Eenzaam, liefdesverdriet, terleurstellingen....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-14 11:49

Ik heb mij inmiddels ingeschreven op onderstaande site.
Alleen moet je dus geaccepteerd worden hahaha. Nou, we zullen zien.

Hier gaat het inmiddels redelijk. Wel veel tegenslagen gehad, vooral mbt mannen. Ik weet ook dat ik moet stoppen met de mannen, want die maken me alleen maar verdrietig en zorgen er echt voor dat ik me niets waard voel en dat slaat natuurlijk nergens op. Maar op 1 of andere manier blijf ik nog een beetje in die cirkel dwalen, maar daarom misschien wel goed dat ik me heb ingeschreven bij onderstaande website. Lekker weg, leuke uitjes, nieuwe mensen leren kennen. Gewoon leuk. Dna zullen de mannen vanzelf meer nar de achtergrond gaan treden als ik mijn eigen leven zelf leuk maak.

Arabesk schreef:
word nou gewoon lid van http://www.nieuwemensenlerenkennen.nl
Ik heb vanmiddag een ontzettend leuke middag gehad :-) en het is gericht op gezellig leuke dingen doen met andere mensen die heel vaak óók in deze situatie zitten en er komen mannen en vrouwen op af, zonder dat het meteen zo'n veemarkt wordt :j

Best eng natuurlijk, maar als je jezelf gewoon voorhoudt dat het een boktmeeting is met mensen zonder paarden, dan is het wel te doen :D

Almighty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 12:08

De reden dat je nog hangt in de mannen:) Is omdat je toch die bevesting zoekt naar liefde en gevoel gewaardeerd te worden door ze;) Juist dan tref je altijd de verkeerde mannen:) Die voelen dat onbewust aan en vinden je dan wel even makkelijk:) Het hoort erbij helaas en moet je niet zien dat je niet leuk of goed zou zijn. Je bent gewoon nog niet geheel los van het feit dat je gewoon kan genieten zonder dat;) En dat komt wel goed..geef het tijd..het kost tijd. Als je vrede hebt met jezelf komen de juiste mannen ineens op je pad. En vaak op een moment dat jij denkt ik doe het zo ook wel alleen eigenlijk.

NIet teveel druk op jezelf blijven leggen dat je moet veranderen en teveel nadenken over het waarom en dat je perse wil:) ZOek niet teveel..het komt wel goed:) Ook al denk je nu....oh ja;)

cp112

Re: Eenzaam, liefdesverdriet, terleurstellingen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 12:19

Heb je je tinker nog? Ga dan bijv eens naar een keuring, clinic of workshop dag of wedstrijdjes van het Nsvt (al is het alleen om te kijken) altijd hartstikke gezellig en je komt er leuke mensen tegen. Ik heb er al verscheidene contacten door opgedaan :).

Mag ik vragen waar je nu woont? Noord-Holland nog steeds?

cp112

Re: Eenzaam, liefdesverdriet, terleurstellingen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 12:21

Ik zat trouwens foto's in je profiel te spieken en kom daar mijn paard tegen :D haha grappig