Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
veerle92 schreef:Entree, en anders direct wonen. Mijn vriend en ik zijn 5 maanden (voor ons een mega lange tijd aangezien ik rond 11 juli een baby verwacht) opzoek geweest totdat we bij direct wonen kwamen toen hadden we binnen 6 uur een huis getekend en wel.
Jennyj01 schreef:Borg en bemiddelingskosten is allemaal wel vervelend maar maakt het wel mogelijk om toch redelijk snel wat te vinden. Als ik een leuke woning zie laat ik me daar niet zo snel door afschrikken. Ook niet dat het vies is. Goed schoonmaken en alles even verven moet je toch.
Jennyj01 schreef:Borg en bemiddelingskosten is allemaal wel vervelend maar maakt het wel mogelijk om toch redelijk snel wat te vinden. Als ik een leuke woning zie laat ik me daar niet zo snel door afschrikken. Ook niet dat het vies is. Goed schoonmaken en alles even verven moet je toch.
upendo schreef:veerle92 schreef:Entree, en anders direct wonen. Mijn vriend en ik zijn 5 maanden (voor ons een mega lange tijd aangezien ik rond 11 juli een baby verwacht) opzoek geweest totdat we bij direct wonen kwamen toen hadden we binnen 6 uur een huis getekend en wel.
Via Entree zijn we fervent mee aan het loten.. Met onze meettijd van pak 'm beet twee jaar komen we geen steek verder..
Directwonen heb ik gekeken, maar daar staat niet echt iets tussen..
Ik zal er eens naar kijken, dat filmpje op Radar, want bah, ik kreeg er zo'n nare bijsmaak van...
En ze kunnen het ook gewoon doen, want hey, doe je het niet, krijg je het huis toch niet?
No problemo.. NEXT..
x_spekkie_x schreef:Als je zelf gaat zoeken naar woonruimte, dan moet je op Marktplaats echt snel reageren. 's Ochtends een woning gevonden die er net was opgezet, meteen gebeld en kon 's avonds al kijken. Ter plaatse had die kerel al tien reserve personen op zijn lijstje staan die ook konden komen kijken en het huisje wel wilden hebben. Dus je moet echt meteen reageren als je iets vindt. Dagelijks meerdere keren kijken.

. Als het te mooi lijkt om waar te zijn (bijv. een modern en gemeubileerd appartement voor een prikkie) dan is het vaak ook zo. 
ik had gewoon uit wanhoop een advertentie geplaatst op de markt en er werd zowaar op gereageerd 
Winged schreef:Nja ik ben wel vaker ergens wezen kijken zonder dat ik daarvoor iets hoefde te betalen. Maar vooraf een gigantisch bedrag: Amahoela