Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
sanasoufi schreef:imd schreef:En ook al zóuden ze dat doen - wat ze dus niet doen - dat los je niet op door niet te bellen. Schuift het probleem alleen maar weg. Misschien willen ze gewoon wat meer info zodat ze je een beter antwoord kunnen geven
Ik kan toch doen net alsof ik simbaa ben? Zij weet immers ook niet of ze het juiste heeft gekregen....ik bel niet...
Serieus?!
sanasoufi schreef:Simbaa schreef:Maar je snapt toch wel dat ze niet zomaar je diploma afpakken? Misschien vervangen ze de papieren, maar als je aan de afstudeereisen voldoet hoef je echt nergens bang voor te zijn!
Ik vind eerlijk gezegd dat je een beetje overdrijft. (Zegt iemand die zelf haar diploma pas na een half jaar door iemand anders op heeft laten halen)
Maar hoe wist jij dan dat je de juiste documenten hebt gekregen? En een half jaar? Ik kreeg 29 april een mail dat mijn bul en cijferlijst klaar liggen, 30 april heb ik hem opgehaald.
Nustice schreef:Dispar_Vulgo schreef:Serieus?!
Waarom heb je twijfel of je je diploma wel terecht gehaald hebt? Heb je cijfers die niet kloppen? Fraude gepleegd? Tentamens onterecht gehaald?
Je zou het bijna denken
Simbaa schreef:Simbaa schreef:Maar je snapt toch wel dat ze niet zomaar je diploma afpakken? Misschien vervangen ze de papieren, maar als je aan de afstudeereisen voldoet hoef je echt nergens bang voor te zijn!
Ik vind eerlijk gezegd dat je een beetje overdrijft. (Zegt iemand die zelf haar diploma pas na een half jaar door iemand anders op heeft laten halen)
Maar hoe wist jij dan dat je de juiste documenten hebt gekregen? En een half jaar? Ik kreeg 29 april een mail dat mijn bul en cijferlijst klaar liggen, 30 april heb ik hem opgehaald.
Ik doe nog wel een master, maar niet dit jaar dus het voelt vast iets beter als ze de eerste 3 jaar + jaren OV kwijtschelden
Iig bij mijn hbo bachelor was dat wel zo.. imd schreef:Ts ik snap het echt niet. Waaróm wil je niet bellen, waar ben je bang voor? Kun je die specifieke vraag eens beantwoorden?
Volgensmij creeër je namelijk problemen (kwijtschelding) die er niet hoeven te zijn..
Edit: je hebt gewoon je diploma, dus die 3 jaar stufi + OV eraf krijg je vanzelf bericht vanIig bij mijn hbo bachelor was dat wel zo..
sanasoufi schreef:imd schreef:Ts ik snap het echt niet. Waaróm wil je niet bellen, waar ben je bang voor? Kun je die specifieke vraag eens beantwoorden?
Volgensmij creeër je namelijk problemen (kwijtschelding) die er niet hoeven te zijn..
Edit: je hebt gewoon je diploma, dus die 3 jaar stufi + OV eraf krijg je vanzelf bericht vanIig bij mijn hbo bachelor was dat wel zo..
wo bachelor wordt alleen kwijtgescholden op verzoek:
Universitaire bachelor en Associate degree
We zetten je beurs niet automatisch om in een gift als je een universitaire bachelor of een Associate degree hebt gehaald. Wil je toch omzetting op basis van je universitaire bachelor of je Associate degree? Vraag daar dan om in een (korte) brief.
Simbaa schreef:imd schreef:Ts ik snap het echt niet. Waaróm wil je niet bellen, waar ben je bang voor? Kun je die specifieke vraag eens beantwoorden?
wo bachelor wordt alleen kwijtgescholden op verzoek:
Universitaire bachelor en Associate degree
We zetten je beurs niet automatisch om in een gift als je een universitaire bachelor of een Associate degree hebt gehaald. Wil je toch omzetting op basis van je universitaire bachelor of je Associate degree? Vraag daar dan om in een (korte) brief.
[/quote]Roos_M schreef:Heb je al gebeld??
sanasoufi schreef:Roos_M schreef:Heb je al gebeld??
natuurlijk niet. Ik laat het verder rusten. Sowieso moet ik volgend jaar nog een master doen, dus dit is toch niet mijn einddiploma. Ik ga nu een paar maandjes rusten (en op vakantie) en daarna een half jaar werken (administratief medewerker o.i.d dus heb geen bachelor daarvoor nodig).
sanasoufi schreef:Simbaa schreef:Wow dan moet je extra genieten! Helaas heeft mijn zusje nog niet kunnen kijken, maar ik denk echt dat het kloptWelk vak was het laatste tentamen?
Blijkbaar is er toch iets niet goed, want ik heb de examenadministratie gemaild met dezelfde vragen als ik hier heb gesteld. Reactie: Kunt u telefonisch contact met ons opnemenDat durf ik niet
zometeen pakken ze me diploma af
Ik heb van een medestudent inmiddels gehoord dat de bul wel ondertekend moet worden en dat het judicium + gemiddelde op je cijferlijst horen te staan