Fiffill schreef:Ja, al weet ik niet of ze het nog steeds veel gebruiken, maar zoek het maar op bij Google dan zie je wel artikelen erover. Ziet er ook niet uit
ja, heb net ge googeld
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Rebeccaa schreef:Ik vind de modellen van de Zara nog erger..
Fiffill schreef:H&M gebruikt vaak niet eens echte modellen, maar gewoon paspoppen waar ze een hoofd op Photoshoppen en de boel nog wat verbouwen om het echt te doen lijken.Tot zover de echte modellen!
Gini schreef:Dus eigenlijk ben je tegen het realistische beeld dat Zalando schept?
H&M is blijkbaar allemaal computerbeelden, zelfs geen echte mensenlichamen, maar puur photoshop (thanks aan Raponsje voor deze kennis).
Gini schreef:Tja, niet iedereen heeft een gigantische voorgevel, een permanent zongebruind tintje en speldjes om de kleding achteraan even vast te spelden.
Gini schreef:Want hoe graag ik er ook zo uit zou zien:
http://images6.fanpop.com/image/photos/ ... 6-1796.jpg
Als ik zo een jurkje zou aantrekken, zou het jammer genoeg toch meer neigen naar dit:
http://www.zalando.nl/vila-korte-jurk-z ... j-q11.html

Gini schreef:Tja, niet iedereen heeft een gigantische voorgevel, een permanent zongebruind tintje en speldjes om de kleding achteraan even vast te spelden.
BaileyMix schreef:Ik vind dat bij modellen horen, twee erwtjes op een plankjeEn zou het juist verschrikkelijk irritant vinden als ze opeens veel gebruik gaan maken van plussize modellen.
Gini schreef:Ik bedoel het ook maar luchtig/grappig hoor, TS, je moet je niet gaan verantwoorden waarom je het een wel en het ander niet mooi vindt.![]()
Gebeurt toch zo vaak dat kledij absoluut niet op jou staat zoals op de paspop of in de boekjes. Zalando dacht: we maken er sowieso een zak van, dan is niemand ontgoocheld.

Janine1990 schreef:BaileyMix schreef:Ik vind dat bij modellen horen, twee erwtjes op een plankjeEn zou het juist verschrikkelijk irritant vinden als ze opeens veel gebruik gaan maken van plussize modellen.
Topmodellen hebben niet vaak twee erwtjes op een plankje.
Kijk maar naar Victoria's Secret modellen... Doutzen Kroes even opgezocht, heeft een B cup.
Kijk ook maar eens naar de vereisten voor modellen:
http://www.dutchmodelinfo.nl/vereisten
Knap als je met deze verschillen tussen taille en borstomvang geen borsten hebt...
Carolienn_ schreef:haha daarom bestel ik ook bijna nooit wat online.
ze maken deze kleding hoe dan ook helemaal passend aan het model, speltjes hier speltje daar etc etc.
daarbij hebben ze ook nog photoshop, dus een voorgevel en heupen etc kunnen zo geregeld worden.
als ik iets bestel is het vaak bij asos (engelse site) daarin staat precies welke maat je zou moeten hebben. ook laatst in een live chat gevraagd voor een bikini welke maat ik zou moeten hebben.
ik kijk trouwens nooit zoveel naar de modellen, hoogstens naar het figuur of het mij zou passen etc.
Janine1990 schreef:Carolienn_ schreef:en bij VS zit er ook mega veel vulling in die de lingerie en bikini's dus lijkt het nog meer.
Je kan de maten van topmodellen zonder moeite vinden op internet hoor...
En ook als je twee erwtjes op een plankje hebt, krijg je geen welving tussen je borstel als je het opvult.