Kun je bij deze rijschool geen andere instructeur vragen? Dan ben je in ieder geval je herexamen niet 'kwijt'. Of ernaast ergens anders lessen, hier kan ik je nier bij helpen, kom niet uit jou omgeving.
Wel kan je instructeur net schelen of jij vol zelfvertrouwen achter het stuur zit of niet, dus zou ik zeker verder kijken.
Ik ben in mijn lessen ook gewisseld, mijn rij instructeur praatte heel hard en zeker als ik iets verkeerd deed, ook rookte hij in de auto, erg vies en storend.
Ze hadden weinig vertrouwen in mij en vonden dat ik er niet serieus mee omging. Mijn mening was anders en voelde me juist niet serieus genomen. Ik ben overgestapt van rijschool en in 10 lessen heb ik toen mijn rijbewijs gehaald
.!Dit kan je dus zeker helpen als je nu ern instructeur vind die in je geloofd en waar je je prettig bij voelt.

snap je wel hoor, maar als je het toch gaat doen zou ik gewoon even doorbijten en hopen dat jr gaat slagen!
Maar ik houd het er op dat het mijn eigen fouten zijn, niet die van een ander. IK zat namelijk achter het stuur.