Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Rowdine schreef:Nou, dan is het toch simpel? Maak het uit en ga je eigen bonen doppen. Dan zie je meteen dat hard werken om je geld bij elkaar te krijgen niet zo makkelijk is.
Cyella schreef:Sorry dat ik het zeg, maar iedereen die werkt doet verder niks naast zijn werk dus? Die is daar ook niet tot in staat. Dat vind ik zelf ook onzin, dat is een kwestie van instelling. In het weekend doen we ook nauwelijks iets namelijk.
Cyella schreef:Sorry, maar ik heb een half jaar full-time gewerkt, en ik heb daarna een opleiding gevolgd waarbij ik 40 uur per week les had, 1,5 uur heen, 1,5 uur terug moest reizen én bergen huiswerk had. Ik weet heus wel hoe zwaar dat kan zijn! En ondanks dat ik 's avonds moe was, wilde ik graag iets doen, ergens naar toe!
Ayasha schreef:Cyella schreef:Sorry dat ik het zeg, maar iedereen die werkt doet verder niks naast zijn werk dus? Die is daar ook niet tot in staat. Dat vind ik zelf ook onzin, dat is een kwestie van instelling. In het weekend doen we ook nauwelijks iets namelijk.
Dan is het toch simpel? Je dumpt hem en gaat voor jezelf zorgen. Is toch makkelijk?
Gea: maar die is vermoedelijk wat ouder en dus meer ervaren dan de vriend van TS. Bovendien is de ene man de andere niet. Toen ik fulltime werkte had ik ook maar weinig zin om wat te doen. En als iemand zo zou zeuren zou de goesting me al zeker over zijn.
Maar TS doet duidelijk niets fout... Ze kan iig niks bedenken. Dat zegt ook al wat. Jij bent zo, hij niet, blijkbaar passen jullie dan niet zo goed bij elkaar. Er is geen 'moeten'
Wat dat betreft.
Malissa: ik studeer terug, werken put op een heel andere manier uit.
BaileyMix schreef:Zo TS wordt hier lekker aangevallen... Mag ze even zelf weten wat ze al dan niet met haar relatie doet? Ze is 18, dat is toch ook geen leeftijd om huisje-boompje-beestje te gaan zitten en compromissen te sluiten
Ze opent zelf dit topic en dan mag er toch gereageerd/meningen gegeven worden? BaileyMix schreef:Zo TS wordt hier lekker aangevallen... Mag ze even zelf weten wat ze al dan niet met haar relatie doet? Ze is 18, dat is toch ook geen leeftijd om huisje-boompje-beestje te gaan zitten en compromissen te sluiten![]()
TS, als jij de relatie beu ben is daar verder niks mis mee, kun je het het best gewoon eerlijk vertellen en verder gaan met je leven. Je hoeft je ook echt niet tegenover Bokt te verantwoorden waaróm je die relatie niet meer ziet zitten. En je hoeft er niet eens redenen voor te hebben, als jij geen zin meer hebt heb jij geen zin meer en dat is dat. Nogmaals succes
Ik mag hopen dat je wel compromissen wil sluiten als je gaat samenwonen. BaileyMix schreef:Zo TS wordt hier lekker aangevallen... Mag ze even zelf weten wat ze al dan niet met haar relatie doet? Ze is 18, dat is toch ook geen leeftijd om huisje-boompje-beestje te gaan zitten en compromissen te sluiten![]()
TS, als jij de relatie beu ben is daar verder niks mis mee, kun je het het best gewoon eerlijk vertellen en verder gaan met je leven. Je hoeft je ook echt niet tegenover Bokt te verantwoorden waaróm je die relatie niet meer ziet zitten. En je hoeft er niet eens redenen voor te hebben, als jij geen zin meer hebt heb jij geen zin meer en dat is dat. Nogmaals succes

melaniepk schreef:OW haha sorry !!! Dit was inderdaad voor baileymix bedoeld.
Excuus !!!!

Cyella schreef:BaileyMix schreef:Zo TS wordt hier lekker aangevallen... Mag ze even zelf weten wat ze al dan niet met haar relatie doet? Ze is 18, dat is toch ook geen leeftijd om huisje-boompje-beestje te gaan zitten en compromissen te sluiten![]()
Ik dacht al dat het aan mij lag. Als ik bijvoorbeeld hoor wat 2 vriendinnen met hun vriend doen(Die ook beide fulltime werken), dan valt dat totaal in het niet met wat ik ooit ondernomen heb. De wil is er niet vanuit mijn vriend en dát is juist wat me stoort. Hij zegt dat hij eraan werkt, maar doet het niet. Als ik daar iets van zeg ben ik de zeurpiet. Tuurlijk ben ik súper negatief hier, maar zou iemand dat niet zijn als dat al een hele tijd zo gaat en er juist vanalles is gebeurd! Wat ik wel ga doen is proberen er met een positieve insteek iets aan te doen met ons tweetjes.
En welke compromissen moeten er nóg gesloten worden dan? Ik doe alles in het huishouden/wassen/strijken/koken/afwassen al zowel als hij werkt als als hij vrij heeft. We doen nóóit iets, we zijn deze hele week een uurtje in het bos geweest, en dat ging al met moeite en gezeur. En dit was dan nog een 'drukke' week. Ik sta met hem op. Ik accepteer alles eigenlijk, en mag er niks voor terug verwachten volgens jullie omdat hij fulltime werkt en ik niet. Zodra ik een baan heb gevonden werk ik ook weer fulltime, en volgend schooljaar ga ik weer fulltime naar school. Hoe moet het dan wel niet gaan? Ja, dan moet ik 's avonds maar alles doen want hij heeft een veeleisendere baan is het excuus dan
Nogmaals: het gaat me er niet om dat hij het niet doet, maar de wíl is er niet.
Cyella schreef:Dat is ook niet de vraag waarvoor dit topic geopend is. Ik besef dat ook allemaal wel, maar ik heb het 20x moeten herhalen om me te verdedigen tegen alle reacties. Ik wil het graag nog een kans geven, door jullie heb ik wel ingezien dat dit echt met een positieve insteek moet zijn, anders werkt het sowieso niet. Als dat niet werkt maak ik het uit(Vandaar ook de titel van dit topic..)
Ik heb net in ieder geval het huurcontract doorgelezen, en er mag niet tussentijds opgezegd worden, of onderverhuurd worden..
EDIT: Bedankt voor alle positieve reacties in ieder geval! Ik hoop dat jullie in ieder geval inzien nu dat ik geen veeleisende b*tch ben