Wat moet ik doen ...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

blauwpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-14 20:10

_Cowgirl schreef:
Gewoon proberen! Neem een foto van je moeder en huisdier(en) mee en probeer vooral leuke dingen te doen en je daarop te concentreren. Italië is geweldig, dat wil je gewoon niet missen. :D

En, mocht het echt niet gaan dan pak je het vliegtuig naar Nederland. Kost ook niet de wereld en je bent er zo. :j

Waar gaan jullie dan heen in Italië?

Hahah als ik foto's zie denk ik ook dat ik het niet in het echt wil missen idd! :Y)
Ik zie mij al alleen op een vliegveld,, en in een vliegtuig :')
Dat word het sws niet :D Maar ik ga t gewoon doen (mee naar italie) :))

We gaan naar marina di venezia ... in venetie :D

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 20:11

Goede instelling meid +:)+ Zo blijven denken en het komt heus goed.

Je gaat zeker weten zoveel plezier maken daar dat je pas aan die heimwee denkt als je weer zo goed als thuis bent :)

blauwpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-14 20:11

YellowGray schreef:
Ik ben 21 en heb ook nog steeds af en toe last van heimwee. Wat voor mij het beste werkt is zoveel mogelijk van mijn reisgenootjes vertellen dat ik er last van heb, zodat ze het niet raar vinden als ik ineens even zit te huilen.
De meeste reizen die ik onderneem zijn samen met mijn studiegenoten en die geven mij gerust een knuffel als het even niet zo goed gaat.
Verder probeer ik mezelf zo goed mogelijk bezig te houden, in elk geval de eerste paar dagen. Veel leuke dingen doen en zo min mogelijk alleen zijn, en pas gaan slapen als ik zeker weet dat ik binnen een kwartiertje in slaap val. Na een paar dagen wennen kan ik er dan meestal wel echt van genieten!

ja idd .. het slapen vind ik altijd het ergst .. maar ik neem mn mobiel mee en een goed boek .. (van lezen word ik altijd zo moe :+ ) en dan proberen te slapen

Ladybird
Moderator Algemeen

Re: Wat moet ik doen ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 21:05

Neem iets van een knuffel ofzo mee, ik ben 21, maar ik echt veel waarde aan om een knuffel mee te nemen als ik ergens heen ga, waarom weet ik niet, maar ik slaap dan iig veel beter..

Polly
Moderator Algemeen

Re: Wat moet ik doen ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 22:01

Ik heb het nooit gedaan en ben ook niet meegegaan op schoolkamp. Inmiddels ben ik er wel min of meer. overheen geloof ik.