Giolli schreef:Saskiaatje schreef:Ah ja, die fase heb ik ook gehad. Vlak voordat ik erachter kwam dat ik op vrouwen val.
Ik wilde eigenlijk reageren met: Hey dat heb ik ook!
Lees ik jouw reactie. Well, that's kind of awekward.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
YellowGray schreef:Ik begrijp je wel. Het is superleuk en fijn om een beetje verliefd te zijn, maar ik word er zo moe van. Ik word ook meteen helemaal obsessief, elke keer kijken wanneer hij online is en of hij al een berichtje heeft gestuurd...
Nu al een aantal keer gehad dat ik helemaal hoteldebotel was en een jongen/man daarmee enorm afschrok. Ik wil gewoon een leuke tijd hebben met iemand zonder dat het zo'n dramaspelletje wordt met hard to get spelen.
Ssshht.
Ik had er geen zin meer in. Gelukkig begreep hij dit heel goed en hij heeft me ook gewoon lekker even gelaten en hebben we later samen nog wat leuks gedaan. Maar toch...
Met de manier waarop ik me gedraag snap ik dondersgoed dat hij ook moet denken wat is dit nou weer voor een rare muts. Maar ja.. mijn gevoel werkt gewoon niet helemaal mee. Het feit dat ik nu heel hard van hem probeer weg te rennen geeft ook wel aan voor mij dat ik hem wel echt leuk (interessant?) vind. Maar om nou te zeggen dat het de dingen makkelijker maakt?
Het liefst stuur ik hem nu een berichtje van joh; Ik vond het gezellig, maar ik hoef je niet meer te zien. Maar dan gaat er weer een knopje om in mijn hoofd wat zegt van goh Cubone.. Wil je dat nou echt? Nee, dat wil ik niet echt. Maar waarom maakt mijn hoofd er dan van dat ik dat wel wil?! Grr.

gewoon wat je hier boven noemt. Hij klinkt als een superlieve en begripvolle jongen en dan lijkt me zo'n eerlijk gesprek wel op zijn plaats