quartel schreef:Ik vind dat je zelf dit een beetje aangehaald hebt hoor.
Een tip geven is iets anders dan je mening opdringen.
En dat laatste daar kweek je boze mensen mee
Huh, dus ze haalt het zichzelf aan dat ze word uitgescholden voor gek, dat ze naar het gekkentehuis moet, dat ze dood moet vallen etc. Wat is dat voor raars?
quartel schreef:Ik zeg ook niet dat TS geen gelijk heeft, alleen de manier waarop daar kan je gewoon weerstand op verwachten.
Ik heb er ook een hekel aan als iemand zijn mening mij door de strot aan het duwen is.
Alleen om die reden al bereikt die persoon bij mij dan precies het tegenover gestelde.
Dus...TS...als je echt wat wilt doen zou ik beginnen met die mensen anders benaderen.
Nou zal dat voor dit verhaal gewoon geen optie meer zijn maar wellicht kan je daar voor een volgende keer iets mee.
Weerstand kan ik begrijpen, niet luisteren naar het 'advies' ook, maar weerstand is wat anders dan iemand de huid vol schelden.
Daarnaast, wanneer mag het niet meer dat mensen worden uitgeroepen op verkeerde acties? Is de maatschappij zo op zichzelf geworden dat we niet meer mogen zeggen van "Hé, wat je nu doet is verkeerd." zonder meteen als bemoeial of strotdouwer te worden neergezet. TS heeft, wetenschappelijk gezien, gewoon gelijk. Deze kittens gaan te vroeg van hun moeder weg. Wat deze mensen doen is fout en daar mogen ze best op gewezen worden.
Ik zou alleen gezien de belachelijke reacties van deze mensen, ze allemaal in de blokkeerlijst gooien. Dan kunnen ze onmogelijk op jouw Facebook komen en kunnen ze je ook niet via facebook opzoeken. Dan maar een hele stapel namen in de blokkeerlijst. Ik zou dan ook je reacties even verwijderen. Zodat ze daar in ieder geval je naam niet meer zien.
Ik zou wel even het gesprek kopiëren als je het ooit nodig hebt als bewijs voor iets.