Wat doe je bij je vriend of vriendinnetje thuis?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Oeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 21:55

Mijn vriend is wel van de bordspelletjes.
Wij zoeken graag naar spellen die je met 2 kan spelen (Catan kaartspel, Machiavelli, Carcassonne, Verboden Eiland is de collectie tot nu toe).
Is weer eens wat anders dan naar een beeldscherm staren ;)

We wandelen graag, dat gebeurt ook veel.

Verder koken we graag en wat minder graag maken we schoon, maar at moet natuurlijk ook gebeuren. Dus doen we dat ook maar samen, maakt het een stuk gezelliger.

Of we nodigen vrienden uit haha! :D

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-14 21:56

oeh dat varen is een leuk idee :D

Selina

Re: Wat doe je bij je vriend of vriendinnetje thuis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 22:00

- Samen series kijken
- Fietstocht
- Samen de kamer lekker opruimen en schoonmaken
- Gamen

Oeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 22:45

Ohja en wij zijn samen gaan squashen. Ook heel leuk :D (misschien kun je samen een proefles nemen ergens? Dan heb je meteen wat uitleg enzo)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 07:05

Wij hebben een zeilbootje gekocht vorig jaar, dus met lekker weer gaan we zeilen :) daarvoor hadden we een opblaasboot, ook leuk! Een kano is leuk voor op een rivier.
Verder tv kijken, samen koken, klussen, in de tuin werken, met de hond wandelen, samen paardrijden.. Boodschappen doen.. Of gewoon een lekker in bad liggen af en toe.

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 07:40

Wij wandelen veel en heel veel films! Laatst een marathon pirates of the caribean gedaan en nu zijn we aan de disney tekenfilms begonnen :o
Daarnaast is mijn boyfriend bassist. Dus ik moet geregeld an een lesje bas spelen geloven. En natuurlijk aks trouwe fan mee naar al zijn optredens.
Maar verder ook gewoon beetje bankhangen, koken, tv kijken, familiebezoekjes naar mijn oma en opa of zijn zus. En nu zijn we druk bezig met onze vakantie plannen, dus hebben we laatst ook de tent opgezet en daarin geslapen en zo! We gaan naar de ikea/kringloop/wintage/rook en wterschade winkel. Lekker samen in bad. En als we t echt niet weten gaan we gewoon heel ongezellig liggen slapen :+ .

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 07:48

billionache schreef:
Ik opende onlangs nog dit topic : [LZP] Originele thuis-dates: wie nog? :D

Wij komen ook vaak niet verder dan een filmpje kijken, of met de hond in de tuin spelen. Koos inspiratieloos :+

Ik las voor het gemak even 'in de tuin spelen', over hond las ik heen. Ik dacht Whuuuuuuuut? -O- :')

Mensen, ga Risk of Monopoly spelen! Houdt je uren bezig en is ook nog gezellig. :+ Wel een telefoonverbod instellen, want ik lees dat sommige mensen dat al als 'activiteit' hebben. Gezellig samen op de foon. :+:

Annemiek, je hebt altijd baas boven baas met je zeilboot en veel te leuke hond. :+

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 09:03

Wij wonen alweer een tijdje samen maar vervelen ons nooit. Ook toen we nog allebei thuiswoonden niet.
Kijken graag een film/serie, op zondagmiddag lekker bankhangen (hij met voetbal, ik met bokt), samen koken, hardlopen, badmintonnen, een stuk wandelen in het park of gewoon he-le-maal niks doen!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 09:09

Vriend en ik gaan samen naar de paarden toe, en verder kijken we veel series samen. Sowieso gamet hij graag, en dan lees ik een boek of doe ik iets van handwerk, en kletsen we terwijl wat :)

Als we in de stad zijn gaan we vaak even wandelen, slenteren we wat door de stad, gaan we op jacht naar lekkernijen, dat soort dingen.

Als je vriend graag gamet is het misschien wat om een spel te vinden dat je samen kan spelen? Wij spelen graag een keer de Mario-spelletjes tezamen bijvoorbeeld :)
Of zoek een heel leuk boek uit, en ga tegen vriendje aanhangen als hij gamet, en neem er wat lekkere hapjes bij.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 09:44

KimD schreef:
Annemiek, je hebt altijd baas boven baas met je zeilboot en veel te leuke hond. :+

Zegt degene met een wei vol superlieve pony's en een net zo leuke hond :Y)

Bordspellen houdt vriendlief niet zo van -O-
We zitten wel vaak allebei met een boek op de bank te lezen.. das dan weer net zo asociaal als allebei met de mobiel op de bank eigenlijk :')

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-14 12:18

Er zitten wel hele leuke dingen tussen :D alleen ik zie ook veel dingen zo als varen en paardrijden. Maar dat kan je niet echt binnenshuis doen xD Ook is mijn vriend geen paarden gek en ik heb nou niet echt 2 paarden tot mijn beschikking waar op gereden kan worden. Heb een IJslander waar ik zelf op rij en dan heb ik nog een shetlander zou een beetje sneu zijn als hij er op zou gaan :')

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 12:28

Plien91 schreef:
Wij wonen alweer een tijdje samen maar vervelen ons nooit. Ook toen we nog allebei thuiswoonden niet.
Kijken graag een film/serie, op zondagmiddag lekker bankhangen (hij met voetbal, ik met bokt), samen koken, hardlopen, badmintonnen, een stuk wandelen in het park of gewoon he-le-maal niks doen!

Ik vraag me af in hoeveel huishoudens dit het geval is? :') Want dat is hier net zo, zelfs zo erg dat als hij voetbal wilt kijken hij zegt "Moet jij niet Bokken?"

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 13:11

KimD schreef:
billionache schreef:
Ik opende onlangs nog dit topic : [LZP] Originele thuis-dates: wie nog? :D

Wij komen ook vaak niet verder dan een filmpje kijken, of met de hond in de tuin spelen. Koos inspiratieloos :+

Ik las voor het gemak even 'in de tuin spelen', over hond las ik heen. Ik dacht Whuuuuuuuut? -O- :')

Dat kan natuurlijk ook <<) <<) <<) :')

Hersenloze YouTube-filmpjes bekijken is ook wel een topper bij ons :D

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 13:19

ga op dumpert kijken :p.

Dingen maken is ook altijd erg leuk maar je hebt nu al cupcakes. Je kan bijvoorbeeld ook brood maken(kost lekker veel tijd en je kan tijdens dat het brood rijst lekker ... <<) )

Ik vind trouwens die filmpjes op youtube van my boyfriend does my makeup ook altijd hilarisch, maar je moet je vent maar zo ver zien te krijgen :p.
https://www.youtube.com/watch?v=5XLZwO1OklA

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 14:42

Als we in de avond afspreken gaan we sowieso samen eten.
Na het eten maken we vaak ook nog even een wandeling.
Of stukje door het dorp/stad, of naar het bos rijden.
Kan variëren van een korte wandeling tot een lange wandeling.
Laatst 2 uurtjes in de loonse en drunense duinen geweest.

Of we gaan de stad in kroegje opzoeken, lekker biertje doen.
Gezellig kletsen.

Thuis muziek luisteren en biertje doen :D

Of de skates onder het stof vandaan trekken

Als het nou regent lekker op de bank filmpie of serie kijken.

midori

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 14:49

Wij zijn niet official maar als ik bij hem ben dan gezellig <<) , filmpje kijken, alhoewel we vaak afgeleid worden... oeps. We houden bijde wel van wandelen en rennen. Ook hebben we samen gekookt, ook een aanrader! Lekker muziekje erbij, heel gezellig :)

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-14 14:53

Films kijken slaagt bij ons ook niet altijd xD dan missen we een stuk en gaat het zo van 'eh waar ging het eigenlijk over?'. Koken vind ik heel leuk alleen bij mijn vriend thuis loopt nog een moeder rond die altijd loopt te commanderen over hoe je anders moet koken en dat wat zei doet beter is dan wat ik doe -O- de lol is er snel van af.

Oeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 20:57

KimD schreef:
Plien91 schreef:

Ik vraag me af in hoeveel huishoudens dit het geval is? :') Want dat is hier net zo, zelfs zo erg dat als hij voetbal wilt kijken hij zegt "Moet jij niet Bokken?"

Niet bij ons hoor! Die van mij kijkt geen voetbal (muhahahahaaa :D )
Hij wil wel eens gaan gamen, maar weet wel dat ik het totaal niet leuk vind als we allebei met ons eigen dingetje bezig zijn. Dat doet ie maar als ik er niet ben (bijvoorbeeld omdat ik naar de paarden ben).
Wij maken dus wel altijd bewust tijd voor elkaar, gaan echt samen iets doen. Komt wel bij dat wij de afgelopen maanden samen hebben gewoond en nu niet meer omdat ik een baan ver weg heb gekregen. Dan heb je alleen het weekend, moet je het een beetje speciaal houden ook natuurlijk.

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 09:07

wij koken vaak samen, en dan film kijken

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 10:01

Mijn vriend heeft gelukkig een enorme hekel aan voetbal, en andere sporten op tv :D De tv gaat hier alleen aan om het nieuws te kijken om 6 uur. Verder kijken we eigenlijk alleen netflix, en af en toe discovery of NGC. Gamen doet ie ook niet.. Maar hij heeft wel een andere vreselijke hobby; modelvliegtuigjes :O

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 11:35

In een plaatselijk streekkrantje staan nog wel eens berichten dat er iets te doen is wat gratis is of bijna niets kost.Bingo,film,tentoonstelling,natuurwandelingen met een gids enz.

JLLN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 11:45

Ik en m'n vriend hebben dit probleem ook wel eens. Nu zijn we laatst met z'n tweeën mens-erger-je-niet gaan spelen, ik heb me echt rot gelachen! :D Dat zo'n oud bordspel nog zo leuk kan zijn! :j

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 11:59

PocoGaucha schreef:
Ik vind trouwens die filmpjes op youtube van my boyfriend does my makeup ook altijd hilarisch, maar je moet je vent maar zo ver zien te krijgen :p.
https://www.youtube.com/watch?v=5XLZwO1OklA

hahahahahahhaaha _O-

kusvoorjou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 12:05

Wij wonen samen dus bijna alles doen we samen.. koken vaak samen, wandelen met de hond, filmpje kijken, samen de tuin netjes maken en voor al vaak samen naar de paarden. Hij rijd paard, ik ook..m samen rijden of elkaar helpen!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 12:05

Mijn vriend doet wel soms mijn haar vlechten :+