Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Britta31 schreef:Overdag mogen de dames wel op mijn plekje.Alleen savonds niet en als ik de hele dag voor ze zorg.Mag ik toch wel 1 koffie als dank.Dat moeten kinderen ook weten.

NikkiEnJij schreef:Maureen95 schreef:Je deelt het huis met je kinderen. Dan kan je vind ik ook een eigen plekje op de bank claimen. Hebben wij thuis ook. Zelfs de kinderen hebben een eigen plekje.
Wat voor bank heb je?
Maar als zij daar ook willen zitten kan je toch best af en toe omruilen?
Ik zou met alle liefde koffie zetten voor mijn ouders maar niet als het als manipulatiemiddel wordt ingezet.
NikkiEnJij schreef:Maureen95 schreef:Gewoon je eigen plek op de bank houden. Als ze dat niet accepteren dan zijn er gewoon maatregelen.
Waarom zou zij meer recht hebben op dat plekje dan d'r dochters?
Britta31 schreef:.En ik wil dan ook graag een kopje koffie gezet door 1 van de dochters.Maar daar is dus het probleem,ze willen ook in dat hoekje zitten.Maar dat kan niet,mijn vader heeft ook een eigen plek op de bank en daar mochten we vroeger ook niet zitten
Maureen95 schreef:Gewoon je eigen plek op de bank houden. Als ze dat niet accepteren dan zijn er gewoon maatregelen.
janouk schreef:Excuse me haha een geit. Nee hoor een lammetje.
Loelu is een flessenlam en woont op stal, maar als we flesjes melk maken komen ze mee naar binnen en gaat mevrouw op mijn plek liggen op de bank. Maar niemand mag op mijn plek!
http://m.youtube.com/watch?v=OubOQL0o9Mw

troi schreef:Haha ik als moeder heb principieel meer rechten omdat ik simpelweg de ouder ben. Net als dat ik de baas ben en kind doet wat ik zeg. Advies wordt gewaardeerd maar ik (en partner) hebben laatste woord. Lekker duidelijk en overzichtelijk ook. Erg gezond voor kinderen en pubers!

...
) nog steeds niet
....