Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
bliver schreef:nou er word hier flink aantal keer gezegd dat het totaal ongezond is terwijl ze echt totaal niet de enige is.
bliver schreef:Tuurlijk als je relatie goed zit doe je dit soort dingen niet. Maar als het niet lekker gaat en je onzeker bent dan gebeurt dit en veel ook. En het blijkt nog terecht ook. Ik zeg confronteren en kijken wat hij ervan zegt. Niet zozeer van het toevoegen maar van het liegen. Persoonlijk vind ik liegen namelijk het ergste wat er is
wil toch niet zeggen dat hij vreemd gaat...
Als je onzeker bent, ga dan aan jezelf werken! DeMolenhoek schreef:Maar spatter, waarom liegt hij? Als TS al van in het begin van de relatie zo danig jaloers is dat hij geen ademruimte krijgt, kan hij toch niet veel anders?
Mijn vriend smst soms zelfs met vrouwen, puur vriendschappelijk, heb er geen probleem mee.
vrouwke schreef:Ik heb het andere topic gelezen, maar ik vind dit geen gezonde relatie.
. 
Cayenne schreef:Amandavd schreef:Fijn Cayenne dat jij zo zeker bent, niet iedereen is zo. Ik ben ook niet zo, ik kan ook wel eens onzeker zijn, en dan kijk ik wel eens in zijn telefoon.
Dan moet je zelf aan dat probleem werken ipv in de telefoon van een ander te neuzen. Daar los je je onzekerheid toch niet mee op?
Amandavd schreef:Mensen moeten eens leren wat minder veroordelend naar andere te kijken.
Iets minder mag dus ook wel 
Cayenne schreef:Amandavd schreef:Mensen moeten eens leren wat minder veroordelend naar andere te kijken.
Je veroordeelt nu zelf ookIets minder mag dus ook wel
En dat is juist ook het punt waarom het meestal geen goed idee is om zo overcontrolerend te werk te gaan. En wanneer is het genoeg?
Ging van kwaad tot erger en uiteindelijk wonen ze momenteel apart van elkaar, even stoom afblazen. Zodra dat groene mannetje de kop op komt steken denken veel mensen niet meer rationeel. Als je het gevoel hebt te moeten controleren of te onzeker bent, dan klopt er al iets niet in de relatie. En als dat het probleem niet is moet je ten rade gaan bij jezelf waarom je zo onzeker bent.