Je komt over als een asobak, die om wat voor reden dan ook je auto aanraakt wel eventjes de les zult lezen.
Of erg materialistisch ingesteld
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Petrichor schreef:Vind je het gek, spaar zelf maar eens voor een nieuwe auto daar ben je dan ontzettend gek mee. Dan word je echt wel kwaad als daar iemand opeens op zit als je de winkel uit komt lopen.
Als je dat niet kunt begrijpen weet ik het ook niet meer. Of kan jij zo even 15.000 a 20.000 euro pinnen?
En hartelijk bedankt dat je mij asobak noemt, ik denk dat dat ontzettend veel over jou verteld zulke dingen zeg je niet!
, punt is hier dat mevrouw waarschijnlijk niet eens doorheeft dat ze op die auto zit. Ze is ZO in paniek dat ze dat niet doorheeft, ze is ZO in paniek dat ze niet bedenkt: oh dat is iemands auto straks maak ik er een kras op. Als je zo'n erge fobie hebt dan KAN je dat ook niet bedenken.
Je kan toch niet omdat je bang bent voor een hond op elke auto springen die je tegenkomt wanneer er een hond in de buurt is. Bovendien lijkt het mij vreselijk om bang voor honden te zijn ze zijn gewoon overal en elke dag kom je ze wel tegen. 

Lijkt me echt heel erg bang zijn voor een hond.
Je hebt zelf controle over je eigen lichaam. Bang zijn is geen ziekte of handicap, je bent alleen bang. Petrichor schreef:Als je een fobie hebt dan vind ik dat je daar wat aan moet doen en geloof mij daar zijn tegenwoordig hele fijne therapies voor.Je kan toch niet omdat je bang bent voor een hond op elke auto springen die je tegenkomt wanneer er een hond in de buurt is. Bovendien lijkt het mij vreselijk om bang voor honden te zijn ze zijn gewoon overal en elke dag kom je ze wel tegen.
Arc_En_Ciel schreef:Oké, deze vrouw is bang. Dat kan ik begrijpen. Maar hé, ze is toch niet gek?
Kom op.. Als je heel erg bang bent zucht je een keer diep, en loop je langzaam weg. Nu zullen sommigen wel denken dat dat niet kan, maar ook als je panisch bang bent voor een hond, kan datJe hebt zelf controle over je eigen lichaam. Bang zijn is geen ziekte of handicap, je bent alleen bang.
Dat deze vrouw heel erg bang is, blijkt wel uit het filmpje. Maar ze heeft zelf voor het zeggen wat ze doet. Dat ze op de auto is geklommen is zeker niet fijn.
Arc_En_Ciel schreef:Oké, deze vrouw is bang. Dat kan ik begrijpen. Maar hé, ze is toch niet gek?
Kom op.. Als je heel erg bang bent zucht je een keer diep, en loop je langzaam weg. Nu zullen sommigen wel denken dat dat niet kan, maar ook als je panisch bang bent voor een hond, kan datJe hebt zelf controle over je eigen lichaam. Bang zijn is geen ziekte of handicap, je bent alleen bang.
Dat deze vrouw heel erg bang is, blijkt wel uit het filmpje. Maar ze heeft zelf voor het zeggen wat ze doet. Dat ze op de auto is geklommen is zeker niet fijn.
ThreeFingers schreef:Arc_En_Ciel schreef:Oké, deze vrouw is bang. Dat kan ik begrijpen. Maar hé, ze is toch niet gek?
Geloof niet dat jij weet wat echte angst inhoud.
jawel hoor. Maar je bent ten alle tijde verantwoordelijk voor wat je doet. Dan kan je nog zo bang zijn, dat geloof ik best, maar hyperventilatie ed komt ook voort uit jezelf gek maken.
Totdat de filmer zo hard begon te lachen, gadver. 

Petrichor schreef:Mijn auto heeft mij meer als 2 jaar sparen gekost dus ja dat staat inderdaad wel voorop, ik denk dat ik serieus depressief word als er een deuk of kras op mijn auto zit. Dat vind ik geen asociaal gedrag, als ik een oud autootje had gehad had ik waarschijnlijk heel hard moeten lachen.
Verder doet deze hond helemaal niks, in principe lokt ze het zelf uit dat die hond zo staat te springen.
Arc_En_Ciel schreef:ThreeFingers schreef:Geloof niet dat jij weet wat echte angst inhoud.jawel hoor. Maar je bent ten alle tijde verantwoordelijk voor wat je doet. Dan kan je nog zo bang zijn, dat geloof ik best, maar hyperventilatie ed komt ook voort uit jezelf gek maken.
hotchocolat schreef:Ik was vroeger ok extreem bang voor honden, ik ging altijd een extra straat om als ik er eentje zag lopen.
Ik vind ook dat hondeneigenaren hun hand moeten aanlijnen als daarom gevraagd wordt.
De auto zal wel goed verzekerd zijn, de vrouw zal ook wel een wa verzekering hebben.
Jammer dat dit zo gefilmd is zonder je medeburger te helpen