Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
chelle_dora schreef:Als je denkt dat het goed is, gewoon doen, als de twijfel toeslaat weet je dat het nog een stapje te vroeg is
Vooral de kleine momentjes samen op een dag, hebben we in de vakanties vooral gemerkt en laatst toen zijn ouders een week wegwaren. Toen waren we samen in zijn hui, had hij stage en ik soort vakantie. Beide je eigen ding doen overdag, maar elkaar 's avonds in ieder geval even zien.
Maar wij waren ook pas 2 maanden samen dus waren eigenlijk nog vreemden van elkaar.
Ruim 7 jaar later hebben wij ons eerste koophuis gekocht waar we in juni kunnen gaan wonen. Wij zijn samen opgegroeid, hebben heel veel eerste momenten (afstuderen, eerste baan etc.) samen meegemaakt en ik zou niet anders willen!
Geen one night stands, walks of shame en dronken domme dingen. Gewoon 2 leuke volwassen mensen die graag met andere leuke volwassen mensen een drankje doen, naar de film gaan, gaan paintballen/off roaden etc. etc.
Dat is toch echt wat elke persoon op zich er zelf van maakt.
ik vind dat zo'n kul opmerking. Wat nou vrijheid? we zijn toch altijd bij elkaar en hebben ons eigen ding. het enige wat er dan verandert is dat we meer vierkante meters hebben
Selka schreef:Inderdaad Sammie! Ik was echt NOOIT op kamers gegaan... smerige bende met soms smerige mensen. (vrienden zaten natuurlijk wel op kamers)
We hebben leuke vrienden, doen veel leuke dingen en zijn goed ontwikkeld hoorGeen one night stands, walks of shame en dronken domme dingen. Gewoon 2 leuke volwassen mensen die graag met andere leuke volwassen mensen een drankje doen, naar de film gaan, gaan paintballen/off roaden etc. etc.
Rowdine schreef:Selka schreef:Inderdaad Sammie! Ik was echt NOOIT op kamers gegaan... smerige bende met soms smerige mensen. (vrienden zaten natuurlijk wel op kamers)
We hebben leuke vrienden, doen veel leuke dingen en zijn goed ontwikkeld hoorGeen one night stands, walks of shame en dronken domme dingen. Gewoon 2 leuke volwassen mensen die graag met andere leuke volwassen mensen een drankje doen, naar de film gaan, gaan paintballen/off roaden etc. etc.
Zo'n dooddoener
Selka schreef:Oh dan heb ik natuurlijk precies alle verkeerde studentenhuizen in alle verkeerde steden gezien? Amsterdam, Rotterdam, Tilburg en Maastricht zijn natuurlijk niet te vergelijken met waar jullie zitten? En natuurlijk is iedereen bij jullie braaf en goed opgevoed? Niemand die zijn kamerdeurtje voor een ander openstelt iedere dag? Jeetje ik heb echt de verkeerde mensen ontmoet!
Oja en de voorstelrondes bij de studentenhuizen waren natuurlijk ook van precies de verkeerde?
Ben er bij 1 zelfs weggelopen omdat ik weigerde daar te gaan zitten.
Dooddoener? Nee dankje.
Het is toch helemaal niet erg om meteen alle volwassenmensendingen te doen? Word je lekker zelfstandig en verantwoordelijk van!