Wendy schreef:Sorry hoor, maar hoe dom kun je zijn? Juist meeloopdagen geven een goed beeld van de opleiding, natuurlijk doen ze hun best om het leuk te maken, maar als het goed is loop je gewoon met een student mee, volg je vakken etc. Heel wat anders dan een voorlichtingsdag waar je inderdaad totaal geen reeel beeld krijgt.
Ik zou toch investeren in een dagje meelopen, beetje jammer als je er alsnog na een paar weken op de opleiding achter komt dat dit toch niks voor je is.
Nou, bij ons gooien ze het hele rooster om als er een meeloopdag is, zodat alleen de makkelijke vakken in beeld komen. 
Geeft echt een heel verkeerd beeld van de opleiding.
Ik zou dus ook niet voor een meeloopdag kiezen, zeker niet als je daarvoor vrij moet nemen van je huidige (bij)baantje of een dag school moet missen.
Verder heb ik geen verstand van de opleiding, maar van een opleiding met zoveel taal erin word je nooit slechter, gezien talen steeds belangrijker worden. 
Je kunt als de werkgelegenheid tegenvalt altijd nog besluiten er een cursus / avondopleiding achteraan te gaan doen.