Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
wauw! En dan met de tondeuse, dat vind ik wel érg dapper!
dat is echt kort! Heb je ook een foto?
.
ideaal! ) maar nu alles aan het laten groeien, wat een drama... Maar goed, nu weer tot de schouders, en zou wel handig zijn zelf te kunnen punten... 

lijkt me super handig! Alleen heb ik het geld er niet voor over.. Ik knip m'n haar al een jaar zelf, vorige keer laagjes geknipt en nu wil ik terug naar ene lengte. Ik knip gewoon uit de losse hand en ja dat gaat wel eens fout
mijn haar groeit heel snel dus dat boeit me niet zo. Ik heb liever dat ik het zelf verpest dan dat de kapper dat doet, en dat is heel vaak gebeurd.
Lara_Silver schreef:Lol mensen zouden niet moeten weten hoe ik mijn haar knip! Al het haar over het hoofd naar voren in een staart en dan knippen. Ik houd van krullen, zo gemakkelijk!Wil ik laagjes pak ik overal een beetje random plukken die ik op verschillende lengten knip.
alles naar voren op een staart en een stuk eraf, heerlijk als ik die schaar erin zet
Lara_Silver schreef:Lol mensen zouden niet moeten weten hoe ik mijn haar knip! Al het haar over het hoofd naar voren in een staart en dan knippen. Ik houd van krullen, zo gemakkelijk!Wil ik laagjes pak ik overal een beetje random plukken die ik op verschillende lengten knip.
Onderste aan de achterkant laat ik er door iemand anders afknippen. Dan zelf de punten en laagjes maken en klaar! Heb krullen, dus als iets scheef is zie je het niet.