Slagen mogelijk met deze cijfers

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 22:33

Zoals je er nu voor staat sta je afgerond 5 zevens.
Dus 5 compensatiepunten.

Dus als je er zo voor blijft staan en dit vasthoud in je examens hou je denk sowieso wel 2 zevens, die je kan compenseren met je 4 wiskunde.

Dus: JA, slagen is zeker mogelijk met deze cijfers!

Ik zou alleen wel proberen om je 2F toets op te halen in de examenweken. Die zijn tegenwoordig wel belangrijk voor je vervolgopleiding.

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 23:45

Mroes_1992 schreef:
Hoe kunnen jullie oordelen of het wel of niet mag als je niet exact weet wat voor school ze doet :)? Best knap!
En mijn advies: ga eens langs de decaan / je mentor! Heb je direct het correcte antwoord en wellicht kunnen zij zeggen wat wel / niet acceptabel is.

Uit haar cijferlijst kun je al halen dat ze vmbo doet. Of ze nou in Den Haag, Tilburg of Leeuwarden op school zit, vmbo is vmbo en heeft dezelfde slagingseisen.

nardxash

Re: Slagen mogelijk met deze cijfers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-14 08:51

Bedankt voor al jullie tips. Ik doe vmbo kader. Ik heb ook nog een compensatie punt van maatschappijleer dus die kan ik ook nog gebruiken bij mijn examen voor wiskunde. Ik zal vanavond de link van de overheid even goed door kijken

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-14 12:54

Net Nederlands mondeling gehad ik heb voor mijn boekenlijst een 7,9 en sollicitatie 6,7