Inderdaad, alles draait hier om verwachtingen. Sommige mensen zijn attenter dan andere. Ik vergeet ook regelmatig een verjaardagskaart te sturen en kom er dan op de dag zelf achter, gelukkig is er dan nog de telefoon voor een appje, sms of telefoontje

Als echt alles van 1 kant komt, dus dat je merkt dat de ander eigenlijk niet zo'n behoefte heeft aan contact, houdt het wel op natuurlijk.
Plus overweeg voor jezelf hoeveel energie je erin wilt steken. Als het van jouw kant komt, maar jullie vervolgens een ontzettend gezellige tijd hebben kan dat genoeg zijn. of niet. Is aan jou om te bepalen.
Maar ik zou het sowieso eens met haar bespreken. Maar hoe het vanuit jou voelt, dus niet haar dingen kwalijk nemen.
. Ik ben het er ook niet helemaal mee eens. Want je hebt juist een (vriendschaps)relatie met iemand omdát diegene je zo goed aanvoelt, aan één woord genoeg heeft en zijn/haar best doet om je blij te maken. Als je letterlijk moet gaan vragen om dingen dan krijg je het praktische resultaat wel, maar het haalt iets van de magische glans van je relatie af, en dat voelt als een nederlaag. Ik snap dus wel dat mensen niet snel om dingen vragen.