Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ikzelf gebruik de BB-Cream van Garnier, erg fijn
Lekker luchtig, niet teveel pannenkoek-effect, en ik vind de prijs-kwaliteit verhouding (€10 dacht ik) goed en je doet er vrij lang mee. Ook vaak in de aanbieding dus dan kun je meteen goedkoper proberen 
dus een makeupje doet wonderen, maar het moet wel leuk blijven haha PenP2014 schreef:Is dat trouwens niet op dieren getest dat van de kruidvat? Want daar hou ik niet zo van en dat krijg je misschien wel met de goedkopere spullen? Ach en anders maar even in de rij staan hoor haha
Citaat:2013: Het Europees verbod is een feit!
Het Europese test- en handelsverbod op diergeteste cosmetica is sinds 11 maart 2013 een feit. Dat betekent dat alle cosmetica die in de winkel ligt vanaf deze datum voldoet aan de criteria van proefdiervrije cosmetica.
Proefdiervrij bracht jarenlang een lijst uit van proefdiervrije cosmeticamerken. Sinds 11 maart is deze lijst gelukkig overbodig geworden. Want nu voldoen alle cosmeticamerken aan proefdiervrije criteria.
kohtje schreef:Ik koop wel op de zwarte markt. Een stand met 11 halen voor 10 euro, nog nooit zulke fijne mascara en oogschaduw gehad.