Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
pinto_1 schreef:jeetje, wat een heftig verhaal, vind het ongelofelijk goed van je.
Ik hoop dat ze het hart van de man toch weer op gang hebben kunnen krijgen.
Kun je niet het ziekenhuis bellen om na te vragen of het slachtoffer het heeft overleefd? Ik zou het wel heel graag willen weten als ik jou was.
Dat van het handen wassen klinkt wel herkenbaar. Heb een keer geprobeerd een paard te redden dat in de sloot was gevallen. Hij heeft het helaas niet gehaald, en toen had ik ook maar 1 gedachte: ik wil mijn handen wassen. Bijna obsessief, alsof je de dood aan je handen voelt.
Heel veel sterkte!
Rocamor schreef:pinto_1 schreef:jeetje, wat een heftig verhaal, vind het ongelofelijk goed van je.
Ik hoop dat ze het hart van de man toch weer op gang hebben kunnen krijgen.
Kun je niet het ziekenhuis bellen om na te vragen of het slachtoffer het heeft overleefd? Ik zou het wel heel graag willen weten als ik jou was.
Dat van het handen wassen klinkt wel herkenbaar. Heb een keer geprobeerd een paard te redden dat in de sloot was gevallen. Hij heeft het helaas niet gehaald, en toen had ik ook maar 1 gedachte: ik wil mijn handen wassen. Bijna obsessief, alsof je de dood aan je handen voelt.
Heel veel sterkte!
Die laatste opmerking, inderdaad, alsof ik de dood aan mijn handen voelde. Die MOESTEN schoon. Zo raar.
Overigens heb ik het ziekenhuis gebeld, maar zij mogen (terecht) geen mededelingen doen. Dat wist ik al, maar niet geschoten is sowieso niet raak. De dame in het ziekenhuis raadde me aan contact op te nemen met de politie. Dat heb ik gedaan. Ik word vrijdag teruggebeld door 1 van de agenten die erbij waren. Wie weet hoor ik dan meer. Omdat ik zelf 112 gebeld heb en omdat de politie dat kan verifieren (mijn gegevens zijn opgenomen) mogen ze (volgens de mij te woord staande agente) mij wel vertellen of hij het overleefd heeft.
Tot die tijd blijf ik hoop houden.