Het gaat duidelijk niet goed met je TS, dat blijkt uit alles. Dus het eerste wat je moet gaan doen, is hulp zoeken. Via school of via de huisarts een doorverwijzing naar de psycholoog. Want anders gaat het niet beter worden. Wat betreft het pesten op school, ga naar je leraar/mentor, en ga een gesprek aan met de klas. Er kan pas iets beter worden als je iets gaat veranderen.
Dan thuis, ga praten met je moeder en vader samen. Vertel hun wat je dwars zit en wat hun dwars zit. Wat betreft geld, je moeder kan een uitkering aan vragen, in de vorm van bijstand of in de ziektewet als ze afgekeurd wordt om te werken. Ik geloof dat mijn moeder destijds alimentatie kreeg van mijn vader, maar dat is al 12 jaar geleden.
Dat je autisme hebt is heel vervelend, ik zelf ben HSP. Dat maakt het allemaal net wat moeilijker, vooral om te relativeren en dingen niet meteen negatief te zien. Je bent 15 staat in je profiel, dan kun je prima een krantenwijk nemen, of een ander baantje zoeken. Dan kan je zelf wat geld verdienen om te paardrijden.