Gydja schreef:Nogmaals voor velen: mijn ouders betalen enkel een deel van het lessen bij de club voor mij. De dierenarts, voer en hoefsmid betaald mijn oma. Omdat de paarden officieel van haar zijn.
AmyII,zo dat is wel heel erg! Ook heel veel sterkte!
Vroeger heeft het me heel erg dwars gezeten. Op dit moment sta ik in de bloei van mijn leven en gaat vrijwel alles hoe ìk wil. Ik ben inmiddels 26 en ik heb mijn eigen geluk in handen. (In de zin dat ik zelf voor mijn eigen geluk zorg)
Het contact met mijn ouders is voldoende (in de zin van; niet meer dan nodig is) en het contact met mijn zus is perfect; zij weet ook van de hoed en de rand.
Het contact met mijn broers..., tsja. De vriendin van mijn oudste broer probeert het contact te herstellen, jammer dat zij een van de meiden is die mij op de middelbare school verschrikkelijk hebben gepest.

Mijn oudste broer appt me nu wel eens (in opdracht van haar) en hij begrijpt nu ineens niet waarom ik de boot af hou. Hij komt er nog wel eens achter, ik geef elke keer aan dat hij eens heel goed moet gaan nadenken. Over vroeger en nu.
Ook heb ik een hele lieve vriend (al 10 jaar) en hij heeft de geestelijke mishandelingen (klinkt behoorlijk heftig, maar is bevestigd door psychiater in het AMC) meegemaakt. Hij beschermt mij dan ook heel erg. Sterker nog; hij is er stiekem op tegen dat ik contact zou hebben met mijn broers, hoewel hij het wel toestaat indien ik het zelf wil.
Mijn twee beste vriendinnen hebben de contactbreuk al heel vroeg aan zien komen. Zij allebei zeiden altijd; 'tussen haar en haar broers? Dat komt nooit meer goed.'
zo dat is wel heel erg! Ook heel veel sterkte!
) vinden en daardoor jou wat links laten liggen.
.
is helaas ook geen ruimte voor. Maar het is ook niet eerlijk dat je ene kind word voor getrokken. Over die bekeuring is ook helemaal niet leuk!