Moederdag, wat geef jij?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Marie111

Re: Moederdag, wat geef jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 19:36

KelseyxJay13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 19:54

ik geef een geurtje en mascara

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 20:00

Ik neem haar mee uit eten. :)

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 20:06

Mama krijgt een zak gevuld met vlijtige liesjes die ze aan de schutting kan hangen, schoonmama krijgt een cadeaubon 'bladcadeau'. Ik heb mn man (net zoals elk jaar) een hint gegeven voor een hanging basket. Niet overdreven duur, voor de kinderen leuk om te geven en ik ben er heel erg blij mee! En dan natuurlijk de knutselwerkjes nog <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 20:12

Ik neem haar mee een dagje wat leuks doen :) Ze weet al wel dat we iets gaan doen, want ze moest natuurlijk een dag vrijhouden in haar agenda, maar ik verklap zondag pas wat we gaan doen. Ga hier ook nog niet zeggen wat, want ze leest bokt ook wel eens, haha!

En ik bak altijd taart, mam mag zelf kiezen wat voor taart (of een recept uitzoeken) en dan bak ik de taart :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 20:39

Ik heb een beenham gehaald en bak een ronde cake (bij gebrek aan een cake vorm :') ) , en daarop bloemetjes van chocolade (had nog een vorm met bloemetjes , effe smelten en dan die erop :9 ) En een grote M van Mem!

Guusje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 20:53

Ik las vanmiddag een topic op bokt over iemand die haar moeder een insectenhotel wou geven. Daar heb ik toen even naar zitten kijken en heb zonet een vlinderkast besteld :)

aliealie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 20:55

mijn moeder wil bloemen, ze zei dit jaar a.u.b. geen douchegelletjes meer ik heb er wel 15!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 20:57

Hier is mama vandaag jarig en krijgt dus voor moederdag én haar verjaardag 1 cadeau. Dit jaar is dat een cadeaubon van de ICI Paris XL..
Kan ze lekker zelf kiezen, en ze klaagt al een maand dat ze geen parfum meer heeft en ze dus constant met de mijne gaat lopen :')

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 21:02

scentships!!

puccalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 21:43

Een middagje high tea :-)

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 21:44

Niks haha, ze is de week daarop jarig en ze vind het zelf ook niet fijn als ik dan ook nog eens wat voor moederdag koop

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 21:45

2 kleuren gel-nagellak en een capitool gids van Canada

janneke798

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 21:47

Ik bak een mooie cake en geef haar een dikke knuffel! Het hoeft niet duur te zijn, het gaat om het idee :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 21:50

Wij gaan uit eten met mijn broer, zusje moeder en ik, mijn moeder mag kiezen waar.

Ewona

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 21:54

Mijn eigen moeder kan ik jammer genoeg niets meer geven, ze is 19 jaar geleden gestorven.

Maar ik heb een aantal mensen die ik dan wel kan verwennen :

- Schoonzus die geen kinderen heeft, maar wel elke week op vrijdag onze kinderen komt halen, zodat we een vrije avond hebben : Een boek van het programma Rock & Roll. (ze is daar gek van)

- Schoonmoeder die bloemen fan is : mandje met mooie bloemen.

- De vriendin van mijn papa, zij kookt graag : een leuk boek waar je zelf je "home made" recepten in kan schrijven. Ziet er erg leuk uit. Ze krijgt er ook nog een bloemetje bij omdat ze zo goed voor mijn (ondertussen zieke papa) zorgt.

- De mevrouw van mijn oude verzorgpaard ... leerde ik 36 jaar geleden kennen door haar paard. Ze kon geen kinderen krijgen en was heel blij met mijn gezelschap. Ik kom er nog steeds, minstens 4 keer per week en voor mijn gevoel is ze nu mijn "moeder". Ze behandelt onze kinderen ook als haar kleinkinderen, erg leuk. : Omdat ze ook een bloemen fan is, krijgt ze een mooie pot bloemen voor buiten, daar heeft ze altijd zoveel plezier van.

Lynn_FDA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 21:56

ik loop zaterdag wel even iets op het winkelcentrum.
paar jaar geleden kwam ik aan met een tas van 140 euro :')
sindsdien mag ik niks duurders als 5 euro's kopen ahah

sterkte ewona

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 22:25

Ik geef haar samen met mijn broer een parfum die ze graag wilt hebben. :)

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 22:28

Bloemen en een haarborstel, want die laatsye wou ze heel graag :+. Verder denk ik dat ik nog een lekkere cake maak ofzo :)

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 22:30

Ewona schreef:
Mijn eigen moeder kan ik jammer genoeg niets meer geven, ze is 19 jaar geleden gestorven.

Maar ik heb een aantal mensen die ik dan wel kan verwennen :

- Schoonzus die geen kinderen heeft, maar wel elke week op vrijdag onze kinderen komt halen, zodat we een vrije avond hebben : Een boek van het programma Rock & Roll. (ze is daar gek van)

- Schoonmoeder die bloemen fan is : mandje met mooie bloemen.

- De vriendin van mijn papa, zij kookt graag : een leuk boek waar je zelf je "home made" recepten in kan schrijven. Ziet er erg leuk uit. Ze krijgt er ook nog een bloemetje bij omdat ze zo goed voor mijn (ondertussen zieke papa) zorgt.

- De mevrouw van mijn oude verzorgpaard ... leerde ik 36 jaar geleden kennen door haar paard. Ze kon geen kinderen krijgen en was heel blij met mijn gezelschap. Ik kom er nog steeds, minstens 4 keer per week en voor mijn gevoel is ze nu mijn "moeder". Ze behandelt onze kinderen ook als haar kleinkinderen, erg leuk. : Omdat ze ook een bloemen fan is, krijgt ze een mooie pot bloemen voor buiten, daar heeft ze altijd zoveel plezier van.

Wat lief dat je aan zoveel mensen denkt! Jij bent duidelijk een heel goed mens, hopelijk word je zelf ook lekker verwend op moederdag, het is je gegund +:)+

Puck94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 22:41

Mijn moeder is dol op de moringa geur van the body shop, maar vindt het altijd te duur om zelf te kopen :')
Voor Moederdag heb ik dus een cadeaubox gekocht met een douchegel, bodybutter en scrub. En het geurtje wat erbij hoort. Is ze vast blij mee! 's Middags gaan we naar oma, dan bak ik ook nog even een cake of zo om mee te nemen.

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 23:19

Wat fijn Ewona, word er warm van. Wat een lieve gebaren :)

Ik woon helaas niet in NL, maar heb een kleine illustratie van onze relatie geschilderd en op de post gedaan, met een uitgebreide brief erbij wat ze voor me betekent. Klein, maar ik weet dat ze zoiets waardeert.

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 08:58

Mijn moeder krijgt een kleurenanalyse (dus een persoonlijk advies over welke kleuren wel en niet bij jou staan).

Mooie ideeën komen hier voorbij! Natuurlijk gaat moederdag niet om dure cadeau's, maar ik vind het leuk om te zien dat zoveel mensen toch iets doen om hun waardering te laten zien :)

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 09:42

M'n moeder mag lekker op mijn kosten gaan winkelen, en kopen wat ze graag zou willen hebben. Dus aanstaande zondag lekker met de koopzondag de winkels leeg kopen :)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 10:04

Een parfumbon.En zelf al een tuinslang haspel gehad.Van de kinderen is een verrassing.Ontbijt met dit keer een kopje koffie zonder dwang.