Ik zou dan ook zeker als ik de keuze had, voor mezelf kiezen
, én om een goede verpleegkundige te worden! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lynaro schreef:Dan gok ik dat je al de keuze hebt gemaakt voor jezelf. Ik zei ook heel duidelijk dat het kán, maar dat je dan écht geen tijd meer over hebt voor een leven (daar behoren paarden bij)
Ik zou dan ook zeker als ik de keuze had, voor mezelf kiezen, én om een goede verpleegkundige te worden!
Rij nu al 600 km in 11/12 dagen..
oke lichtelijke afdwaling van het topic.
Kiwipitje schreef:Misschien is het handig om eerst even te kijken of je je contract niet gewoon tussentijds op kan zeggen. Als dat zo is zou ik zeker die baan gewoon aannemen.. om nou al die maanden op je lauweren te gaan rusten....
Niwla schreef:Waarom zou TS allebei aan moeten houden als ze dat niet wil?Wat is dat nou weer voor een onzin?
@TS: het moet er idd wel in je contract vermeld staan, maar meestal is dat ook wel zo. Bij mij heeft het er nog nooit niet in gestaan in ieder geval.
Prrrr schreef:Een contract voor bepaalde tijd kan je alleen tussentijds opzeggen als dat in het contract is opgenomen. Als je op voorhand al weet dat de mogelijkheid er is dat je eerder wil stoppen, is dat dus iets om op te letten. Zeg je toch tussentijds op, dan kan de werkgever je om een fikse schadeloosstelling vragen. Contract even laten lezen door het juridisch loket voordat je het tekent, dus.