Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
aikon schreef:Zeker niet, we hebben ze een keer 20 km uit koers op moeten pikkenWe vonden al dat ze er zolang over deden over een route van 10 km. De mannen waren er heilig van overtuigd dat ze goed liepen

pubers
's nachts per ongeluk met de bips in de brandnetels zitten is echt zo niet tof
die is ook leuk!

) Van een oude parasol en landbouwplastic bouwden we een wc en douche hok. O ja, in de leiding tent hadden we een laptop, printer EN elektrisch kacheltje
Hoezo primitief kamperen

moet je naar het terrein in S' gravezande. Douches zonder mmuntje, schone wc's elektriciteit op jet terein en een koelkast. Geweldig terein. En is je eetne mislukt steek je de weh over en zit je bij de snackbar. Oja en ook nog gewoon warm water om afgewassen.
) en de WereldJamboree bezocht en natuurlijk de afgelopen 3 Nawaka's bij mijn broertje wezen kijken.
aikon schreef:Zoolgangster![]()
Wij namen op scout kampen een aggregaat mee en een lange slinger buitenverlichting en 4 pits gasstel en een geiser op flessengas en veel tuinslang (want ja, je wilt toch dicht bij het kamp kunnen douchen) Van een oude parasol en landbouwplastic bouwden we een wc en douche hok. O ja, in de leiding tent hadden we een laptop, printer EN elektrisch kacheltje
Hoezo primitief kamperen
) Bij mijn oude groep moesten we verplicht op kamp douchen, icl. prikkende shampoo :'(
Ik vertrouwde al die bouwwerken niet zo haha

. Had zelfs een welpje van 8 die tijdens een schmink opkomst zei; 'je denkt toch serieus niet dat ik zó door de stad fiets hè?' Dus die is ter plekke helemaal schoongemaakt
hoe kan je dat doen?