Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ymke_Z schreef:Luit bij de patriot. Ik zou graag hondenbegeleiding in willen.
Veva en Defensie is natuurlijk wel een verschil he lisanne.
BabiiVeeraa schreef:lisannevosje schreef:Oh dat is ook gaaf! ik wil zelf denk ik naar luchtmobiel of cavalerie verkenning, maar dat is zo zwaar haha
Mijn vriend is wachtmeester (onderofficier) bij de verkenning, BVE42 in oirschot
Ymke_Z schreef:Nee bedoel het totaal niet kwa zwaarte. Maar vooral van aanzien. Veel VEVA lui die kappen er nml mee naar de opleiding.
Ik wil eerst me MBO afmaken en vervolgens solliciteren als onderofficier.
Zertab schreef:Ymke_Z schreef:Nee bedoel het totaal niet kwa zwaarte. Maar vooral van aanzien. Veel VEVA lui die kappen er nml mee naar de opleiding.
Veva is een vooropleiding voor het leger, en daarna ga je naar zo'n leger school.
Zertab schreef:Ymke_Z schreef:Nee bedoel het totaal niet kwa zwaarte. Maar vooral van aanzien. Veel VEVA lui die kappen er nml mee naar de opleiding.
Veva is een vooropleiding voor het leger, en daarna ga je naar zo'n leger school.

Ymke_Z schreef:Ja klopt, vandaar dat het aanzien/respect anders is. Merk ook dat de jongens die hier VEVA doen zich veel meer menen dan de gemiddelde militair zelf. Is niet om jou de grond in te drukken.