Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ze weet al wel dat we iets gaan doen, want ze moest natuurlijk een dag vrijhouden in haar agenda, maar ik verklap zondag pas wat we gaan doen. Ga hier ook nog niet zeggen wat, want ze leest bokt ook wel eens, haha!
. Verder denk ik dat ik nog een lekkere cake maak ofzo
Ewona schreef:Mijn eigen moeder kan ik jammer genoeg niets meer geven, ze is 19 jaar geleden gestorven.
Maar ik heb een aantal mensen die ik dan wel kan verwennen :
- Schoonzus die geen kinderen heeft, maar wel elke week op vrijdag onze kinderen komt halen, zodat we een vrije avond hebben : Een boek van het programma Rock & Roll. (ze is daar gek van)
- Schoonmoeder die bloemen fan is : mandje met mooie bloemen.
- De vriendin van mijn papa, zij kookt graag : een leuk boek waar je zelf je "home made" recepten in kan schrijven. Ziet er erg leuk uit. Ze krijgt er ook nog een bloemetje bij omdat ze zo goed voor mijn (ondertussen zieke papa) zorgt.
- De mevrouw van mijn oude verzorgpaard ... leerde ik 36 jaar geleden kennen door haar paard. Ze kon geen kinderen krijgen en was heel blij met mijn gezelschap. Ik kom er nog steeds, minstens 4 keer per week en voor mijn gevoel is ze nu mijn "moeder". Ze behandelt onze kinderen ook als haar kleinkinderen, erg leuk. : Omdat ze ook een bloemen fan is, krijgt ze een mooie pot bloemen voor buiten, daar heeft ze altijd zoveel plezier van.