Morgen (11/4) Open Dag Haagse Hogeschool, wie gaat er ook?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mirjam_x

Re: Morgen (11/4) Open Dag Haagse Hogeschool, wie gaat er ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 00:43

Hier een 1e jaars student voeding & diëtetiek aan de HHS! Heb het er erg naar mn zin. Het is een leuke opleiding en een leuke school! De opleiding is wel vrij zwaar, je zit vaak hele dagen te leren of aan je opdracht. Maar ik zou geen andere opleiding willen doen! Het is heel breed en je kan er alle kanten in de voeding mee op.

Omaro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-14 13:29

Ik vond de Open Dag goed geregeld, maar de opleiding lijkt me toch niet helemaal wat voor mij :) Ik ben ook naar de Open Dag in Amsterdam gegaan voor een lerarenopleiding en daar werd ik helemaal enthousiast van *\o/* Maar aangezien ik alleen deeltijd kan doen, omdat ik bij voltijd er niet naast kan werken, wat ik wel nodig heb om de vaste lasten etc. te kunnen betalen, ga ik nog even een jaartje sparen voor collegegeld etc. En wie weet waar ik dan nog terecht kom :Y)

Edit: Missy sorry zie nu pas je post.. (van het langskomen tijdens de Open Dag) Ik had vanwege uitloop van het werk alleen tijd voor Voeding en Diëtetiek helaas.. Maar na een en ander te hebben opgezocht over SPH, is dat denk ik ook niet echt een richting waar ik op wil..