Waar heb jij spijt van?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 23:53

lotlot2 schreef:
Waar ik spijt van heb?
De energie die ik in sommige mensen heb verspild die me nu behandelen als grof vuil.

begint het met een r en eindigt het op eyer ?

lotlot2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 23:53

Dizzy505 schreef:
lotlot2 schreef:
Waar ik spijt van heb?
De energie die ik in sommige mensen heb verspild die me nu behandelen als grof vuil.

begint het met een r en eindigt het op eyer ?

Je hebt t helemaal goed :D

Roosje_

Re: Waar heb jij spijt van?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-14 00:11

Ik heb spijt dat ik mijn zus niet bij haar ex vriend heb weggehouden dan had ze nu nog geleefd..

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-14 00:12

Jeetje wat een heftige dingen komen er voorbij zeg...

lotlot2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-14 00:17

Roosje_ schreef:
Ik heb spijt dat ik mijn zus niet bij haar ex vriend heb weggehouden dan had ze nu nog geleefd..

Wat is er gebeurt als ik vragen mag?

Sterkte nog!

FloMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-14 00:28

Ik heb er alsnog spijt van dat ik die ene avond niet bij mn moeder langs het ziekenhuis ben geweest.
Ik was destijds gesloopt, kapot en had even rust voor mezelf nodig en was er tegen beter weten in nog steeds van overtuigd dat ze beter zou worden, denk ik. En hier zit ik nog dagelijks mee.

Ik heb er spijt van dat ik na haar overlijden op mezelf ben gaan wonen waardoor ik nu in de schulden zit.

Verder heb ik spijt van vele dingen die ik gezegd, gedaan, geloofd heb.
Laatst bijgewerkt door FloMax op 19-04-14 00:29, in het totaal 1 keer bewerkt

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-14 00:28

Ik heb er spijt van dat ik altijd ruzie had met mijn zus.. Is sinds een aantal maanden over en zo is het gewoon veel leuker.. Gelukkig zijn we pas 16, nog heel veel jaren zonder geruzie te gaan :D

Yallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-14 01:00

Dat ik al heel jong van mijn gevoel 'gevlucht' ben door in mijn hoofd te gaan zitten.

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-14 01:12

Er zijn best dingen die ik misschien liever anders had willen doen. Wat liever willen zijn voor m'n ouders en bepaalde dingen niet gezegd hebben (net zoals tegen m'n broertje), mensen eerder aan de kant moeten zetten, niet over mezelf heen hadden moeten laten lopen, die ene jongen toch wat vaker hadden moeten knuffelen voordat we allebei weer weggingen etc.

Maar alle dingen die ik liever anders had willen doen, hebben me wel veel geleerd. Ze hebben me wel gemaakt tot de persoon wie ik ben...en daar ben ik wel blij mee :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-14 01:32

Dat ik mijn jeugd op school niet zo verneukt had , liefst doe ik mijn leven opnieuw over .

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-14 01:44

lotlot2 schreef:
Waar ik spijt van heb?

Dít.

En dat ik niet meer de tijd nam na mijn eerste diploma in wat ik wou.. en beter naar mijzelf ging luisteren. Helaas kwam ik daar pas 4 jaar later achter. En dat ik vorig jaar niet meer heb gepraat naar mijn ouders toe.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-14 02:09

Spijt dat ik een vriendin van mij die in oktober vorig jaar besloot dat ze niet meer verder wilde leven niet eerder mee heb genomen op vakantie naar Las Vegas voor de concerten van Shania Twain. Muziek die haar zo goed deed. Zouden samen gaan, maar komende zomer ga ik 'alleen'. Wel met andere vrienden, maar het zal niet hetzelfde zijn.

Anouk_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-14 02:50

Ik heb vooral spijt van dingen die ik niet gedaan heb.
Was ik maar wat vaker naar mijn oma & opa toe gegaan toen ze nog leefde. Ik had veel meer willen vragen over hun leven.
Had ik maar meer gereisd toen dat nog makkelijker kon.
Was ik maar gaan studeren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-14 10:27

Toen mijn moeder voor het laatst opgenomen werd in het ziekenhuis, ben ik eigenlijk de hele week niet echt op visite geweest. Ze lag wel vaker in het ziekenhuis, het was niet ernstig én ik had veel toetsen voor school. Ik vertelde het zelfs pas na 4 dagen heel erg nonchalant aan m'n vrienden, zo van 'oh ja, mijn moeder ligt in het ziekenhuis'. Diezelfde avond kreeg ik te horen dat ze nog maar kort te leven had (toen ben ik wel langsgegaan) en de ochtend/begin van de middag daarop was ze overleden.

Ik vind het daarnaast ook best wel erg dat ik geen enkele recente foto had met mijn moeder, we hadden allemaal een hekel aan op de foto gaan, dus ja..

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-14 10:58

Spijt is zo'n nutteloze energie eigenlijk. Probeer het verleden achter je te laten. Als je gelooft dan zullen al je zonden je vergeven worden en kan je als een nieuw mens verder. :)
En ja ik heb ook spijt. Van heel veel dingen. Maar heb vele dingen wel een plaatsje kunnen geven en besloten om het vanaf die tijd heel anders te gaan doen. Ik heb heel veel geleerd en ben anders dan ik vroeger was. En fouten blijf je je hele leven maken. Probeer er vanaf nu het beste van te maken. :)

Je kan je leven niet overdoen dus spijt hebben heeft geen zin. Je kan het alleen in het heden anders doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-14 11:01

Dat ik 3.5 jaar lang een relatie heb gehad :+

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-14 13:54

Spijt dat ik niets van me heb laten horen aan een hele goede vriendin toen ik zelf erg ziek was. Ze heeft zich van het leven beroofd in de tussentijd. Spijt dat ik haar niet heb kunnen helpen, wellicht had ik het kunnen voorkomen. Spijt dat ik aan een ander meisje geen gedag heb kunnen zeggen voordat ze stierf in haar slaap. Spijt dat ik er klakkeloos vanuit ging dat ze wel beter zou worden. Spijt wat ik allemaal tegen mijn ouders heb gezegd, spijt dat ik mezelf naar de gallemiezen heb geholpen een paar jaar terug.

Voor de rest heb ik nergens spijt van.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-14 13:58

Voor het gedrag dat ik getoond heb naar mijn moeder tussen mijn 12e en 16e. Ik had ongelofelijk veel problemen in combi met pubergedrag. Mijn moeder was en is nog steeds de enigste die mij 100% aanvoelt.

Heb nooit gescholden tegen haar gelukkig tegen beide ouders niet trouwens, maar toch heb veel te veel van haar gevraagd!

Gelukkig is ondertussen alles op een rijtje en doe ik zoveel ik kan voor mams, help waar ik helpen kan maar voel me soms nog zo enorm schuldig! Gelukkig kan ik dat gewoon tegen haar zeggen en vindt ze het niet nodig, maar begrijpt het wel!

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-14 14:04

Ik heb er spijt van dat ik een geen lieve puber was.
Ik heb er spijt van dat ik een aantal jaar heb weg gegooid waarin ik niet wist wat voor opleiding ik wou doen.

En tjah vast nog wel meer.

silverwind

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-14 14:15

Poeh..ik heb spijt dat ik in paniek ben weggerend toen ik mijn beste vriend vond die zich verhangen had.
Een eerste reactie...maar het houd me elke dag nog bezig..had zo graag bij hem willen blijven en hem niet alleen willen laten op dat moment.

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-14 14:15

NatassJa schreef:
Don't regret the things you did, regret the things you didn't do.

Ik heb dus ook echt nergens spijt van. Tuurlijk baal ik wel van sommige dingen. Maar echt spijt??
Nee :n

Deze vind ik heel mooi!
Ik heb ook dingen waar ik goed van baal.. maar écht spijt.. nee, dat voel ik ook niet :n

GevlektBont

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-14 14:24

Ik heb er onwijze spijt van dat ik op een vriend in ben gegaan en van hem hou, en ik voor hem, ja hoe zeg je dat.., een soort "ik hou meer van je lichaam" ben. Wat klinkt dat dom :') Maar daar komt t wel op neer helaas.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-14 15:32

Ik heb spijt dat ik mezelf niet in de hand heb kunnen houden, spijt dat ik te laat heb ingezien dat ik psychologische hulp nodig heb voor mijn zelfvertrouwen en ik heb spijt dat ik door mijn eigen toedoen mensen heb laten gaan van wie ik ontzettend veel hou.
Ik heb spijt dat ik niet sterk genoeg ben om sommige besluiten te maken en me erover heen te zetten.
Ik heb spijt dat ik mijn pony heb laten verkopen in die tijd, spijt dat ik niet het doorzettingsvermogen heb om mijn dromen na te volgen en iets te doen waar ik trots op kan zijn.
Ach ik heb spijt van te veel dingen in mijn leven

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-14 15:38

Ik heb spijt dat ik mijn school heb vergooit en daar nu de 'problemen' van ondervindt, spijt dat ik een akelige en nare puber ben geweest omdat ik zo onwijs geen zelfvertrouwen had. Spijt voor de dingen die ik tegen mijn moeder heb gezegd, terwijl ze alles voor me heeft gedaan en nog steeds doet.

Verder heb ik geen spijt, alles wat ik heb gedaan en gezegd hebben mij wel gemaakt tot de persoon wie ik op dit moment ben.

Heb denk ik eerder spijt ban de dingen die ik niet doe..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-14 16:06

Spijt dat ik niet eerder gewoon mijn best heb gedaan op school, niet eerder mijn ex dumpte, niet het juiste profiel heb gekozen etc. Vooral school-related dingen. Zit aardig in de knel daarmee nu :D

Spijt dat ik niet naar andere opleidingen heb gekeken.