Ik werk van half 9 tot half 6. Eten elke avond samen en om half 7 vertrekt hij richting zijn garage 15 km verderop. Hij wil graag voor zichzelf beginnen als automonteur dus is in de avonduren altijd tot half 11 a 11 uur weg!
We zien elkaar eigenlijk dus alleen met avondeten en als hij weer thuis is
Maargoed auto's is van ons beide hobby dus in het weekend zijn we ook vaak samen op pad!
Voordeel is wel dat ik veel tijd heb voor mezelf, vrienden en familie!
Maar een avond bankhangen met vriendlief heb ik zelden haha!
En zijn toekomst is natuurlijk ook mijn toekomst, dus ik heb er geen moeite mee! Vermaak mezelf prima dat scheelt natuurlijk ook! Ook omdat we elkaar in elkaars waarde laten, ben ik weer begonnen met paardrijden!
Door mijn ex helaas gestopt, maar mijn vriend moedigde mij juist aan! En vindt het leuk dat ik weer lekker naar de paarden kan! Hij merkt ook dat me dat enorm goed doet!
Dusja vriend is veel van huis af
het aanpassen als hij thuis is. Jep mijn schema ziet er een heeeeeeel stuk anders uit als hij weg is
Dan kan ik lekker mijn gang gaan, en al wil ik om 2 uur snachts stofzuigen dan doe ik dat gewoon
(en nee mijn buren hebben daar geen last van).
Daar moet er altijd 1 van aan boord zijn, en omdat er 2 van die functie zijn wordt het schema van op en af een stuk strakker. Maar hij is ook als pijpfitter begonnen, en had in het begin ook van die ze kunnen je zo oproepen schema's. Enigste nadeel voor hun was dat wij dus niet in Noord Holland woonden en hij een reistijd heeft die sowieso een dag in beslag nam. Hij heeft nl geen rijbewijs
Hij reist altijd met de bus en trein naar Den Helder. En als je een dag de tijd hebt viel het wel goed te plannen. Ik heb er zelfs tegenwoordig de pleuris aan als hij zijn schema weer eens omgooit en een week vroeger thuiskomt dan normaal 
De tijd dat ik aan het koken enzo ben gebruik ik eigenlijk altijd om mijn werk een beetje los te laten e.d. even te acclimatiseren zeg maar