Schade auto door autowasstraat

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mioux

Re: Schade auto door autowasstraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 11:54

haha nee arm beestje ook...helemaal verzopen en door elkaar gehusseld, helemaal getraumatiseerd! Ik moet zeggen ik ben het erna ook NOOIT meer vergeten het was voor mij wel een dure les... haha

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 11:55

ai das balen he zitten idd flink wat deuken maar wat goed zeg dat je mag langs komen om zo wat weg te werken! poe geluk idd.
Bij ons staat er bij de wasstraat een groot bord met afbeelding antenne en dat we die eraf moeten halen voor we naar binnen rijden..bord is ook niet te missen

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-14 11:56

ja, maar daarom mogen wij van geluk spreken merk ik al wel :j

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 12:22

LZP -> HTT

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 12:34

Zolang er een bordje staat: eigen risico o.i.d. Kun je hun niet aansprakelijk stellen voor de schade.
In het vervolg gelijk foto's maken voor de wasstraat want het kan best zijn dat het bordje er voor de schade niet hing, maar nu wel.

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 12:43

JorisDy schreef:
Zolang er een bordje staat: eigen risico o.i.d. Kun je hun niet aansprakelijk stellen voor de schade.
In het vervolg gelijk foto's maken voor de wasstraat want het kan best zijn dat het bordje er voor de schade niet hing, maar nu wel.

Onzin, je kan je wettelijke aansprakelijkheid niet zo makkelijk opzij zetten met een bordje hoor!
Doorgaans heeft zo'n bordje geen juridische gevolgen.

Fijn dat het wordt opgelost TS!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 13:57

Netjes van ze dat ze het voor je willen oplossen. Laat je ook nog foto's zien van na de reparatie ? Als die reparateur het echt weer netjes voor elkaar maakt zou ik zijn kaartje vragen voor het geval je weer een keer zo'n schade krijgt, hij is vast geen dure.

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 14:12

Tigress schreef:
net langs geweest. Viel ons reuze mee! Keek, zag inderdaad de schade, en vond het zeer jammer. Volgens hem kwamen de dikste deuken er niet door (terwijl die er echt niet eerder zaten := ), maar de krassen inderdaad wel. Meneer regelt een nieuwe antenne voor ons, en heeft binnenkort een mannetje daar staan die autoschades behandeld (uitdeuken, krassen wegwerken) en dan mogen we tussen 9 en 10 langskomen om de krassen te behandelen. Iets zegt me dus dat we geluk hebben gehad :j

Werken ze de deuken dan ook weg? De wasstraat is aansprakelijk voor deze schade. Mochten er duidelijk zichtbare borden bij de wasstraat staan die je er op wijzen de antenne eraf te halen voor het wassen dan kan dat deels invloed hebben op de hoogte van het te ontvangen schadebedrag. Zoals ik nu begrijp is dit niet het geval en hebben medewerkers van de wasstraat aangegeven dat de antenne er niet afhoefde dan dienen ze voor de volledige schade op te draaien ook voor de deuken.

lepolight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 14:16

Die deuk op foto 4 is zeker en vast niet vers.
Dat ziet eruit alsof het er al een tijdje is hoor.

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 09:14

batje schreef:
JorisDy schreef:

Onzin, je kan je wettelijke aansprakelijkheid niet zo makkelijk opzij zetten met een bordje hoor!
Doorgaans heeft zo'n bordje geen juridische gevolgen.

Fijn dat het wordt opgelost TS!

Toch helaas meerdere schadegevallen meegemaakt en hier let de verzekering dus echt wel op.