Hoe mijn moeder terugpakken

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

musinge

Re: Hoe mijn moeder terugpakken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 21:56

Andere meubels in het huis zetten (of de kamer waar ze binnenkomen) en daar een wildvreemd stel neerzetten. Laat die mensen dan vragen wat ze komen doen. Of ze niet het verkeerde huis hebben o.i.d.

hielkebro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 22:00

het huis verfen en de tuin ombouwen :+ :+ ( duur grapje )

Nikeyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 22:01

Toen mijn moeder 50 werd een draaiorgel om 6.00 uur voor de deur gezet in een volle woonwijk :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 22:04

Auto vol met stro , komt ze als een stromonster op het vliegveld :') , en als ze thuiskomst lekker het huis vol stro ben je eeuwen bezig met opruimen :')

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 22:05

De voordeur roze verven en lelijke teksten op de ramen kladden :')

stoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-14 22:08

Het moet wel leuk blijven haha, mijn mams is erg lief :P

stoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-14 22:09

musinge schreef:
Andere meubels in het huis zetten (of de kamer waar ze binnenkomen) en daar een wildvreemd stel neerzetten. Laat die mensen dan vragen wat ze komen doen. Of ze niet het verkeerde huis hebben o.i.d.

Whoehahaha die is dan voor een ander grapje wel erg leuk

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 22:10

Het kost een hoop tijd maar ik zag pas een filmpje waarin ze een hele kamer (de muren, meubels, écht alles) met post-it briefjes hadden beplakt :')

stoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-14 22:11

Oehh hahahaha... Ze gaat het zwaar krijgen

Susanne100

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 22:15

stefje schreef:
Als ze met het vliegtuig gaat, haar al op het vliegveld met alle toeters en bellen ophalen en behangen!

Dit werkt super. Hebben wij bij mijn stiefmoeder gedaan. Was erg leuk.

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 22:17

Ohhh ik ga dit volgen! :') hoelang gaan ze met vakantie? wanneer is ze jarig?

hielkebro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 22:17

hier en daar stringen in huis op hangen 8)7

Sylke104

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 22:19

Op de achterkant van de auto een tekst plakken , of overal in dorp, buurt met hier zit sarah en telefoonnummer erbij, groot!! Gegarandeerd dat haar telefoon roodgloeiend gaat staan

LoveChamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 22:21

Ik weet niet of je moeder FB heeft maar zo niet de wijk pagina maken en dan iedereen uit de buurt uitnodige enz en dat je daar alles op zet enz en dan in een café in het dorp iedereen verzamelen en dat je zegt dat ze daar iets moet ophalen omdat jij wegmoet enz en dan daar SUPRISEE

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 22:22

ben benieuwd hoe dit gaat aflopen

zelf op t moment idee loos na zoveel leuke ideeen hier gelezen te hebben hihi

igg succes , hoelang moeten we nog wachten voor het resultaat ?

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 22:23

Hebben jullie misschien een kennis, vrienden of buren die een beetje een zelfde soort huis hebben? Dan je pa opdracht geven haar te blinddoeken( op weg naar huis) wat meubels van jullie eigen maar ook gewoon van diegene in die woonkamer zetten en dan zeggen dat je de boel gerestyled hebt.( en dan vooral niet netjes en dingen die niet bij elkaar passen) Dan vervolgens daarna naar jullie eigen huis lopen. Die over the top versierd is.

serenta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 22:26

Hotels kan je vaak ook wel zo gek krijgen om iets in de kamer op te hangen tijdens het schoonmaken van de kamer.
Tenminste zo hebben wij het toen wel geregeld, moesten wel zelf dingen opsturen. Maar dat gezicht was het meer dan waard :)

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 22:29

De auto verzetten op het vliegveld en ze doormiddel van Sarah aanplakbiljetten de weg naar de auto laten vinden :')

stoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-14 22:37

Ze is 18 mei jarig, gaat de 16e weg en dan de 26e komen ze weer thuis (maandagochtend)
Ik ga proberen foto's te maken.. Camera heeft alleen zand gehapt, dus in en uitschuiven gaat wat lastig, maar moet lukken...
Mijn broertje woont nog thuis dus kan helaas niet te ver van te voren de hele boel volgooien, maar op zondag overal bekertjes en ballonnen moet lukken, post its kun je ook vast 50 mee op de muren plakken ( kan wel eerder ook).. op zondag een spoor met hints op de kanaalweg moet ook lukken ( zouden bijvoorbeeld prikpaaljes met foto's genoeg opvallen? )
grote sarah pop voor de deur... en ze dan smiddags ophalen in versierde auto om bij mijn tante te brunchen met de familie ofzo :xd... ik broei op nog meer maar dit is een super begin :D

KelseyxJay13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 22:51

ik volg dit wordt vast hilarisch :')

musinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 23:48

Misschien kun je haar vertellen dat bij haar 50e haar geheugen ook achteruit gaat. Doe daarna heel geheimzinnig. Strooi dan in dorp een aantal 'mislukte' sleutels van de sleutelmaker, met daaraan een hangertje met haar telefoonnummer. Dan gaan mensen bellen. Mislukte sleutels kun je vaak gratis ophalen.

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 00:25

stoer schreef:
Ohh hihih... geniaal... Ik ga zoeken naar zo'n mega pop..
Ze vliegen helaas vanaf Brussel en hebben daar ook de auto staan..
Kan ze ook ophalen met iets richting een praalwagen en dan mensen hier uitnodigen
Ballonnen in de gang is leuk ( hele huis vol is wel erg veel blazen en word denk ook een duur grapje)
Kom maar op met die ideetjes.. Bedankt :D

Ik wil gerust wel in zaventem gaan staan :+

Samantha_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 07:53

Ik ken iemand daar hadden ze ook de gang of wc volgestopt met ballonnen. Alleen hadden ze er eerst wel lekker confetti ingedaan.

Dacht Sara even snel de ballonnen door te prikken om ervanaf te zijn. Kon ze daarna confetti stofzuigen :D

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 08:34

stoer schreef:
Ze is 18 mei jarig, gaat de 16e weg en dan de 26e komen ze weer thuis (maandagochtend)
Ik ga proberen foto's te maken.. Camera heeft alleen zand gehapt, dus in en uitschuiven gaat wat lastig, maar moet lukken...
Mijn broertje woont nog thuis dus kan helaas niet te ver van te voren de hele boel volgooien, maar op zondag overal bekertjes en ballonnen moet lukken, post its kun je ook vast 50 mee op de muren plakken ( kan wel eerder ook).. op zondag een spoor met hints op de kanaalweg moet ook lukken ( zouden bijvoorbeeld prikpaaljes met foto's genoeg opvallen? )
grote sarah pop voor de deur... en ze dan smiddags ophalen in versierde auto om bij mijn tante te brunchen met de familie ofzo :xd... ik broei op nog meer maar dit is een super begin :D

Let wel op met Post its! Er zijn sommige lijmsoorten die ze daarbij gebruiken die strepen achterlaten op de muur! Geeft wel een geinig gezicht, maar je moeder is gelijk uit de feeststemming. :')

ais

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 09:18

Samantha_01 schreef:
Ik ken iemand daar hadden ze ook de gang of wc volgestopt met ballonnen. Alleen hadden ze er eerst wel lekker confetti ingedaan.

Dacht Sara even snel de ballonnen door te prikken om ervanaf te zijn. Kon ze daarna confetti stofzuigen :D

Geniaal!

Ts, ik zie veel, heel veel, leuke ideeën voorbij komen, houdt je ons op de hoogte?