"gezette" mensen en paaldansen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 22:25

Knap dat ze het kan, ja. Maar om naar te kijken is toch een heel ander verhaal.. :=

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 22:26

Gut, TS, waar maak je je druk om? Ik vind het vooral knap... En terwijl jij hier op je luie kont dit filmpje zit te bekijken, is zij in ieder geval bezig om wat aan haar overgewicht te doen! :+ (Nee, het is niet live, dat weet ik := ).
Tja, ze had wat anders aan kunnen trekken... Tegelijk moet het ook weer niet in de weg zitten. Een joggingbroek lijkt me niet echt handig paaldansen :')

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 22:29

Ze had zich wel iets anders mogen kleden. Ik doe zelf ook aan paaldansen en ben absoluut niet de dunste, maar ik kleed me wel naar mijn figuur. Ik heb gewoon een wat wijder hempje aan (wel met een paaldansbroekje).

Ik vind het wel banketstaaf dat je zegt dat het niet voor gezette mensen is. Het is een erg zware sport en ik heb juist erg veel waardering voor mensen die wat aan hun lijf doen. Ook kunnen ze een stofwisselingsziekte hebben oid. Niet te snel oordelen...

Alwiene

Re: "gezette" mensen en paaldansen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 22:34

Wow, ik vind het echt super knap. Ik heb zelf ook flink overgewicht, maar ik mocht willen dat ik met mijn lijf kon wat zij er op dat filmpje mee doet zeg!

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-14 22:34

Heb het in mijn OP ook over "zulke" gezette mensen.
want come on, ik heb ook een dikke muffintop en een lekkere rollade onder m'n BH maar dit vind ik toch wel héél erg mollig.

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 22:36

Maar dan nog, wie ben jij om te bepalen wie welke sport mag doen? Zo te zien is ze er erg goed in. Dus wat maken die extra kilo's dan uit, afgezien van het feit dat het waarschijnlijk een goede manier is om wat af te vallen? Lekker oordelen is dat. :n

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 22:37

Ik vind het enorm knap. Doe het haar absoluut niet na.
En heb eigenlijk last van plaatsvervangende schaamte van de mensen die hier 'onpasselijk' van worden.

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 22:38

Ik denk dat als ik dit doe dat ikcslaap beneden donder... Laat staan met zo'n gewicht.

Zou ze werken om jongens te versieren (om zo even te noemen) dan zou ik dit nou niet de perfecte kandidaat vinden... Alhoewel, misschien vallen mannen meer op dit soort mensen dan 'dunnetjes met amper vlees' :')

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 22:39

Who cares? Dus als je een bepaald gewicht hebt mag je een bepaalde sport niet beoefenen, omdat andere mensen dat er maar "vies" vinden uitzien? :? Alleen maar achter gesloten deuren alsof een soort van schande is dat je het durft met wat extra gewicht? Ik vind het superknap dat deze dame dit kan, en als je het niet graag ziet dan kijk je toch gewoon weg in plaats van te oordelen?

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 22:41

Cayenne schreef:
En heb eigenlijk last van plaatsvervangende schaamte van de mensen die hier 'onpasselijk' van worden.

Hier ben ik het heel erg mee eens. Ik word behoorlijk onpasselijk van de reacties hier.

xSogno

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 22:41

Wat maakt het uit en waar maak je je druk om? Als je het niet 'smakelijk' vindt klik je toch lekker weg?
Als iemand het nou nog in het openbaar voor je neus gaat doen is het misschien weer wat anders, maar dit is een filmpje waar je zelf op klikt en wat je gewoon kan stoppen.

Laat die mensen toch lekker.
Waarom altijd die behoefte om overal wat van te vinden, ze traint heel wat zo te zien en als zij het in die kleren wil doen, so be it. Ik vind daar niks van hoor. Ik zou het persoonlijk niet doen, maar vindt dit er absoluut niet onsmakelijk uit zien hoor.

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 22:42

Wat is het nut van dit topic?

Maar goed, ik vind het erg knap dat ze dit ondanks haar gewicht doet. Voor het beeld is het niet heel prettig. :)

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 22:43

Jeetje, dat ze dat kan! En met haar figuur is het misschien nog wel wat ingewikkelder.
Ik kan het eigenlijk alleen maar knap van haar vinden. Maakt me verder helemaal niet uit hoe ze eruit ziet. Ik zie alleen paaldansers als ze voorbij komen in een talentenjacht op tv (waar ik dan heel toevallig een keer naar kijk), dus ik zou er sowieso geen last van hebben. :')

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 22:47

Prima toch?Ik vind het absoluut niet lelijk of storend.Ik zie iemand die met plezier iets doet,en dan maakt het mij niets uit hoe diegene eruit ziet.Al weegt ze 150 kilo.Als ze lol heeft en zich goed voelt ben ik blij voor haar!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 22:47

Wat gaaf dat zij dit kan zeg... als ze dit door zet is ze die rolletjes ook nog eens in no time kwijt.

Ik vind het totaal niet ranzig, misselijkmakend of not-done. Ik vind het juist heel mooi dat ze haar eigen ding durft te doen, ik wou dat ik het lef had om voor de sport te kiezen die ik leuk vind, en om er zo bij te durven lopen.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 22:51

er zijn genoeg gezette en ook niet gezette mensen die dit juist wel willen zien...

ik vind het ook mooi dat ze haar eigen ding durft te doen en ook goed kan.. als ze nou van die paal afgleed ofzo..

als ik dik was mag ik dan niks meer aantrekken, niet meer dansen niet meer in een jurkje over straat met 30 graden omdat mensen mijn lichaam niet zouden willen zien... jammer dan kijken ze toch lekker de andere kant op..

nu ben ik slank en loop ik in wijde kleding.. daar krijg je ook commentaar op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 22:52

geerke schreef:
Prima toch?Ik vind het absoluut niet lelijk of storend.Ik zie iemand die met plezier iets doet,en dan maakt het mij niets uit hoe diegene eruit ziet.Al weegt ze 150 kilo.Als ze lol heeft en zich goed voelt ben ik blij voor haar!

En al vond je het wel lelijk, zij heeft er plezier in! *\o/*

Lauratje_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 22:58

Dus je mag enkel dingen doen als je mooi bent om naar te kijken? Goh noemen ze dat niet discriminatie tegenwoordig? Ik vind dat ze het geweldig doet en als zij er plezier in heeft, laat ze lekker doen. GO GIRL!!

Zwartje07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 23:04

Lauratje_88 schreef:
Dus je mag enkel dingen doen als je mooi bent om naar te kijken? Goh noemen ze dat niet discriminatie tegenwoordig? Ik vind dat ze het geweldig doet en als zij er plezier in heeft, laat ze lekker doen. GO GIRL!!

Nee hoor maar niet iedereen zit er op te wachten om het te zien.
Wat is dat tegenwoordig toch dat alles maar discriminatie is. We mogen niets meer zeggen of denken en het is al weer zover.

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 23:04

ik ben blij dat zij zich zo lekker voelt in haar lijf, ook al is dat niet de gewenste (en door wie in dit geval) maat 38

Toen ik nog maat 52 had verstopte ik me het liefst en moest ik hier niet aan denken. Daarom ben ik blij voor haar dat ze zich zo laat zien

en of ze beter wat anders aan had kunnen doen is dan weer een andere discussie

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 23:05

Respect hoor! Gewoon doen!
Of ik het mooi vind om naar te kijken.......doet er niet toe. Ze heeft het naar haar zin. En er zijn ook mensen die op dik vallen!

Het doet me denken aan iets wat ik eens meemaakte. Ik was met kennissen in het zwembad het was bloedheet. In dat zwembad waren een hele oude man en vrouw. Gaf de kennis de opmerking van wat die opa en oma hier deden, het zag er toch niet uit. Zulke lui horen niet in een zwembad...
Ikke >;) :roll:
Hoe kon hij zoiets zeggen 8)7
Ook oudere of minder aantrekkelijke mensen hebben het recht om lekker te zwemmen!

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 23:07

Ze is in ieder geval wel goed, ik doe het haar niet na. Ik vind de outfit niet mooi, ze kan zich veel mooier kleden.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 23:08

het is trouwens vreemd dat je alleen mooi bent als je superslank bent.Wat zwaardere mensen zijn toch niet lelijk?
Nee...ik ben zelf niet dik,tenminste er mag een kilo of 6 af,maar ik heb geen overgewicht....dus ik pleit mijzelf niet vrij in dit geval ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 23:13

Cayenne schreef:

Exact.

Vind het onwijs knap dat ze het kan en lef dat ze het doet! Hoop echt dat ze er veel energie uit kan halen en zich niet af laat schrikken door evt. Negatieve reacties ofzo.

Esthetisch ziet het er wat minder mooi uit ja, als iemand minder lang, dun en rank is. Maar we kunnen er niet allemaal uit zien als dita von Teese en dat zou ook geen vereiste moeten zijn toch om te kunnen doen wat je leuk vind, en waar je ook nog goed in bent! :)

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 23:13

Er zijn genoeg mannen die van vol mollig houden, dus waarom niet.
ik doe het haar niet na al heb ik maatje 36........