gewoon pech als hij thuis is. Moet hij zichzelf maar vermaken, en dat doet hij ook wel :D

Jacqvaliant

Re: Wie heeft er nog meer een partner die veel van huis is?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 00:12

Hey mijn man is visserman en die is van zondagnacht tot vrijdag middag weg. Dan vaak zaterdags nog werk aan boord of de administratie. Ikzelf werk nog 3 dagen en heb doe de zorg voor het huishouden en onze 2 jaar oude dochter. Het went maar er zijn ook echt momenten dat je baalt. Bijv met overlijden of ziek kind. Verder vind kan ik mezelf prima vermaken en weet ook niet beter. Soms in de winter is het echt saai want dan zijn ze wel 14 dagen weg en maar kort thuis. Zorg dat je iets voor jezelf heb en houd en dan vliegen de dagen zo voorbij. Als je de nachten eng vind... is een hond dan niet iets? Dan heb je en bewaking en misschien sneller aanspraak in het dorp. Succes

Mias

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 00:20

Als mijn man spontaan een avond thuis is kan ik daar zelf heel moeilijk aan wennen. Ik heb door de weeks mijn eigen ding en als ik dan te horen krijg:" hè schat ik kom vanavond thuis", denk ik, dat is leuk maar dan gooit hij mijn hele planning in de war. Aan het eind van zo'n dag, vlak voor hij thuis komt, heb ik nog steeds niet gedaan van wat ik zou doen die dag. Je moet alles opnieuw indelen en plannen.

Ik merk wel aan mezelf dat ik het niet erg vindt dat hij door de weeks van huis is, maar als ik te horen krijg dat hij pas een dag later thuis komt of een dag eerder weg moet (dan onze normale ritme), dan heb ik daar wel moeite mee.

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 07:45

Woh veel respect ts dat je het zo op gaat pakken met zn zoontje. Echt knap :j

Als ik julle allemaal zo lees valt het voor mij best mee ghehe. Ik weet gewoon zeker dat vriendlief zaterdagnacht thuis is.

Waar ik trouwens maar niet aan kan wennen is het moment van 'afscheid nemen'. Ik weet rationeel wel dat het maar een weekje is en dat hij gewoon terug komt. Maar toch sta ik hem altijd jankend uit te zwaaien. Zodra hij weg is, is t dan ook goed en ga ik lekker mn eigen dingen doen. Nog meer mensen daar last van? Maakt het voor hem ook niet echt makkelijker..

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 08:36

Meld zich!

Een chauffeur, die wel 's nachts naast me ligt maar dan tot een uur of 2/3 en 'savonds om 8 uur (soms 10 uur) thuis komt. Dus ik zie hem eigenlijk alleen als hij slaapt of als we op de meest ongelukkige tijden avond eten. 2 dagen heb ik savonds les met mijn paard en dan zie ik hem alleen in bed. Zaterdags...tja dan moet hij zijn vrachtwagens (eigen bedrijf) onderhouden.

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 08:41

Mijn partner is visserman, maar dan nog de ouderwetse manier. Dus een week of 3-4-5-6-7 weg en een paar dagen thuis. ( 1 week weg is 1 dag thuis) dus hij is eigenlijk bijna nooit thuis, alleen wanneer hij vakantie opneemt is hij één reis thuis ( met geluk 6 weken met pech 2 weken..)

Wat ik vooral moeilijk vind is de onzekerheid. Je weet nooit wanneer hij weg gaat of thuis komt. Soms ligt de verbinding aan boord eruit en heb je geen contact en dan weet je niet hoe lang dat duurt. Of ze gaan richting Ijsland waar helemaal geen verbinding is.

Ik ben altijd blij als ze op haring gaan, dat is maar een week of 2. Maar de normale reizen vind ik vreselijk.. En het is dan zo alleen in huis, daarom erg blij met mijn 2 hondjes.

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 08:51

Nessah schreef:
Mijn partner is visserman, maar dan nog de ouderwetse manier. Dus een week of 3-4-5-6-7 weg en een paar dagen thuis. ( 1 week weg is 1 dag thuis) dus hij is eigenlijk bijna nooit thuis, alleen wanneer hij vakantie opneemt is hij één reis thuis ( met geluk 6 weken met pech 2 weken..)

Wat ik vooral moeilijk vind is de onzekerheid. Je weet nooit wanneer hij weg gaat of thuis komt. Soms ligt de verbinding aan boord eruit en heb je geen contact en dan weet je niet hoe lang dat duurt. Of ze gaan richting Ijsland waar helemaal geen verbinding is.

Ik ben altijd blij als ze op haring gaan, dat is maar een week of 2. Maar de normale reizen vind ik vreselijk.. En het is dan zo alleen in huis, daarom erg blij met mijn 2 hondjes.

Dan valt het bij mij nog wel mee :o

Alleen mijn partner wil ook niet van huis zijn, als hij ergens moet overnachten voelt hij zich rot en ongelukkig, dat merk ik en dan voel ik me thuis nog meer alleen. Gelukkig heb ik paarden dus ben ook niet heel veel thuis.

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 08:59

Ik lees hier ook veel mensen die zeggen dat ze het wel prima vinden als hij weg is en hun draai weer vinden. Het is ook niet dat ik zielig in een hoekje zit, maar wanneer hij weg is is alles minder leuk. Hij is echt mijn allergrootste maatje, mijn grote liefde en het gemis is elke dag en wordt elke dag groter.
Wanneer hij opeens eerder thuis kom, ben ik blij héél blij.. ook al houdt dat in dat ik mijn hele planning om moet gooien.

Het afscheid blijft zwaar, maar het weer ophalen van de haven blijft geweldig. Dan staan we met alle vrouwen met aanstekers of lampjes van de mobiel te zwaaien naar het schip die aankomt met onze mannen erop.. Prachtig blijft dat. Dat is dan ook het enige voordeel denk ik, ik blijf verliefd.. Zo verliefd als op onze eerste date.

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-14 10:44

Wat zijn er een hoop mannen veel weg!
Nessah, daar ben ik stiekem ook bang voor dat ik me zonder hem niet kan vermaken.. Het enige wat ik hier heb is hem zeg maar..
Ook ben ik erg op mn tijden gesteld.. Ik plan mn dag en als daar wat tussen komt kan ik dat eigenlijk niet hebben. Dus stel daf we straks wat plannen, dagje weg ofzo en hij krijgt te horen dat ie dan offshore moet dan ben ik echt niet blij..

Het liefst zie ik hem gewoon in een 9 tot 5 baantje maar helaas, dit is wat hij wilt en wie ben ik dan om hem Tegen te houden?

Toch lijkt me dat ook niet fijn friesam , ja fijn dat je toch elke avond ernaast kan kruipen maar t had net zo goed een ander kunnen wezen want je slaapt toch.

Jaq, jou man is ook veel van huis zeg, hoe vind je dochter dat? Mist zij haar vader niet ondanks t gewenning is.
We hebben een hond, een kat en een paard dus dieren genoeg. Nu ziet of hoort de hond vaak iets en kam uit t niets heel erg gaan grommen en blaffen naar de muur.. Waarop ik nog meer angst krijg.

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 10:48

LizzyLover schreef:
Wat zijn er een hoop mannen veel weg!
Nessah, daar ben ik stiekem ook bang voor dat ik me zonder hem niet kan vermaken.. Het enige wat ik hier heb is hem zeg maar..
Ook ben ik erg op mn tijden gesteld.. Ik plan mn dag en als daar wat tussen komt kan ik dat eigenlijk niet hebben. Dus stel daf we straks wat plannen, dagje weg ofzo en hij krijgt te horen dat ie dan offshore moet dan ben ik echt niet blij..

Het liefst zie ik hem gewoon in een 9 tot 5 baantje maar helaas, dit is wat hij wilt en wie ben ik dan om hem Tegen te houden?

Toch lijkt me dat ook niet fijn friesam , ja fijn dat je toch elke avond ernaast kan kruipen maar t had net zo goed een ander kunnen wezen want je slaapt toch.

Jaq, jou man is ook veel van huis zeg, hoe vind je dochter dat? Mist zij haar vader niet ondanks t gewenning is.
We hebben een hond, een kat en een paard dus dieren genoeg. Nu ziet of hoort de hond vaak iets en kam uit t niets heel erg gaan grommen en blaffen naar de muur.. Waarop ik nog meer angst krijg.

Klopt samen slapen is misschien fijn maar samen wakker worden zou nog veel fijner zijn

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 10:50

En toch Lizzylover, misschien niet wat je wilt horen.. Maar sommige vrouwen kunnen er nu eenmaal niet mee om gaan, vinden hun weg er niet in en gaan zich eenzaam voelen.
Ik heb een groot sociaal netwerk en lieve familieleden, als nog vind ik mijn weg er niet in. Als de mogelijkheid is voor hem om te stoppen, zal hij stoppen. Ik ben bijna afgestudeerd en heb al een baan, dus mocht mijn salaris voldoende zijn dan stopt hij. Maar bij ons komt het omdat wij er allebei wakker van liggen en de afstand en onbereikbaarheid niet fijn vinden. Toen mijn oma ernstig ziek was, was het meer toeval toen hij uiteindelijk wel bij de crematie kon zijn.. Maar de ziekte periode, miste ik mijn grote maatje. Dan een blik op de toekomst, waar je nog meer mensen zal verliezen of juist hele leuke momenten gaat hebben ( bruiloft, geboorte, verjaardagen).. Nee, ik wil die niet allemaal alleen mee maken.

Maar ik zie ook om mij heen zat vrouwen die er wel goed mee om kunnen gaan en echt een eigen wereldje hebben. Best bewondering voor die vrouwen, vind ze erg sterk.

Mijn partner is echt mijn "rots" met hem ben ik sterk, hij vult mij aan. Zonder hem, ik weet niet ik ben dan niet dezelfde persoon. Ik geniet heus ook van het leven wanneer hij er niet is, maar het is toch anders.

Wij zeggen altijd; "Er komt een dag dat wij geen gedag meer zeggen, alleen nog maar welterusten". Dat is voor mij mijn ultieme droom :)

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 11:07

Ik kan er wel tegen dat mijn partner weg is en alles op mij aankomt alleen heb ik hem liever om me heen omdat ik van hem hou, hem mis als hij er niet is en hij m'n maatje is waar geen familie of vrienden tegenop kunnen.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 11:12

Ja hier nog 1. Hij slaapt wel elke nacht naast me maar dan is ook wel bijna alles meegezegd. Hij is chauffeur in de wegenbouw, dus het komt ook regelmatig voor dat hij nachten moet werken of de weekenden.
Vind het verder niet zo erg, ik ben er aangewend. Maar omdat hij eigenlijk nooit precies weet hoe laat hij thuis is die avond, hebben we wel duidelijke afspraken gemaakt over bijvoorbeeld het eten. We eten dus tussen 6 en half 7 in de avond. Is hij echt veel later dan staat zijn bord dus in de magnetron. Ik heb namelijk ook gewoon een druk leven en vaak 's avonds nog andere activiteiten. Ik zat dan vaak op hem te wachten om vervolgens telefoon te krijgen met: Ja het gaat nog wel even duren of Ik krijg zometeen hier al eten. De eerste paar keren vind je dat niet zo erg, maar daarna gaat het toch irriteren hoor :+ En ik kan ook gewoon heel sjago worden als hij ineens thuis is voor mij :oo De tijd dat ik aan het koken enzo ben gebruik ik eigenlijk altijd om mijn werk een beetje los te laten e.d. even te acclimatiseren zeg maar :j Maar dat kan dan ineens niet.........

Dus afspraken gemaakt daarover, zodat ik niet voor niks zit te wachten en ik ook nog wat aan mijn avond heb. Hij vind eten uit de magnetron niet erg, dus dat scheelt.
En ik doe idd veel in huishouden e.d. Hoeft hij zicht helemaal niet druk over te maken verder. De buitenboel is in principe zijn werk, maar als hij er niet aan toe komt pak ik het er gewoon even bij.
Ja dat is weleens veel naast mijn eigen fulltime baan en HBO studie, maar dat is gewoon niet anders. Mensn vragen weleens of ik dat nooit zat ben, maar het is gewoon een manier van leven geworden.

Waar ik idd ook moeite mee heb zijn de "plotselinge-dagen-vrij" :+ Oh daar kan ik helemaal niet zo goed tegen en heb moeite me dan aan te passen en mijn plannen te wijzigen.
En na een inbraak in huis ben ik angstig om alleen te gaan slapen. Dat is nog wel een puntje, maar dat ligt niet aan zijn werk maar aan die grijze massa tussen mijn oren :+

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 11:18

Ik lees hier ook mee, mijn vriend doet laden en lossen van boten. En die boten komen dus op de gekste momenten. Hij is vaak weg van 03:00 in de ochtend/nacht en soms pas thuis om 21:00uur.
Ook op feestdagen en weekenden, daarnaast doet ie nog transporten.

Het ergste vind ik dat hij nooit op voorhand weet welk uur hij thuis komt. Hij krijgt elke nm telefoon met info voor de volgende dag, uur van vertrek en locatie, heel soms iets van info over welke en hoeveel boten.
Maar het valt nooit in te schatten om welk uur hij thuis komt. Tijdens de week kunnen we dus nooit niks doen, toch niet als het vasthangt aan een uur.
Samen eten is ook zelden een optie.
En typisch is natuurlijk dat de dag dat ik afspraak heb met klanten in de avond of weg ben met vriendinnen dat hij super vroeg thuis is.

Ik verveel me zeker niet en financieel zijn die lange dagen ook zeer fijn. Maar soms zouden stabiele uren het leven een pak makkelijker maken.

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 11:20

Ja, het niet kunnen plannen is voor mij ook heel lastig ja! Dat je bijvoorbeeld met Pasen gaat brunchen met familie en niet kan opgeven of je met 6 of 7 mensen komt. Of dat je jarig bent en je niet weet of je vriend wel of niet thuis zal zijn.. Onzekerheid en nooit iets weten en al dat afwachten..

MarleenM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 11:21

Mias schreef:
Als mijn man spontaan een avond thuis is kan ik daar zelf heel moeilijk aan wennen. Ik heb door de weeks mijn eigen ding en als ik dan te horen krijg:" hè schat ik kom vanavond thuis", denk ik, dat is leuk maar dan gooit hij mijn hele planning in de war. Aan het eind van zo'n dag, vlak voor hij thuis komt, heb ik nog steeds niet gedaan van wat ik zou doen die dag. Je moet alles opnieuw indelen en plannen.

Ik merk wel aan mezelf dat ik het niet erg vindt dat hij door de weeks van huis is, maar als ik te horen krijg dat hij pas een dag later thuis komt of een dag eerder weg moet (dan onze normale ritme), dan heb ik daar wel moeite mee.

Ik heb precies hetzelfde als mijn vent spontaan eerder thuis komt dan ik eigenlijk weet :') , ik raak dan een klein beetje geirriteerd haha want dan kan/wil ik mijn planning omgooien, maar eigenlijk ook niet haha.
Dan voel ik me weleens schuldig.

Voordat ons zoontje geboren was had ik er minder moeite mee dan nu ons zoontje geboren is. Ik zit nu toch iets meer aan huis gebonden ivm zijn ritme en dan is het soms weleens moeilijker.
Helemaal nu mijn auto kapot is en hij zijn auto mee heeft, wij wonen ongeveer 6 km van het dorp en kan dus eigenlijk nergens heen..
Dus ik merk dat ik het nu minder kan hebben, maargoed we hebben een hele grote tuin waar nog heel veel aan moet gebeuren haha dus ik stort me daar maar op en ooit word het allemaal wel makkelijker..

Hier in het topic zitten wel veel vissersmannen zeg hihi

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 11:24

Hier hetzelfde als Friesam. Ik mis hem als hij weg is, maar hij vind dit werk geweldig. Wie ben ik dan om dat te ontzeggen, voor ik hem kon deed ik ook alles alleen dus dat kan ik nu ook wel.

Maar ik kan mij goed voorstellen dat het zwaar is Nessah :(:)

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 11:26

Hier ook heb ik wat afgesproken met een vriendin of zo en dan is er een onverwachte dag vrij. Dan voel ik me rot, wil graag samen zijn omdat we toch al niet veel tijd hebben maar had ook al met die vriendin afgesproken en wil dat dan eigenlijk ook niet afzeggen.

Verder laat mijn gezondheid me regelmatig in de steek en dan lig ik opeens in het ziekenhuis bijvoorbeeld dat wordt het wel een moeilijk verhaal.

Gemmeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 11:32

Jeetje wat herkenbaar allemaal, om eerlijk te zijn ik dacht de enige te zijn.....

We wonen samen, hebben een kindje van nu 4 maanden. En hij heeft een eigen bedrijf en werkt veel, sóchtends weg om half 7 vaak pas thuis tegen 21 uur, dus vooral lange dagen. Ook nog vaak de weekenden.

Dus de zorg van de kleine neem ik op me, ik werk trouwens ook nog 3 dagen in de week, dus 24 uur.

En soms is het echt pittig.
Het staat niet in vergelijking met als hij hele dagen en nachten weg zou zijn.
Het is moeilijk inschatten hoe laat hij thuis komt eet hij wel mee of niet? Plannen is dus vaak heel moeilijk!

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 11:36

Sentido schreef:
Hier hetzelfde als Friesam. Ik mis hem als hij weg is, maar hij vind dit werk geweldig. Wie ben ik dan om dat te ontzeggen, voor ik hem kon deed ik ook alles alleen dus dat kan ik nu ook wel.

Maar ik kan mij goed voorstellen dat het zwaar is Nessah :(:)

Bij ons is dan het verschil dat mijn vriend zijn werk niet leuk meer vindt sinds hij een relatie heeft.

Ik ben wel van mening dat je een relatie hebt om elkaar aan te vullen, als ik hem niet nodig zou hebben en alles net zo goed alleen kon doen, waarom zou ik dan een relatie hebben? Ik doe met hem alles beter en voel mij beter, ik heb hem nodig. Als er iemand overlijd dan doet een knuffel en steun van hem mij veel meer dan van een vriendin/familie.. Daarnaast even praktisch, als ik nu mijn been breek ben ik de sjaak.. Want mijn vriend kan niks van mij overnemen.. Ik sta er alleen voor.

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 11:42

Het is hier ook dat hij het werk of eigenlijk het weg zijn steeds moeilijker begint te vinden. Ik probeer al mee vroeg naar bed te gaan en dan voor mijn werk nog wat aan de huishouding enz te doen. Je moet er toch samen wat van maken.

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 11:54

Nessah ik begrijp wel wat je bedoelt maar voor mij is dat anders. Ik heb een relatie omdat ik van hem houd en met hem oud wil worden. Maar ik heb hem niet nodig, kan prima mezelf redden. En ik denk dat we elkaar ook op afstand aan kunnen vullen, gewoon omdat ik weet dat hij achter me aan staat en dat een hoop zekerheid geeft. Nou geef ik onmiddelijk toe dat ik het grote voordeel heb dat ik altijd contact op kan nemen, hij zit niet in gebieden waar geen bereik is. En hij dus in de weekenden thuis is. Maar goed, wie weet denk ik er over een paar ook wel weer anders over en hij misschien ook wel. Kinderen verandert alles sowieso lijkt mij, daarom beginnen we daar nog maar even niet aan :))

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 11:56

friesam schreef:
Het is hier ook dat hij het werk of eigenlijk het weg zijn steeds moeilijker begint te vinden. Ik probeer al mee vroeg naar bed te gaan en dan voor mijn werk nog wat aan de huishouding enz te doen. Je moet er toch samen wat van maken.

Ja klopt, dat proberen wij ook. Hij heeft nu vakantie en dan pakken we ook uit.. Lekker uiteten, wijntje, filmpje. Zo veel mogelijk samen zijn.. Ook omdat ik weet dat ik hem de hele zomer weer moet missen.

@Sentido: Mijn partner heeft een periode gehad dat hij 2 weken weg was en 2 dagen thuis. 4 keer achter elkaar. Moet je eerlijk zeggen dat ik daar veeel minder moeite mee had. Mijn "grens" ligt echt op 4 weken, alles wat langer duurt dan 4 weken vind ik echt vreselijk.

Tierania_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 12:01

Mijn vriend was visserman.
Zondagnacht weg en zaterdagochtend thuis, met een beetje geluk vrijdagavond.
Week in week uit.

Ik vond het helemaal niets. En als het die week slecht ging of ze vongen niets dan gingen ze nog een week door zonder naar huis te komen.
Gelukkig is hij vanaf januari dit jaar gestopt en heeft hij sinds februari een andere baan. Nu is hij elke dag om 5 uur thuis :D We hebben nu 4 jaar een relatie dus ik heb het toch 3,5 jaar volgehouden :P