Dat klopt Mareska. Ik heb ook zeker gekeken naar de vele dorpen rondom Den Bosch, maar er waren weinig die aan mijn eisen voldeden en betaalbaar waren.
Ik heb liever een mooie starterswoning in een wat mindere omgeving dan een klein appartementje in een hele leuke omgeving
. Ik ben graag thuis en hecht dus veel waarde aan het 'me thuis voelen'. Er staan best leuke huisjes in Veghel en Oss hoor
. Ik wil ' s avonds toch niet echt uit ofzo, en iets verder rijden voor paardrijden bijv. vind ik niet erg. De A59 is wel vervelend inderdaad.Zijn er wijken waar ik in Oss echt niet alleen niet moet lopen 's avonds, en zo ja, welke?
... Mijn vriend woont in de rijkste buurt van de hoofdstad van Friesland en zijn fiets is al twee keer uit de tuin gejat...
. Verder heb je er alles/voldoende wat winkels, maar voor ander vertier zal je toch naar Uden of Oss moeten. Oss is in elk geval dichtbij.
Zo heerlijk dat het nu eindelijk zover is! Het is nog een enorme bende, er moeten nog veel meubels in elkaar en dozen uitgepakt, maar ik zit er. En maar 20min in de auto naar mijn werk