Douce schreef:FemkeUtah schreef:Ik ga ook,Rijd er elke ochtend langs voor naar me werk, er is in ieder geval een extra gedeelte aan de overkant van de weg waar kraampjes met '' food '' stonden! Dus het is wel degelijk groter, maar alsnog erg benieuwd dance tour is altijd al zon gekkehuis!
Ik ga niet, maar ik vroeg me inderdaad al af hoe ze het gingen proppen. Ik vind dancetour altijd al erg druk, maar toen ik ging googlen bleken dat 25.000 man te zijn. Nu willen ze 40.000 man, op het zelfde plein dacht ik![]()
Maar twee wegen erbij wordt nog gezellig knus denk ik.
Ja het zal sowieso een knusse boel worden inderdaad haha,
Waar ik nog het allermeest tegenop kijk, is het binnenkomen en vooral het naar het toilet gaan, uurtje in de rij voor een super smerige dixie. iehwl
Rijd er elke ochtend langs voor naar me werk, er is in ieder geval een extra gedeelte aan de overkant van de weg waar kraampjes met '' food '' stonden! Dus het is wel degelijk groter, maar alsnog erg benieuwd dance tour is altijd al zon gekkehuis!

maar feestje zonder drinken is een beetje jammer toch!
. Wel uurtje eerder naar huis gegaan, kon niet meer
kwa artiesten was het wel heel afwisselend, maar enorm leuk om te zien dat bij sommige artiesten echt iedereen los ging haha. Wat dat betreft hadden die momenten wel wat vaker mogen zijn... Ik hoop dat ze het volgend jaar weer gaan organiseren, dan zijn wij weer van de partij!
.