Help! Mijn auto moet naar de sloop ..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Winged

Re: Help! Mijn auto moet naar de sloop ..

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 08:39

Ahwww... Eerste auto :+:
Hier tránen met tuiten toen ik mijn autootje had verkocht. Dat dit in ruil was voor een 10 jaar jonger exemplaar (en nog steeds zelfde merk, zelfde type) deed er even helemaal niet toe.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 08:43

Ik rijd in een oude Fiat panda en word Door iedereen aangestaard :')
Maar o o o als hij kapot zou gaan.
Moet er niet aan denken

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 08:50

Ohh vind je auto nog helemaal niet zo oud. Ligt een beetje aan het merk dat ie "het niet meer waard is"
Ben ook erg gehecht aan mijn auto's
De eerste heb ik 8 jaar gehad en met veel pijn en moeite weg gedaan. Nu 4 auto's later heeft mijn huidige schatje na 300000 km een nieuw logo voorde motorkap gekregen omdat de kleur weg was en ik dat zielig vond.
Ik rij met dit schatje nog 40.000 per jaar en hij is ook al 13 jaar oud.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 08:53

Ik heb mijn oude busje ook met een brok in mijn keel weggebracht. Nu is ie in de grote autohemel... :+ Heb nog steeds de sleutel aan mijn bos terwijl ik al 4,5 jaar een nieuwe auto heb.

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 17:09

Toen ik de titel voor bij zag komen wist ik al meteen dat het jou topic was amber :')

Lijkt me ook echt heel vervelend als je daar midden op de weg staat :')
En veel sterkte met het verlies van je trouwe vriend Y;(

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 17:12

och...wat jammer!
Maar 12 jaar is toch niet oud?Ik rij in een auto van 22 jaar oud....
Volgens mij heb ik andere normen :')

Mir_U

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 13:42

Awwww herkenbaar! Ik heb besloten dat mijn auto dit najaar naar de sloop moet...komt echt de apk niet meer door voor nog redelijke bedragen -O- Na 7 jaar is het dan toch tijd..
Ben gek op dat ding..'ze' heeft een naam en iedereen in mijn vriendengroep en zelfs mijn ouders gebruiken die naam :') Samen een jaar in Ierland rondgecrosst (wat nu waarschijnlijk wreekt want die wegen daar....drie keer in de garage daar gehad), meh...ik moet nog wat wegslikken straks

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 15:03

Ook ik beken. In oktober vorig jaar moest mijn brummel (zijn koosnaam :o ) voor de apk. Dit zou rond de 1000 euro kosten ( het was een fiat punto), dus ik was met pijn in mijn hart aan het rondkijken voor een nieuwe. Ik 2 auto's geprobeerd. Rij ik met mijn auto naar huis, stopt hij er op de snelweg mee.... Motor in de prak. Heb even een traantje weggepinkt toen hij werd weggesleept
-O- Zijn nog steeds mensen en leerlingen (ben docent) die het over mijn brummel hebben :P

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 15:09

Ik snap je... mijn knalrode nissan micra'tje heb ik ook echt met pijn in mn hart weggedaan... die zou de apk niet meer doorkomen wegens roest in de balken eronder. Verder, motorisch, nog prima!

En over het stoppen... hoe zuur het ook is: het wordt juist afgeraden te stoppen, voor wat dan ook.

Voor mij zou iemand trouwens ook niet hóeven te stoppen. Als ik de anwb gebeld heb, dan is het meeste wel gedaan en zou ik liever alleen wachten dan telkens mensen die stoppen weg te moeten sturen "de anwb komt er zo aan". Ik zou wel mensen gaan bellen voor de gezelligheid ofzo.