Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
( duur grapje )
, en als ze thuiskomst lekker het huis vol stro ben je eeuwen bezig met opruimen

hoelang gaan ze met vakantie? wanneer is ze jarig?

d... ik broei op nog meer maar dit is een super begin
stoer schreef:Ohh hihih... geniaal... Ik ga zoeken naar zo'n mega pop..
Ze vliegen helaas vanaf Brussel en hebben daar ook de auto staan..
Kan ze ook ophalen met iets richting een praalwagen en dan mensen hier uitnodigen
Ballonnen in de gang is leuk ( hele huis vol is wel erg veel blazen en word denk ook een duur grapje)
Kom maar op met die ideetjes.. Bedankt
stoer schreef:Ze is 18 mei jarig, gaat de 16e weg en dan de 26e komen ze weer thuis (maandagochtend)
Ik ga proberen foto's te maken.. Camera heeft alleen zand gehapt, dus in en uitschuiven gaat wat lastig, maar moet lukken...
Mijn broertje woont nog thuis dus kan helaas niet te ver van te voren de hele boel volgooien, maar op zondag overal bekertjes en ballonnen moet lukken, post its kun je ook vast 50 mee op de muren plakken ( kan wel eerder ook).. op zondag een spoor met hints op de kanaalweg moet ook lukken ( zouden bijvoorbeeld prikpaaljes met foto's genoeg opvallen? )
grote sarah pop voor de deur... en ze dan smiddags ophalen in versierde auto om bij mijn tante te brunchen met de familie ofzod... ik broei op nog meer maar dit is een super begin
Samantha_01 schreef:Ik ken iemand daar hadden ze ook de gang of wc volgestopt met ballonnen. Alleen hadden ze er eerst wel lekker confetti ingedaan.
Dacht Sara even snel de ballonnen door te prikken om ervanaf te zijn. Kon ze daarna confetti stofzuigen