Alexandra_ schreef:Ik herken me dus echt in jullie. Ik vind vriendinnen leuk, maar t liefst wel op afstand. Niet omdat ze niet leuk zijn of zo, maar meer omdat ik niet leuk en gezellig genoeg daarvoor ben. Dagjes weg doe ik liever met m'n vriend, m'n broertjes of m'n moeder, dus dat schiet ook niet op. Ik denk dat ik me gewoon voor 1000% bij iemand op m'n gemak moet voelen! dat ik daarna pas er echt zin in heb.
Om maar niet te spreken over slaap"feestjes" na t uitgaan ofzo. Daar moet ik niet aan denken.
Ik ga helemaal niet uit dus daar vind ik ook al geen vrienden. Als ik berichtjes krijg of ik mee uit ga of af wil spreken ofzo, beantwoordt ik ze 9,9/10 keer niet. Simpelweg, ik heb gewoon geen zin
Af een toe een slaapfeestje vind ik gezellig, maar daar blijft het bij.
verjaardagen van familie vind ik ok. M'n eigen verjaardag vier ik ook niet simpelweg omdat ik er geen zin in heb.. Drukte drukte drukte, moet daarna een week bijkomen.
Dacht dat het tegenwoordig een beetje raar was.

dat kreeg ik opeens te horen :S) Ik heb gewoon mijn eigen ding en als iemand in dat beeld past, prima... Maar alle andere dingen zijn gewoon "sociale verplichtingen"