Ik vind iemand leuk..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 22:59

Giolli schreef:
Saskiaatje schreef:
Ah ja, die fase heb ik ook gehad. Vlak voordat ik erachter kwam dat ik op vrouwen val. :D

Ik wilde eigenlijk reageren met: Hey dat heb ik ook!
Lees ik jouw reactie. Well, that's kind of awekward.

:))

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-14 00:26

Beauty26 schreef:
Leuk, ben benieuwd! Wanneer gaat de 1ste "officiële" date plaats vinden??

Geen idee :+ Maar de 4e staat nu wel officieel gepland als ik vrij kan krijgen :=

Cubone

Re: Ik vind iemand leuk..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-14 14:22

Ik heb hem vandaag nog even gezien en we hebben morgen de eerste echt officiële date :D

Beauty26

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 17:39

Veel plezier morgen!! Wat gaan jullie doen??

20Femke02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 17:40

veel plezier morgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wat gaan jullie doen????

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-14 23:19

Ik ga voor hem koken en daarna gaan we een film kijken. (we hebben hetzelfde lievelingseten _O- )
De date daarop gaan we naar een kasteel en die daarna naar een autoshow :')
Lekker vooruit plannen :=

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 23:28

YellowGray schreef:
Ik begrijp je wel. Het is superleuk en fijn om een beetje verliefd te zijn, maar ik word er zo moe van. Ik word ook meteen helemaal obsessief, elke keer kijken wanneer hij online is en of hij al een berichtje heeft gestuurd...
Nu al een aantal keer gehad dat ik helemaal hoteldebotel was en een jongen/man daarmee enorm afschrok. Ik wil gewoon een leuke tijd hebben met iemand zonder dat het zo'n dramaspelletje wordt met hard to get spelen.

Haha, is herkenbaar! Zooo slecht! ! :oo

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 23:28

Cubone schreef:
Ik ga voor hem koken en daarna gaan we een film kijken. (we hebben hetzelfde lievelingseten _O- )
De date daarop gaan we naar een kasteel en die daarna naar een autoshow :')
Lekker vooruit plannen :=

Heeel veel plezier met je date!

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 07:59

Heel veel plezier met je date!!

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-14 12:11

<3

Hij zei donderdag vanuit het niets tegen me.. Cubone, weet je. De meeste mensen plaatsen een klein zaadje in je hart wat dan langzaam gaat groeien maar jij pleurt gewoon ineens een hele boom neer. Zo lief! (smelt :o )

Oftewel; Date geslaagd :D

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 12:20

<3 *\o/*
Zeker te weten smelt!!
Geniet er lekker van!

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-14 13:58

Hij had trouwens ook nog een cadeautje voor me. Een roze tandenborstel met een zuignap voor kinderen van 5 tot 12 jaar.. :') Nouja, ik ben ook net zo groot als een kind van 11. Ik heb me er in ieder geval om kapot gelachen :D Nu heb ik lekker mijn eigen tandenborstel bij hem thuis :Y)

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-14 15:19

Bleh, er is al even niet meer gereageerd in dit topic maar ik moet het even van me afschrijven.
Voor de mensen die me kennen :Y) Ssshht.

Anyway. Ik ben nog steeds aan het daten met deze jongen. We hebben het onwijs leuk, maar ik kan echt maar heel moeilijk hoogte van hem krijgen en durf mijn hart nog steeds niet te laten gaan. In tegenstelling, ik merk dat ik me steeds meer terug trek. Vorige week heb ik een keer mijn hart volledig open gegooid omdat hij een opmerking maakte die veel moeilijke herinneringen bij mij los maakte. En daar voel ik me nu zo stom door. Hij was echt ontzettend lief voor me, maar ik heb een stukje van mezelf laten zien waar ik niet blij mee ben. Ik schaam me er gewoon voor dat hij mij zo heeft gezien. Ik heb me nu ook voorgenomen dat ik even een paar dagen lekker niks meer van me laat horen. Ik ben er gewoon klaar mee, ik raak zo in de war van die kerel.
Het ene moment is hij zo gruwelijk lief, en het volgende moment weer zo gigantisch afstandelijk. Ik kan er gewoon helemaal niks mee. Hij pakt me vast, zegt lieve dingen en doet zijn best voor me en dan ineens slaat ie om en is het alsof er een deur dichtgegooid word.

Nou ben ik zelf precies hetzelfde. Zo zat ik vorige week bij hem thuis en ben ik gewoon weggelopen zonder iets te zeggen omdat ik er even klaar mee was :+ Ik had er geen zin meer in. Gelukkig begreep hij dit heel goed en hij heeft me ook gewoon lekker even gelaten en hebben we later samen nog wat leuks gedaan. Maar toch...

Ik raak zo in de war van mezelf :\ Met de manier waarop ik me gedraag snap ik dondersgoed dat hij ook moet denken wat is dit nou weer voor een rare muts. Maar ja.. mijn gevoel werkt gewoon niet helemaal mee. Het feit dat ik nu heel hard van hem probeer weg te rennen geeft ook wel aan voor mij dat ik hem wel echt leuk (interessant?) vind. Maar om nou te zeggen dat het de dingen makkelijker maakt? :\ Het liefst stuur ik hem nu een berichtje van joh; Ik vond het gezellig, maar ik hoef je niet meer te zien. Maar dan gaat er weer een knopje om in mijn hoofd wat zegt van goh Cubone.. Wil je dat nou echt? Nee, dat wil ik niet echt. Maar waarom maakt mijn hoofd er dan van dat ik dat wel wil?! Grr.

Argh! Nouja, dat moest er even uit. Het is een lekker warrig verhaal zo, maar het lucht wel op het even van me af te typen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 15:27

Ohhh dat had ik echt kunnen schrijven, wow. Heel herkenbaar dus en ik kan je daarom ook echt niet helpen haha, maar ik weet dus hoe het voelt. Heel verwarrend inderdaad, sterkte :(:)

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 17:56

Inderdaad herkenbaar. Klinkt alsof je overlevingsinstinct af en toe aangezet wordt. Goede balans zien te vinden tussen hoofd en hart, succes :(:)

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 19:02

Ik denk dat het helemaal niet stom is dat je je vande week zo hebt laten zien. Daarbij was hij heel lief voor je!! Niks aan de hand dus ;)

Ik zou zeggen: raap al je moed bij elkaar en vertel tegen hem dat je hem moeilijk te peilen vind en dat je dat lastig vind. En dat je heb heel erg leuk vind en al je trekken daarbij ;) gewoon wat je hier boven noemt. Hij klinkt als een superlieve en begripvolle jongen en dan lijkt me zo'n eerlijk gesprek wel op zijn plaats :)
Het kan voor jullie beide verhelderend werken en het lucht op en je weet daarna misschien wel beter waar je/jullie aan toe zijn.

En daarna weer gewoon lekker van elkaar genieten!.