Bluh.
Uit mijn klas deed een meisje mee aan Puberruil Zapp, hartstikke leuk!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

_xDyan schreef:quera schreef:Mijn vriend heeft bij Nick vd wall in de klas gezeten ( afrojack) en ik ging vroeger toen hij nog niet zo bekend was met Nick omaardige gozer en ook maar gewoon een mens.
Dat is wel heeeel gaaf zeg! Daar had ik liever bij in de klas gezeten
hij was de rare van de klas wat is begreep en eigelijk altijd alleen. Want Tsja toen was hij niet zo bekend. En dus niet interessant voor andere.
Zwartje07 schreef:Ik was nieuwsgierig maar echte beroemdheden zijn het niet volgens mij. Misschien in hun eigen regio maar nooit van gehoord. Wel even op gezocht op YT. Niet mijn ding denk niet dat ze NL gaan veroveren met hun muziek.
_xDyan schreef:Zwartje07 schreef:Ik was nieuwsgierig maar echte beroemdheden zijn het niet volgens mij. Misschien in hun eigen regio maar nooit van gehoord. Wel even op gezocht op YT. Niet mijn ding denk niet dat ze NL gaan veroveren met hun muziek.
De bandleden komen uit heel nederland niet alleen uit deze regio XD
Zwartje07 schreef:Ik was nieuwsgierig maar echte beroemdheden zijn het niet volgens mij. Misschien in hun eigen regio maar nooit van gehoord. Wel even op gezocht op YT. Niet mijn ding denk niet dat ze NL gaan veroveren met hun muziek.

M_D_H schreef:Zwartje07 schreef:Ik was nieuwsgierig maar echte beroemdheden zijn het niet volgens mij. Misschien in hun eigen regio maar nooit van gehoord. Wel even op gezocht op YT. Niet mijn ding denk niet dat ze NL gaan veroveren met hun muziek.
voor ons volwassenen niet natuurlijk...
Maar voor tieners zijn ze helemaal het einde
ze staan ook in elk meidenmagazine wat je kunt vinden, net als one direction...
dus ze zijn echt wel bekender dan je zelf denkt
alleen omdat wij al ouder zijn krijgen wij er weinig van mee
de nichtjes van mijn vriend vinden ze echt helemaal het einde.
de kamers hangen vol met posters van ze
bij hun vriendinnen trouwens ook
Zwartje07 schreef:Niet om banketstaaf te doen over hun maar de meeste die echt popi zijn die hebben toch echt betere teksten en stemmen. Ben geen fan van one Direction maar die kunnen toch in ieder geval beter zingen.
Maar ik heb waarschijnlijk wel een heel ander beeld bij een beroemdheid. De bekende Nederlanders zie ik ook niet als beroemdheden. Dus wellicht dat het daar aan ligt.