Uitgeloot, en nu?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Faya__

Re: Uitgeloot, en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 19:25

Nee, alleen als je voor de uitslag je terugtrekt, niet als je al 'uitgeloot' bent.

Faya__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 19:26

Van de site van duo:

Hoe vaak meedoen?

Aan de centrale loting mag je per studie niet vaker dan 3 keer deelnemen. In één studiejaar mag je je voor één studie met een loting aanmelden.

Als je na 1 juli je aanmelding intrekt, dan heb je een lotingskans verbruikt. Als je aan een decentrale selectie hebt deelgenomen, heb je ook een lotingskans verbruikt, ook als je je aanmelding voor 1 juli intrekt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 20:08

Dus, 1 studie met loting in totaal? Ook als je je terug trekt? Balen.

Ik denk dat ik toch voor VWO ga, kijken of ik morgen een gesprekje aan kan gaan met mijn coördinator. :j

Faya__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 20:14

Tenzij je je in augustus meedoet met de 2e loting (de overgebleven plekken) maar dan moet je je eerste inschrijving wel laten staan.

Science90

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 20:48

Boself schreef:

Ik denk dat ik toch voor VWO ga, kijken of ik morgen een gesprekje aan kan gaan met mijn coördinator. :j

Hele verstandige keus! +:)+

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 21:55

Ik zie ergotherapie voorbij komen.. over weinig baangarantie gesproken. Stage plekken zijn redelijk schaars, laat staan dat er werk te vinden is. Als dat niet helemaal is wat je wilt raad ik je ergotherapie echt af.

Ik raad je aan om niet halsoverkop een beslissing te maken. Kijk of je naar het vwo kan. Eventueel via de vavo? En jou hoop voor wat afmeldingen. Misschien heb je net geluk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 21:59

demo_love schreef:
Boself schreef:

Hele verstandige keus! +:)+

Verstandig sowieso, haalbaar niet zeker. Maar dat zie ik tegen die tijd nog wel. :D

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 16:55

Ik was ook uitgeloot vorig jaar met medische hulpverlening, maar ben later ingeloot. Dus er is altijd kans natuurlijk. Is er niet een HBO-V opleiding die geen selectie heeft?