Zalando modellen...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 13:44

Fiffill schreef:
Ja, al weet ik niet of ze het nog steeds veel gebruiken, maar zoek het maar op bij Google dan zie je wel artikelen erover. Ziet er ook niet uit :')

ja, heb net ge googeld

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-14 13:45

Rebeccaa schreef:
Ik vind de modellen van de Zara nog erger.. :')

Die hebben niet echt kleding wat ik leuk vind, dus ik heb ff een kijkje genomen en vind de modellen wel passen bij de kleding. Op de een of andere manier.
Of het echt zo mooi zit als ik het zou dragen, weet ik niet. Maar de foto's zijn wel levendig, wat misschien afleidt van de daadwerkelijke presentatie??

Fiffill schreef:
H&M gebruikt vaak niet eens echte modellen, maar gewoon paspoppen waar ze een hoofd op Photoshoppen en de boel nog wat verbouwen om het echt te doen lijken. :+ Tot zover de echte modellen!

Oooh echt? _O-
Geniaal :')
Doen ze het met paspoppen nog beter dan Zalando met echte mensen... :P

Fenrir

Re: Zalando modellen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 13:46

Ik weet niet of het in hun nieuwere collecties nog zo is, kijk echt nooit op die site. Anders hebben ze wss wel beter leren Photoshoppen :')

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 13:46

Dus eigenlijk ben je tegen het realistische beeld dat Zalando schept?
H&M is blijkbaar allemaal computerbeelden, zelfs geen echte mensenlichamen, maar puur photoshop (thanks aan Raponsje voor deze kennis ;) ).

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 13:48

Dat is dus niet waar Gini, ze hebben poppen gebruikt, maar dat wil niet zeggen dat ze nooit echte modellen gebruiken.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 13:49

Waar kan je je druk om maken :+ Ik vind Zalando sowieso een verschrikkelijke site met wáárdeloze kleding. De modellen en hun kleding presenteren ze inderdaad niet echt super, maar dat ligt natuurlijk niet aan de modellen of hun gewicht; De kleding is gewoon sowieso lelijk :Y)

Princesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 13:51

Ik bestel zoiezo nooit online, maar de H&M doet iets met die kleding en modellen, geen idee.. Maar als ik daar iets koop zit het als een jutezak.. Dus dan maar Zalando die het zo presenteert, beter als dat het leuk gepresenteerd is maar er voor geen zak uit ziet als je het aantrekt.

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 13:55

Ik heb even gekeken en je hebt wel gelijk. Ik heb ook geen tiet en dat is dus precies de reden dat ik nooit jurkjes aan doe want dan zie ik er simpelweg gewoon uit als een meisje van zes. Maar volgens mij is dit niet heel erg veel gefotoshopt? Dat kun je tegenwoordig niet meer zeggen van zo wat alle webshops.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-14 14:04

Gini schreef:
Dus eigenlijk ben je tegen het realistische beeld dat Zalando schept?
H&M is blijkbaar allemaal computerbeelden, zelfs geen echte mensenlichamen, maar puur photoshop (thanks aan Raponsje voor deze kennis ;) ).

Hahahaha, jij vindt het beeld van Zalando realistisch? :')
Laten we daar maar niet over discussieren :')

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 14:10

Tja, niet iedereen heeft een gigantische voorgevel, een permanent zongebruind tintje en speldjes om de kleding achteraan even vast te spelden. :')

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 14:15

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 14:16

Gini schreef:
Tja, niet iedereen heeft een gigantische voorgevel, een permanent zongebruind tintje en speldjes om de kleding achteraan even vast te spelden. :')

En niet iedereen heeft rondingen.

Even heel simpel gezegd: Je hebt planken en je hebt mensen met rondingen.

Of moet ik als plank nu gaan lopen klagen bij een miss etam dat zij alleen maar mensen met rondingen hebben? Leven en laten leven, je hebt zo veel verschillende soorten lichamen, een winkel zou nooit aan alle eisen kunnen voldoen.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 14:16

Bij mij zit hij meer zoals de bovenste Gini

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 14:20

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-14 14:27

Gini schreef:

Nah, ik doel er meer op dat Zalando verre van realistisch is omdat de gemiddelde Nederlandse vrouw cupmaat 75C heeft.
In die zin zouden ze dus juist meer diversiteit moeten aanbrengen in hun modellen. Dus ook plussize modellen (en dan heb ik het niet over maat 46!!! Maar over modellen als Robyn Lawley).

Aangezien de kleding van de reguliere merken toch echt maximaal tot maat 42, een enkele keer 44 gaat.

Een aangezien de gemiddelde vrouw in Nederland maat 75C heeft, zou je toch neem ik aan eerder rondborstige modellen gebruiken dan twee erwtjes op een plankje?

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 14:30

Ik vind dat bij modellen horen, twee erwtjes op een plankje :Y) En zou het juist verschrikkelijk irritant vinden als ze opeens veel gebruik gaan maken van plussize modellen.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 14:31

Ik bedoel het ook maar luchtig/grappig hoor, TS, je moet je niet gaan verantwoorden waarom je het een wel en het ander niet mooi vindt. :+
Gebeurt toch zo vaak dat kledij absoluut niet op jou staat zoals op de paspop of in de boekjes. Zalando dacht: we maken er sowieso een zak van, dan is niemand ontgoocheld. :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-14 14:36

BaileyMix schreef:
Ik vind dat bij modellen horen, twee erwtjes op een plankje :Y) En zou het juist verschrikkelijk irritant vinden als ze opeens veel gebruik gaan maken van plussize modellen.

Topmodellen hebben niet vaak twee erwtjes op een plankje.
Kijk maar naar Victoria's Secret modellen... Doutzen Kroes even opgezocht, heeft een B cup.

Kijk ook maar eens naar de vereisten voor modellen:
http://www.dutchmodelinfo.nl/vereisten

Knap als je met deze verschillen tussen taille en borstomvang geen borsten hebt...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-14 14:37

Gini schreef:
Ik bedoel het ook maar luchtig/grappig hoor, TS, je moet je niet gaan verantwoorden waarom je het een wel en het ander niet mooi vindt. :+
Gebeurt toch zo vaak dat kledij absoluut niet op jou staat zoals op de paspop of in de boekjes. Zalando dacht: we maken er sowieso een zak van, dan is niemand ontgoocheld. :D

Oooh ik neem het ook niet verkeerd op hoor!!

Maar juist om wat jij zegt over het realistische beeld, zou Zalando helemaal de verkeerde kant opdenken.

En wie weet is die laatste zin van jou wel heel treffend en past deze precies binnen de filosofie van Zalando en hun marketing, die in mijn ogen gewoon superslecht is :P

En met marketing bedoel ik dus de presentatie van de producten.

Carolienn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 14:38

haha daarom bestel ik ook bijna nooit wat online.
ze maken deze kleding hoe dan ook helemaal passend aan het model, speltjes hier speltje daar etc etc.
daarbij hebben ze ook nog photoshop, dus een voorgevel en heupen etc kunnen zo geregeld worden.
als ik iets bestel is het vaak bij asos (engelse site) daarin staat precies welke maat je zou moeten hebben. ook laatst in een live chat gevraagd voor een bikini welke maat ik zou moeten hebben.

ik kijk trouwens nooit zoveel naar de modellen, hoogstens naar het figuur of het mij zou passen etc.

Carolienn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 14:39

Janine1990 schreef:
BaileyMix schreef:

Topmodellen hebben niet vaak twee erwtjes op een plankje.
Kijk maar naar Victoria's Secret modellen... Doutzen Kroes even opgezocht, heeft een B cup.

Kijk ook maar eens naar de vereisten voor modellen:
http://www.dutchmodelinfo.nl/vereisten

Knap als je met deze verschillen tussen taille en borstomvang geen borsten hebt...

en bij VS zit er ook mega veel vulling in die de lingerie en bikini's dus lijkt het nog meer.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-14 14:40

Carolienn_ schreef:
haha daarom bestel ik ook bijna nooit wat online.
ze maken deze kleding hoe dan ook helemaal passend aan het model, speltjes hier speltje daar etc etc.
daarbij hebben ze ook nog photoshop, dus een voorgevel en heupen etc kunnen zo geregeld worden.
als ik iets bestel is het vaak bij asos (engelse site) daarin staat precies welke maat je zou moeten hebben. ook laatst in een live chat gevraagd voor een bikini welke maat ik zou moeten hebben.

ik kijk trouwens nooit zoveel naar de modellen, hoogstens naar het figuur of het mij zou passen etc.

Volgens mij heb je mijn punt niet helemaal begrepen.

En mijn punt is dat je bij Zalando dus juist totaal niet ziet wat de kleding doet, omdat het niet passend is gemaakt aan het model.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-14 14:40

Carolienn_ schreef:
en bij VS zit er ook mega veel vulling in die de lingerie en bikini's dus lijkt het nog meer.

Je kan de maten van topmodellen zonder moeite vinden op internet hoor...

En ook als je twee erwtjes op een plankje hebt, krijg je geen welving tussen je borstel als je het opvult.

Carolienn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 14:44

Janine1990 schreef:
Carolienn_ schreef:

Je kan de maten van topmodellen zonder moeite vinden op internet hoor...

En ook als je twee erwtjes op een plankje hebt, krijg je geen welving tussen je borstel als je het opvult.

Dan nog hebben ze in de shows dikke c en op foto's. ik heb normaal ook b maar met zo'n bh echt dik een cupmaat groter.

ik vind zalando ook geen fijne online shop btw. dus zou inderdaad goed kunnen dat dat onbewust door de modellen komt. alleen voor schoenen..

maar als ze de kleding niet passend maken dan ligt het toch niet aan het model? maar aan de kleding?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 14:46

Nja Zalando en fijne kleding... Neuh...

Maar ik blijf erbij: Kleding bestellen pakt vaak anders uit dan dat je verwacht. En dat ligt an sich niet aan het model.